מענה עסקי, הוא שירות המוצע על ידי מענה טלפוני חיצוני, אותו הוא מספק לעסקים שונים שאינם יכולים להחזיק מוקדנים מסיבות כלכליות, מקום במשרד או מסיבות אחרות. מוקד זה מספק שירותים במיקור חוץ ונותן מענה לעסק שיוכל להעניק שירות עבור לקוחותיו וכמובן לייעל ולשפר את ההתנהלות בתוך העסק. יש לי תקשורת בע”מ, מפעילה 10 מוקדי שירות ברחבי הארץ ומאות מוקדנים מקצועיים בעלי תודעת שירות גבוהה והכשרות מתאימות. החברה מעניקה שירותי טלפוניה ומכירות לעסקים בכל סדר גודל ונותנת מענה חשוב מאוד לעסקים הזקוקים בכוח אדם נוסף ומקצועי לשירותי הטלפוניה והמכירות בעסק.
שירות מענה עסקי
שירותי מענה עסקי חשובים:
- מוקד מכירות – מתן מענה ללקוחות המעוניינים להצטרף לחברה, לקנות מוצרים ולהזמין דרך הטלפון לא דרך האתר באופן ישיר, הצטרפות לשירות מסוים של החברה (ביטוח, סלולר וכו’).
- מוקד שירות לקוחות – מוקד המעניק שירות ללקוחות, מענה טלפוני אנושי זמין, מענה לשאלות, טענות, ועוד.
- מוקד טלמרקטינג – קבלת לידים וחזרה אליהם בטלפון לביצוע מכירה, קליטת הזמנות, ביצוע אפסיילים וקרוסיילים.
- שירות קבלת הודעות עם פרטי הלקוח ופרטי ההודעה.
- מוקד תמיכה טכנית – אספקת תמיכה טכנית מקצועית בהתאם לשירות העסק.
- מוקד גביית תשלומים.
- מוקד סקרים וקמפיין בחירות.
שירות מענה עסקי מחיר
מדוע להשכיר שירותי מיקור חוץ ולא להעסיק עובדים בתוך החברה?
חברות קטנות בדרך כלל לא יכולות לאפשר לעצמן מבחינה כלכלית להחזיק מוקדנים במשרד. החברה עדיין לא חזקה מספיק כלכלית כדי להחזיק מוקדנים או לקבל טלפונים רבים במהלך היום, שבאמת ישתלם לה להחזיק מוקדן בתוך המשרד. יש לזכור שמלבד המשכורת של המוקדן צריך לפנות לו גם מקום במשרד, לקנות לו ריהוט וציוד שיוכל לעבוד עמם, לשלם עבור כלים/תוכנות/מערכות לניהול העבודה ועוד. אצל חברות בינוניות וגדולות שכן מעסיקות מוקדנים לעתים יש יותר פניות ממה שהחברה יכולה לשאת ולכן גם במקרה כזה מייצאת חלק מהעבודה החוצה. פנו אלינו עוד היום ונשמח לסייע.
שירות מענה עסקי לעסק שלך
חברת יש לי תקשורת, מספקת שירותיה לחברות בכל סדר גודל ובפריסה ארצית. החברה מקפידה על קבלת כוח אדם איכותי עם תודעת שירות ברמה הגבוהה ביותר. כמו כן החברה משקיעה בהכשרות מקצועיות של העובדים בתחום השירות, המכירות, עבודה מול מחשבים ותוכנות ומערכות שונות ועוד. החברה תספק לכם כל מה שאתם צריכים במקום אחד בכל הנוגע למוקדי שירות ומכירות, גביית תשלומים, סקרים, שירות לקוחות, תמיכה טכנית ועוד.
מענה לעסק
יש לי תקשורת בע”מ, מספקת שירותי מוקד טלפוני לעסקים כבר למעלה מ 2 עשורים באהבה רבה ובמקצועיות בלתי מתפשרת. החברה מספקת מענה לעסק המעוניין לתת מענה טלפוני ללקוחותיו ואין באפשרותו לעשות זאת בתוך החברה. כמו כן יש חברות וארגונים גדולים אשר אינם יכולים לעמוד בכמות הפניות ולכן מייצאים חלק מהעבודה למוקד חיצוני המספק ללקוחותיהם את המענה בשמם. אלו הם רק חלק משירותי המוקד של יש לי תקשורת אותם היא מספקת ב10 מוקדים המפוזרים ברחבי הארץ, המעסיקים מאות מוקדים איכותיים ומקצועיים.
מענה טלפוני לעסק קטן
שירותי מענה לעסק שיחסכו לכם כסף רב:
כאמור כל עסק קטן או גדול צריך לתת מענה טלפוני מקצועי ללקוחותיו, בין אם לצרכי שימור לקוחות או שירות ומענה מקצועי לתקלות או שאלות ובין אם מענה טלפוני לצרכי מכירות, קביעת פגישות או קבלת הודעות ופניות עבור העסק. בדרך כלל מדובר בשרות שקשה ויקר להפיק אותו בתוך החברה ורק ארגונים גדולים יכולים לאפשר זאת לעצמם. אולם חברות קטנות עד בינוניות מעדיפות לייצא את המענה הטלפוני לחברה במיקור חוץ, אשר תענה ללקוחות החברה בהתאם לאפיון שיסוכם בין הצדדים. שירותי המענה האנושי לעסק יכולים להעניק ללקוח מענה אנושי מהיר וזמין ולשמור על שביעות רצונו, להראות לו שהוא מטופל ושלחברה אכפת ממנו ומצד שני החברה תוכל ליהנות ממוניטין טוב ומענה בהוצאה מוזלת יותר מאשר היה אילו הייתה מקימה את המוקד בתוך החברה.
מענה טלפוני מקצועי לעסקים
הצוות המקצועי שלנו ישאיר אתכם רגועים:
כמובן שאחד החששות הגדולים הוא לייצא חלק מהעבודה החוצה ובוודאי שמדובר במענה טלפוני ישיר ללקוחות החברה שהוא תלוי מקצועיות העובדים. כאשר מדובר בעובדים בתוך החברה שלנו, יש לנו השפעה על בחירת העובדים, ההכשרה המקצועית שלהם ובקרה על איכות העבודה שלהם. כאשר מדובר במוקד חיצוני, קשה יותר להיות בבקרה על הפרמטרים הללו. אנו יכולים להבטיח לכם שהמוניטין שלנו לא נבנה ביום אחד וכמובן לא נוטים בקלות ראש בבחירת המוקדנים. אלה נבחרים בקפידה, מקבלים הכשרות מקצועיות וכן הדרכה בעבודה עבור כל לקוח ובהתאם לאפיון הספציפי והדרישות של אותו לקוח, כך שאתם יכולים להיות רגועים לגמרי. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות!