צרו איתנו קשר!




    שירות קבלת הודעות

    מענה אנושי 24 שעות ביממה בשם העסק וקבלת פרטי מתקשר לאחר שעות פעילות המשרד או כגיבוי טלפוני לעסק במצב של גלישת שיחות בשעות העומס לחברת “יש לי תקשורת”.

    מוקד קבלת הודעות – לא לפספס שום לקוח

    הלקוח תמיד מצפה למענה מהיר ושירות יוצא מן הכלל. לבעלי עסקים המשקיעים ממיטב כספם בפרסום ושיווק העסק שלהם לפעמים אין את הזמן או המשאבים לתת מענה מהיר לכל לקוח והלקוחות נאלצים להסתפק בהמתנה או יותר גרוע ללא מענה כלל. בימינו, שהכל נגיש באינטרנט אותם לקוחות יכולים פשוט למצוא את המתחרים ולחפש את המענה אצלם.

    לכן פתרון מוקד הודעות הינו ההבדל בינך לבין המתחרים. מוקד ההודעות של יש-לי תקשורת יעניק ללקוחותיך מענה אדיב ומקצועי שיתואם איתך. כך הסיכויים שהלקוח יעבור לחפש את דרישותיו אצל המתחרים פוחת משמעותית ומחזק את האמון והאהדה של העסק שלך.

    צרו עימנו קשר

    יש לי תקשורת – שירות מוקדים מיומן

    החברה מעסיקה עובדים מאזורים שונים, ממגזרים שונים ונותני שירות בשפות שונות.

    לחברתנו מערך טכנולוגי מתקדם וצוותים מיומנים ועתירי ניסיון המאיישים את מוקדי הפעילות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע בכל השפות.

    התקשרו עוד היום

    מוקד הודעות

    שירות הודעות הינו מוקד המספק מענה אנושי ללקוחות טלפונית, באופן מהיר ומקצועי 24 שעות ביממה. השירות מאפשר ללקוחות לקבל מענה מהיר ותוך זמן קצר. מוקד הודעות של העסק מאפשר ללקוחות להשאיר הודעות ולקבל מענה אנושי בצורה יעילה. שירות הודעות לעסקים מתן מענה מקצועי ואישי עבור עסקים שמחפשים שירות הודעות אנושי.

    במוקד שירות ההודעות ניתן ללקוחות לקבל מענה מהיר ואיכותי לפי הצורך. המענה הוא מוקדש לעסק בענף הנדרש ומעניק ללקוחות תודעת שירות גבוהה.

     שירות הודעות לעסקים

    שירות הודעות לעסקים הוא כלי רב עוצמה המאפשר לעסקים לתקשר עם לקוחותיהם בצורה מהירה ויעילה. עם עליית התקשורת הדיגיטלית, עסקים פונים לשירותי הודעות כדרך לייעל את האינטראקציות עם הלקוחות שלהם ולספק חוויה נוחה יותר ללקוחותיהם.

    אחד המאפיינים המרכזיים של שירות הודעות עסקי הוא היכולת להגיע ללקוחות בפלטפורמה המועדפת עליהם, בין אם זה באמצעות אפליקציות SMS, דואר אלקטרוני או צ’אט. גמישות זו מאפשרת לעסקים להתחבר ללקוחות שלהם בצורה נוחה להם, ובסופו של דבר משפרת את שביעות הרצון והנאמנות של הלקוחות.

    בנוסף, שירותי הודעות לעסקים מציעים לעתים קרובות תכונות מתקדמות כגון תגובות אוטומטיות, צ’אט בוטים וכלי ניתוח. כלים אלה יכולים לעזור לעסקים לחסוך זמן ומשאבים על ידי אוטומציה של משימות שגרתיות ומתן תובנות חשובות לגבי התנהגות הלקוחות.

    שירות הודעות לעסקים הוא כלי חיוני לכל עסק מודרני המבקש לשפר את מאמצי התקשורת עם הלקוחות שלו ולהקדים את המתחרים.

     

     

    צרו איתנו קשר!

    ותתחילו להנות משירות מענה אנושי מקצועי ואיכותי!

      יותר שירות בפחות כסף

      רוצה שהלקוחות שלך יקבלו שירות מקצועי מצוות מיומן שחי, עובד, ונושם שירות? רוצה להוזיל את עלויות השירות שלך בתהליך? אז למה אתם מחכים? מלאו את הפרטים, וניצור אתכם קשר היום להראות לכם איך.

      שירות טלפוני

      שירות טלפוני הוא חשוב מאוד בכל עסק. לקוחות פוטנציאליים וקיימים, זקוקים למענה טלפוני אנושי על מנת לבנות אמון עם העסק, וכדי לדעת שיש להם למי לפנות במידת הצורך. כאשר לקוח עושה קו אינטרנט בבית למשל, במקרה של תקלה הוא רוצה שיהיה לו מענה מקצועי טכני שידע להעניק לו את העזרה הטלפונית והטיפול המיידי בבעיה. זה תקף כמובן לאינספור תחומים ושירותים. חברת יש לי תקשורת, מעניקה שירותי טלפוניה לעסקים במיקור חוץ, כך שגם אם התקציב שלכם אינו מאפשר לכם להחזיק מוקדנים במשרד או שכמות הפניות שאתם מקבלים היא מעבר למה שהמוקדנים שלכם יכולה לטפל – אנו נשמח לעמוד לשירותכם ולספק מענה מקצועי וזמין ללקוחות שלכם.

      שירות טלפוני לעסקים

      שירות לקוחות במיקור חוץ? חברות בכל סדר גודל, נדרשות במתן מענה טלפוני ללקוחות. גם אם מדובר באדם עצמאי שהוא העובד היחיד בעסק והוא גם זה שמספק את השירות ובטח יענה לטלפונים לכל צורך, כאשר מדובר בעסק מעט יותר גדול, נניח כמה עובדים ומעלה, סביר להניח שאותם עובדים אחראים על עבודות שונות בחברה ולכן לא יוכלו גם לתת מענה טלפוני ללקוחות שרוצים לשאול שאלות, לברר פרטים וכד’. כאן יש הצורך לדאוג למוקדן מקצועי שיעניק שירות לקוחות סבלני ואדיב, אולם לא תמיד משתלם להחזיק אחד כזה בתוך המשרד. על כן עושים שימוש במיקור חוץ שיספק את שירות הלקוחות.

      מוקד שירות טלפוני

      שירותי טלפוני לעסקים:

      חברת יש לי תקשורת מספקת שירות טלפוני לעסקים. בין אם מדובר בעסקים שלא משתלם להם להחזיק מוקדנים במשרד ובין אם מדובר בחברות גדולות שכמות הפניות הגדולה אינה מאפשרת להם להעניק שירות מספיק מהיר וזמין ללקוחותיהן והן מעדיפות לייצא החוצה חלק מהעבודה. בין שירותיה של יש לי תקשורת: מוקדי שירות לקוחות, מוקדי טלמרקטינג, מוקדי טלמיטינג, שירות קבלת הודעות ועוד.

      חברות שירות טלפוני

      שירות טלמרקטינג ומכירות:

      שירותי טלמרקטינג יהיו מהשירותים הנפוצים ביותר. בעלי עסקים רבים מעדיפים לתת למישהו אחר, המבין היטב במכירות טלפוניות, לענות במקומו ללקוחות ולהגיע למכירה. כמו כן בעסקים גדולים יותר צריך כמה וכמה עובדים המספקים מענה טלפוני ללקוחות קיימים וחדשים, סוגרים מכירות באמצעות הטלפון וכן מבצעים גם גביית תשלומים מהלקוחות באמצעות מערכת סליקה ממוחשבת.

      מוקד רב ערוצי

       

      מוקדים טלפוניים הם החלק החשוב ביותר בכל עסק. הם מדברים באופן ישיר עם לקוחות החברה, מספקים מענה ללקוחות שמתלבטים אם להזמין את השירות או אפילו ללקוחות חדשים המעוניינים לרכוש את השירות או המוצר דרך הטלפון. מוקד רב ערוצי יהיה פתרון נהדר עבור בתי עסק רבים, בכל סדר גודל, המעוניינים להעניק מענה מקצועי ואיכותי ללקוחותיהם. יש לי תקשורת בעלת ניסיון רב שנים בתחום ומתחזקת 10 מוקדים ומאות מוקדנים ברחבי הארץ על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותיה.

      מהו מוקד רב ערוצי ולמי זה מתאים?

      מוקד רב ערוצי, הוא מוקד טלפוני המעניק מגוון שירותים (מגוון ערוצים אם תרצו) לעסקים. ניתן להעניק כמה שירותים במקום אחד בהתאם לצרכי העסק ולהכשיר עובדים שונים לצרכים שונים בהתאם לשירות המבוקש. במוקד יש מחלקות שונות: עובדים בעלי תודעת שירות גבוהה המעניקים שירות לקוחות סבלני, מחלקה אחרת של מוקדנים המתמחים בתחום המכירות הטלפוניות ומספקים שירותי טלמרקטינג ומכירות, מוקדנים אסרטיביים ומנוסים הפועלים בקביעת פגישות או גביית תשלומים וקבלת הזמנות ועוד. מוקד מסוג זה המעניק כמה שירותים במקום אחד, יכול לסייע לעסקים רבים בכל סדר גודל, החל מעסקים קטנים המעוניינים להעניק שירותים כמו עסקים גדולים רק בתקציב נמוך יותר וללא צורך החזקת עובד בשכר שעתי בתוך החברה ועד לעסקים גדולים המעוניינים לחסוך בעלויות של מוקד השירות ולייצא את העבודה החוצה.

      מוקד טלפוני חיצוני

      היתרונות של מוקד במיקור חוץ:

      • חיסכון משמעותי בעלויות.
      • מענה מקצועי לעתים לא פחות מאשר המוקדים בתוך החברה.
      • זמינות מלאה ללקוחות שלכם וגם עבורכם.
      • חיסכון של מקום במשרדי החברה להקמה ותפעול שוטף של עמדות מוקדנים.
      • חיסכון בעלויות של ריהוט וציוד שלאורך זמן צוברים בלאי.

      מוקד רב ערוצי לעסקים

      אנחנו נשמח להעניק שירות ללקוחותיכם חברת יש לי תקשורת, מעניקה שירותיה לעסקים רבים בכל רחבי הארץ, כולל החברות המובילות בישראל בתחומי התקשורת, הרפואה, הביטוח ועוד. החברה מספקת שירות מוקד רב ערוצי למגוון שירותי טלפוניה ומכירות ישירות דרך המוקד ומכשירה בצורה מקצועית את עובדיה בהתאם לתפקידם בכוח. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים ונשמח להעניק לכם שירות!

      יש לכם שאלה? אנחנו כאן לענות על הכל!

      מה סוג התפקידים המוצעים בחברה?

      חברת יש לי תקשורת מציעה מגוון תפקידים : מכירות, שירות לקוחות, תמיכה טכנית, מענה קולי לקבלת הודעות, שימור לקוחות ועוד.

      האם יש אפשרויות קידום?

      קיימות אפשרויות קידום מגוונות, למי שמוכיח יכולות וכישורים מקצועיים ובינאישיים, המוצעות לעובדים בצורת מכרזים פנימיים שנפתחים מעת לעת.

      כמה עובדים יש בחברה?

      נכון להיום בחברה מעל ל-400 עובדים.

      האם יש הגבלת גילאים?

      אנו מגייסים עובדים/ות החל מגיל 18 וללא הגבלת גיל.