מה סוג התפקידים המוצעים בחברה?
תשובה: חברת יש לי תקשורת מציעה מגוון תפקידים : מכירות, שירות לקוחות, תמיכה טכנית, מענה קולי לקבלת הודעות, שימור לקוחות ועוד.
האם יש אפשרויות קידום?
תשובה: קיימות אפשרויות קידום מגוונות, למי שמוכיח יכולות וכישורים מקצועיים ובינאישיים, המוצעות לעובדים בצורת מכרזים פנימיים שנפתחים מעת לעת.
מתי משלמים משכורות?
תשובה: השכר מועבר לעובדים עד ה10 לכל חודש קלנדרי.
כמה עובדים יש בחברה?
תשובה: נכון להיום בחברה מעל ל-400 עובדים.
האם נדרש ניסיון קודם?
תשובה: לא נדרש ניסיון קודם, החברה דואגת להכשיר את עובדיה , כל אחד בהתאם לתפקיד אליו גויס.
האם יש הגבלת גילאים?
תשובה: אנו מגייסים עובדים/ות החל מגיל 18 וללא הגבלת גיל.
האם יש הסעות למקום העבודה?
תשובה: הגעה למקום העבודה בתחבורה ציבורית. למסיימי משמרת ב-23.00 ומאוחר יותר יסופקו הסעות חזרה הביתה, ולנציגים שעובדים בשבת- יסופקו הסעות איסוף מהבית וחזרה.
האם עובדים בשבת?
תשובה: המוקדים היחידים שפתוחים בשבתות- מוקד שירות לקוחות / תמיכה טכנית, אין חובה לעבוד בשבת.
מה תנאי העסק?
תשובה: תנאי ההעסקה משתנים ממוקד למוקד, בדרך כלל מדובר בשכר בסיס בתוספת של תמריצים שונים, תלוי בסוג המוקד.
האם יש תנאים סוציאליים?
תשובה: כל התנאים הסוציאליים משולמים על פי חוק (נסיעות, הבראה, ימי חופשה, מחלה, פנסיה וכו’).
מה היתרון של יש לי תקשורת על פני חברות תקשורת דומות?
תשובה: חברת יש לי תקשורת היא החברה הגדולה בצפון, (כ-300 עובדים), ותיקה ויציבה, ומציעה סביבת עבודה דינאמית ומאתגרת, לצד אוירה משפחתית, תומכת וחמימה.
מעבר לתנאי עבודה מצוינים, אנו דואגים לרווחת העובד, (ימי גיבוש, תחרויות נושאות פרסים, מתנות בחגים , ימי הולדת ועוד).