צרו איתנו קשר!




    דרושים

    בואו להיות חלק מהמשפחה!

    אנו מציעים

    אנו מציעים סביבת עבודה צעירה ודינאמית, בחברה יציבה ומבוססת (מעל 400 עובדים כיום).

    אפשרויות קידום למתאימים/ות.

    תנאים סוציאליים מלאים על פי חוק.

    להגשת מועמדות





      נציגי/ות Back office

      אופי התפקיד:

      • פתיחת וסגירת קריאות שירות מול מוקד התמיכה של החברה.
      • מענה טלפוני ובמיילים ללקוחות, עבודה שוטפת מול לקוחות החברה.
      • גיבוי לצוות העובדים.
      • טיפול בלקוחות על לביצוע סמ"ט (סגירת מעגל טיפול) מלא.
      • עבודה במשמרות במוקד טלפוני.

      הדרישות:

      יכולת עבודה תחת לחץ.

      התנהלות מול גופים חיצוניים.

      שליטה בתפעול מחשב ותוכנות כגון וורד ואקסל.

      זמינות מידית לעבודה ולטווח ארוך.

      להגשת מועמדות





        נציג/ה מכירה

        אופי התפקיד:

        ביצוע שיחות יזומות ללקוחות ומכירת קווים וחבילות סלולאר.

        טיפול בלקוחות על לביצוע סמ"ט (סגירת מעגל טיפול) מלא.

        סביבת עבודה משפחתית צעירה ומאתגרת.

        ימים ושעות עבודה: א-ה.

        09.30-15.30 , אפשרות לש"נ.

        הדרישות:

        ניסיון במכירות - לא הכרחי, אך מהווה יתרון.

        יכולת עבודה תחת לחץ.

        תודעת שירות גבוהה וסבלנות.

        כושר ביטוי גבוה חובה.

        כושר מכירה ושכנוע חובה.

        יכולת עבודה על מחשב.

        יציבות ועבודה לטווח ארוך.

        הכשרה מלאה על חשבון החברה.

        להגשת מועמדות





          תמיכה טכנית

          חברת יש לי תקשורת בע"מ מפעילה מוקדי שירות לקוחות ומכירות של סלקום/ נטוויז'ן, הראל ועוד,  ומחפשים לגייס נציגי/ות תמיכה טכנית למוקד טלפוני בנהריה.

          פעילות המוקד היא בשיחות נכנסות בלבד, פנית לקוחות עם תקלות/בעיות כאלה ואחרות, ומטרת הנציגים היא לתת מענה וטיפול בכל לקוח, תוך הקפדה על שירות מקצועי תחת הנהלים והתקנות של סלקום/ נטויז'ן.

          קצת על המוקד:

          שעות וימי פעילות המוקד-

          7 ימים בשבוע: 07.30-24.00 במשמרות של 7.5 עד 9.5 שעות למשמרת.

          מיקום המוקד: נהריה.

          להגשת מועמדות





            שירות לקוחות

            פעילות המוקד היא בשיחות נכנסות בלבד, פנית לקוחות עם תקלות/בעיות /בירורים על חשבונית ועוד,  ומטרת הנציגים היא לתת מענה וטיפול בכל לקוח, תוך הקפדה על שירות מקצועי תחת הנהלים והתקנים של סלקום/ נטויז'ן.

            קצת על המוקד:

            שעות וימי פעילות המוקד -

            6 ימים בשבוע: 07.30-21.00 במשמרות של 7 שעות למשמרת.

            מיקום המוקד: נהריה.

            המוקד בנוי לכ-120 נציגים/ות.

            תחילת העבודה כרוכה בקורס בן חודש, במשרה מלאה בימים א-ה בשעות 09.00-17.00.

            הדרישות:

            נציגי/ות שירות לקוחות - ניסיון לא הכרחי.

            עברית ברמת שפת אם חובה, שפות נוספות - יתרון (רוסית, ערבית).

            גישה טובה לעבודה על מחשב.

            ידע טכני במחשבים - יתרון משמעותי.

            נכונות לעבודה במשמרות (5 משמרות בשבוע, ולפחות 3 משמרות ערב בשבוע, וימי ו' לסירוגין).

            זמינות לקורס במשרה מלאה בן כחודש ימים.

            תודעת שירות גבוהה, אוריינטציה מכירתית, וכושר ביטוי ברמה גבוהה  בשפה העברית חובה.

            מתאים מאוד לחיילים/ות משוחררים/ות ולחסרי/ות ניסיון תעסוקתי קודם.

            הקורסים נערכים בנהריה בהכשרה מלאה ע"י מדריכים של סלקום/נטויז'ן, ועל חשבון החברה , כולל תשלום שכר עבור תקופת ההכשרה.

            להגשת מועמדות





              מחפשים עבודה באווירה הכי טובה שיש?

              השאירו פרטים ונחזור אליכם!

                יותר שירות בפחות כסף

                רוצה שהלקוחות שלך יקבלו שירות מקצועי מצוות מיומן שחי, עובד, ונושם שירות? רוצה להוזיל את עלויות השירות שלך בתהליך? אז למה אתם מחכים? מלאו את הפרטים, וניצור אתכם קשר היום להראות לכם איך.

                שירות טלפוני

                שירות טלפוני הוא חשוב מאוד בכל עסק. לקוחות פוטנציאליים וקיימים, זקוקים למענה טלפוני אנושי על מנת לבנות אמון עם העסק, וכדי לדעת שיש להם למי לפנות במידת הצורך. כאשר לקוח עושה קו אינטרנט בבית למשל, במקרה של תקלה הוא רוצה שיהיה לו מענה מקצועי טכני שידע להעניק לו את העזרה הטלפונית והטיפול המיידי בבעיה. זה תקף כמובן לאינספור תחומים ושירותים. חברת יש לי תקשורת, מעניקה שירותי טלפוניה לעסקים במיקור חוץ, כך שגם אם התקציב שלכם אינו מאפשר לכם להחזיק מוקדנים במשרד או שכמות הפניות שאתם מקבלים היא מעבר למה שהמוקדנים שלכם יכולה לטפל – אנו נשמח לעמוד לשירותכם ולספק מענה מקצועי וזמין ללקוחות שלכם.

                שירות טלפוני לעסקים

                שירות לקוחות במיקור חוץ? חברות בכל סדר גודל, נדרשות במתן מענה טלפוני ללקוחות. גם אם מדובר באדם עצמאי שהוא העובד היחיד בעסק והוא גם זה שמספק את השירות ובטח יענה לטלפונים לכל צורך, כאשר מדובר בעסק מעט יותר גדול, נניח כמה עובדים ומעלה, סביר להניח שאותם עובדים אחראים על עבודות שונות בחברה ולכן לא יוכלו גם לתת מענה טלפוני ללקוחות שרוצים לשאול שאלות, לברר פרטים וכד’. כאן יש הצורך לדאוג למוקדן מקצועי שיעניק שירות לקוחות סבלני ואדיב, אולם לא תמיד משתלם להחזיק אחד כזה בתוך המשרד. על כן עושים שימוש במיקור חוץ שיספק את שירות הלקוחות.

                מוקד שירות טלפוני

                שירותי טלפוני לעסקים:

                חברת יש לי תקשורת מספקת שירות טלפוני לעסקים. בין אם מדובר בעסקים שלא משתלם להם להחזיק מוקדנים במשרד ובין אם מדובר בחברות גדולות שכמות הפניות הגדולה אינה מאפשרת להם להעניק שירות מספיק מהיר וזמין ללקוחותיהן והן מעדיפות לייצא החוצה חלק מהעבודה. בין שירותיה של יש לי תקשורת: מוקדי שירות לקוחות, מוקדי טלמרקטינג, מוקדי טלמיטינג, שירות קבלת הודעות ועוד.

                חברות שירות טלפוני

                שירות טלמרקטינג ומכירות:

                שירותי טלמרקטינג יהיו מהשירותים הנפוצים ביותר. בעלי עסקים רבים מעדיפים לתת למישהו אחר, המבין היטב במכירות טלפוניות, לענות במקומו ללקוחות ולהגיע למכירה. כמו כן בעסקים גדולים יותר צריך כמה וכמה עובדים המספקים מענה טלפוני ללקוחות קיימים וחדשים, סוגרים מכירות באמצעות הטלפון וכן מבצעים גם גביית תשלומים מהלקוחות באמצעות מערכת סליקה ממוחשבת.

                מוקד רב ערוצי

                 

                מוקדים טלפוניים הם החלק החשוב ביותר בכל עסק. הם מדברים באופן ישיר עם לקוחות החברה, מספקים מענה ללקוחות שמתלבטים אם להזמין את השירות או אפילו ללקוחות חדשים המעוניינים לרכוש את השירות או המוצר דרך הטלפון. מוקד רב ערוצי יהיה פתרון נהדר עבור בתי עסק רבים, בכל סדר גודל, המעוניינים להעניק מענה מקצועי ואיכותי ללקוחותיהם. יש לי תקשורת בעלת ניסיון רב שנים בתחום ומתחזקת 10 מוקדים ומאות מוקדנים ברחבי הארץ על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותיה.

                מהו מוקד רב ערוצי ולמי זה מתאים?

                מוקד רב ערוצי, הוא מוקד טלפוני המעניק מגוון שירותים (מגוון ערוצים אם תרצו) לעסקים. ניתן להעניק כמה שירותים במקום אחד בהתאם לצרכי העסק ולהכשיר עובדים שונים לצרכים שונים בהתאם לשירות המבוקש. במוקד יש מחלקות שונות: עובדים בעלי תודעת שירות גבוהה המעניקים שירות לקוחות סבלני, מחלקה אחרת של מוקדנים המתמחים בתחום המכירות הטלפוניות ומספקים שירותי טלמרקטינג ומכירות, מוקדנים אסרטיביים ומנוסים הפועלים בקביעת פגישות או גביית תשלומים וקבלת הזמנות ועוד. מוקד מסוג זה המעניק כמה שירותים במקום אחד, יכול לסייע לעסקים רבים בכל סדר גודל, החל מעסקים קטנים המעוניינים להעניק שירותים כמו עסקים גדולים רק בתקציב נמוך יותר וללא צורך החזקת עובד בשכר שעתי בתוך החברה ועד לעסקים גדולים המעוניינים לחסוך בעלויות של מוקד השירות ולייצא את העבודה החוצה.

                מוקד טלפוני חיצוני

                היתרונות של מוקד במיקור חוץ:

                • חיסכון משמעותי בעלויות.
                • מענה מקצועי לעתים לא פחות מאשר המוקדים בתוך החברה.
                • זמינות מלאה ללקוחות שלכם וגם עבורכם.
                • חיסכון של מקום במשרדי החברה להקמה ותפעול שוטף של עמדות מוקדנים.
                • חיסכון בעלויות של ריהוט וציוד שלאורך זמן צוברים בלאי.

                מוקד רב ערוצי לעסקים

                אנחנו נשמח להעניק שירות ללקוחותיכם חברת יש לי תקשורת, מעניקה שירותיה לעסקים רבים בכל רחבי הארץ, כולל החברות המובילות בישראל בתחומי התקשורת, הרפואה, הביטוח ועוד. החברה מספקת שירות מוקד רב ערוצי למגוון שירותי טלפוניה ומכירות ישירות דרך המוקד ומכשירה בצורה מקצועית את עובדיה בהתאם לתפקידם בכוח. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים ונשמח להעניק לכם שירות!

                יש לכם שאלה? אנחנו כאן לענות על הכל!

                מה סוג התפקידים המוצעים בחברה?

                חברת יש לי תקשורת מציעה מגוון תפקידים : מכירות, שירות לקוחות, תמיכה טכנית, מענה קולי לקבלת הודעות, שימור לקוחות ועוד.

                האם יש אפשרויות קידום?

                קיימות אפשרויות קידום מגוונות, למי שמוכיח יכולות וכישורים מקצועיים ובינאישיים, המוצעות לעובדים בצורת מכרזים פנימיים שנפתחים מעת לעת.

                כמה עובדים יש בחברה?

                נכון להיום בחברה מעל ל-400 עובדים.

                האם יש הגבלת גילאים?

                אנו מגייסים עובדים/ות החל מגיל 18 וללא הגבלת גיל.