דרושים
בואו להיות חלק מהמשפחה!
אנו מציעים
אנו מציעים סביבת עבודה צעירה ודינאמית, בחברה יציבה ומבוססת (מעל 400 עובדים כיום).
אפשרויות קידום למתאימים/ות.
תנאים סוציאליים מלאים על פי חוק.להגשת מועמדות
נציגי/ות Back office
אופי התפקיד:
- פתיחת וסגירת קריאות שירות מול מוקד התמיכה של החברה.
- מענה טלפוני ובמיילים ללקוחות, עבודה שוטפת מול לקוחות החברה.
- גיבוי לצוות העובדים.
- טיפול בלקוחות על לביצוע סמ"ט (סגירת מעגל טיפול) מלא.
- עבודה במשמרות במוקד טלפוני.
הדרישות:
יכולת עבודה תחת לחץ.
התנהלות מול גופים חיצוניים.
שליטה בתפעול מחשב ותוכנות כגון וורד ואקסל.
זמינות מידית לעבודה ולטווח ארוך.להגשת מועמדות
נציג/ה מכירה
אופי התפקיד:
ביצוע שיחות יזומות ללקוחות ומכירת קווים וחבילות סלולאר.
טיפול בלקוחות על לביצוע סמ"ט (סגירת מעגל טיפול) מלא.
סביבת עבודה משפחתית צעירה ומאתגרת.
ימים ושעות עבודה: א-ה.
09.30-15.30 , אפשרות לש"נ.
הדרישות:
ניסיון במכירות - לא הכרחי, אך מהווה יתרון.
יכולת עבודה תחת לחץ.
תודעת שירות גבוהה וסבלנות.
כושר ביטוי גבוה חובה.
כושר מכירה ושכנוע חובה.
יכולת עבודה על מחשב.
יציבות ועבודה לטווח ארוך.
הכשרה מלאה על חשבון החברה.להגשת מועמדות
תמיכה טכנית
חברת יש לי תקשורת בע"מ מפעילה מוקדי שירות לקוחות ומכירות של סלקום/ נטוויז'ן, הראל ועוד, ומחפשים לגייס נציגי/ות תמיכה טכנית למוקד טלפוני בנהריה.
פעילות המוקד היא בשיחות נכנסות בלבד, פנית לקוחות עם תקלות/בעיות כאלה ואחרות, ומטרת הנציגים היא לתת מענה וטיפול בכל לקוח, תוך הקפדה על שירות מקצועי תחת הנהלים והתקנות של סלקום/ נטויז'ן.
קצת על המוקד:
שעות וימי פעילות המוקד-
7 ימים בשבוע: 07.30-24.00 במשמרות של 7.5 עד 9.5 שעות למשמרת.
מיקום המוקד: נהריה.להגשת מועמדות
שירות לקוחות
פעילות המוקד היא בשיחות נכנסות בלבד, פנית לקוחות עם תקלות/בעיות /בירורים על חשבונית ועוד, ומטרת הנציגים היא לתת מענה וטיפול בכל לקוח, תוך הקפדה על שירות מקצועי תחת הנהלים והתקנים של סלקום/ נטויז'ן.
קצת על המוקד:
שעות וימי פעילות המוקד -
6 ימים בשבוע: 07.30-21.00 במשמרות של 7 שעות למשמרת.
מיקום המוקד: נהריה.
המוקד בנוי לכ-120 נציגים/ות.
תחילת העבודה כרוכה בקורס בן חודש, במשרה מלאה בימים א-ה בשעות 09.00-17.00.
הדרישות:
נציגי/ות שירות לקוחות - ניסיון לא הכרחי.
עברית ברמת שפת אם חובה, שפות נוספות - יתרון (רוסית, ערבית).
גישה טובה לעבודה על מחשב.
ידע טכני במחשבים - יתרון משמעותי.
נכונות לעבודה במשמרות (5 משמרות בשבוע, ולפחות 3 משמרות ערב בשבוע, וימי ו' לסירוגין).
זמינות לקורס במשרה מלאה בן כחודש ימים.
תודעת שירות גבוהה, אוריינטציה מכירתית, וכושר ביטוי ברמה גבוהה בשפה העברית חובה.
מתאים מאוד לחיילים/ות משוחררים/ות ולחסרי/ות ניסיון תעסוקתי קודם.
הקורסים נערכים בנהריה בהכשרה מלאה ע"י מדריכים של סלקום/נטויז'ן, ועל חשבון החברה , כולל תשלום שכר עבור תקופת ההכשרה.להגשת מועמדות
מחפשים עבודה באווירה הכי טובה שיש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם!
יש לכם שאלה? אנחנו כאן לענות על הכל!
מה סוג התפקידים המוצעים בחברה?
חברת יש לי תקשורת מציעה מגוון תפקידים : מכירות, שירות לקוחות, תמיכה טכנית, מענה קולי לקבלת הודעות, שימור לקוחות ועוד.
האם יש אפשרויות קידום?
קיימות אפשרויות קידום מגוונות, למי שמוכיח יכולות וכישורים מקצועיים ובינאישיים, המוצעות לעובדים בצורת מכרזים פנימיים שנפתחים מעת לעת.
כמה עובדים יש בחברה?
נכון להיום בחברה מעל ל-400 עובדים.
האם יש הגבלת גילאים?
אנו מגייסים עובדים/ות החל מגיל 18 וללא הגבלת גיל.