צרו איתנו קשר!




    מענה עסקי

    מענה עסקי, הוא שירות המוצע על ידי מענה טלפוני חיצוני, אותו הוא מספק לעסקים שונים שאינם יכולים להחזיק מוקדנים מסיבות כלכליות, מקום במשרד או מסיבות אחרות. מוקד זה מספק שירותים במיקור חוץ ונותן מענה לעסק שיוכל להעניק שירות עבור לקוחותיו וכמובן לייעל ולשפר את ההתנהלות בתוך העסק. יש לי תקשורת בע”מ, מפעילה 10 מוקדי שירות ברחבי הארץ ומאות מוקדנים מקצועיים בעלי תודעת שירות גבוהה והכשרות מתאימות. החברה מעניקה שירותי טלפוניה ומכירות לעסקים בכל סדר גודל ונותנת מענה חשוב מאוד לעסקים הזקוקים בכוח אדם נוסף ומקצועי לשירותי הטלפוניה והמכירות בעסק.

     

    שירות מענה עסקי

     

    שירותי מענה עסקי חשובים:

    • מוקד מכירות – מתן מענה ללקוחות המעוניינים להצטרף לחברה, לקנות מוצרים ולהזמין דרך הטלפון לא דרך האתר באופן ישיר, הצטרפות לשירות מסוים של החברה (ביטוח, סלולר וכו’). 
    • מוקד שירות לקוחות – מוקד המעניק שירות ללקוחות, מענה טלפוני אנושי זמין, מענה לשאלות, טענות, ועוד.
    • מוקד טלמרקטינג – קבלת לידים וחזרה אליהם בטלפון לביצוע מכירה, קליטת הזמנות, ביצוע אפסיילים וקרוסיילים. 
    • שירות קבלת הודעות עם פרטי הלקוח ופרטי ההודעה.
    • מוקד תמיכה טכנית – אספקת תמיכה טכנית מקצועית בהתאם לשירות העסק. 
    • מוקד גביית תשלומים.
    • מוקד סקרים וקמפיין בחירות.

     

    שירות מענה עסקי מחיר

     

    מדוע להשכיר שירותי מיקור חוץ ולא להעסיק עובדים בתוך החברה?

    חברות קטנות בדרך כלל לא יכולות לאפשר לעצמן מבחינה כלכלית להחזיק מוקדנים במשרד. החברה עדיין לא חזקה מספיק כלכלית כדי להחזיק מוקדנים או לקבל טלפונים רבים במהלך היום, שבאמת ישתלם לה להחזיק מוקדן בתוך המשרד. יש לזכור שמלבד המשכורת של המוקדן צריך לפנות לו גם מקום במשרד, לקנות לו ריהוט וציוד שיוכל לעבוד עמם, לשלם עבור כלים/תוכנות/מערכות לניהול העבודה ועוד. אצל חברות בינוניות וגדולות שכן מעסיקות מוקדנים לעתים יש יותר פניות ממה שהחברה יכולה לשאת ולכן גם במקרה כזה מייצאת חלק מהעבודה החוצה. פנו אלינו עוד היום ונשמח לסייע.

     

    שירות מענה עסקי לעסק שלך

     

    חברת יש לי תקשורת, מספקת שירותיה לחברות בכל סדר גודל ובפריסה ארצית. החברה מקפידה על קבלת כוח אדם איכותי עם תודעת שירות ברמה הגבוהה ביותר. כמו כן החברה משקיעה בהכשרות מקצועיות של העובדים בתחום השירות, המכירות, עבודה מול מחשבים ותוכנות ומערכות שונות ועוד. החברה תספק לכם כל מה שאתם צריכים במקום אחד בכל הנוגע למוקדי שירות ומכירות, גביית תשלומים, סקרים, שירות לקוחות, תמיכה טכנית ועוד.

     

    מענה לעסק

     

    יש לי תקשורת בע”מ, מספקת שירותי מוקד טלפוני לעסקים כבר למעלה מ 2 עשורים באהבה רבה ובמקצועיות בלתי מתפשרת. החברה מספקת מענה לעסק המעוניין לתת מענה טלפוני ללקוחותיו ואין באפשרותו לעשות זאת בתוך החברה. כמו כן יש חברות וארגונים גדולים אשר אינם יכולים לעמוד בכמות הפניות ולכן מייצאים חלק מהעבודה למוקד חיצוני המספק ללקוחותיהם את המענה בשמם. אלו הם רק חלק משירותי המוקד של יש לי תקשורת אותם היא מספקת ב10 מוקדים המפוזרים ברחבי הארץ, המעסיקים מאות מוקדים איכותיים ומקצועיים.

     

    מענה טלפוני לעסק קטן

     

    שירותי מענה לעסק שיחסכו לכם כסף רב:

    כאמור כל עסק קטן או גדול צריך לתת מענה טלפוני מקצועי ללקוחותיו, בין אם לצרכי שימור לקוחות או שירות ומענה מקצועי לתקלות או שאלות ובין אם מענה טלפוני לצרכי מכירות, קביעת פגישות או קבלת הודעות ופניות עבור העסק. בדרך כלל מדובר בשרות שקשה ויקר להפיק אותו בתוך החברה ורק ארגונים גדולים יכולים לאפשר זאת לעצמם. אולם חברות קטנות עד בינוניות מעדיפות לייצא את המענה הטלפוני לחברה במיקור חוץ, אשר תענה ללקוחות החברה בהתאם לאפיון שיסוכם בין הצדדים. שירותי המענה האנושי לעסק יכולים להעניק ללקוח מענה אנושי מהיר וזמין ולשמור על שביעות רצונו, להראות לו שהוא מטופל ושלחברה אכפת ממנו ומצד שני החברה תוכל ליהנות ממוניטין טוב ומענה בהוצאה מוזלת יותר מאשר היה אילו הייתה מקימה את המוקד בתוך החברה.

     

    מענה טלפוני מקצועי לעסקים

     

    הצוות המקצועי שלנו ישאיר אתכם רגועים:

    כמובן שאחד החששות הגדולים הוא לייצא חלק מהעבודה החוצה ובוודאי שמדובר במענה טלפוני ישיר ללקוחות החברה שהוא תלוי מקצועיות העובדים. כאשר מדובר בעובדים בתוך החברה שלנו, יש לנו השפעה על בחירת העובדים, ההכשרה המקצועית שלהם ובקרה על איכות העבודה שלהם. כאשר מדובר במוקד חיצוני, קשה יותר להיות בבקרה על הפרמטרים הללו. אנו יכולים להבטיח לכם שהמוניטין שלנו לא נבנה ביום אחד וכמובן לא נוטים בקלות ראש בבחירת המוקדנים. אלה נבחרים בקפידה, מקבלים הכשרות מקצועיות וכן הדרכה בעבודה עבור כל לקוח ובהתאם לאפיון הספציפי והדרישות של אותו לקוח, כך שאתם יכולים להיות רגועים לגמרי. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות!

    צרו איתנו קשר!

    ותתחילו להנות משירות מענה אנושי מקצועי ואיכותי!

      יותר שירות בפחות כסף

      רוצה שהלקוחות שלך יקבלו שירות מקצועי מצוות מיומן שחי, עובד, ונושם שירות? רוצה להוזיל את עלויות השירות שלך בתהליך? אז למה אתם מחכים? מלאו את הפרטים, וניצור אתכם קשר היום להראות לכם איך.

      שירות טלפוני

      שירות טלפוני הוא חשוב מאוד בכל עסק. לקוחות פוטנציאליים וקיימים, זקוקים למענה טלפוני אנושי על מנת לבנות אמון עם העסק, וכדי לדעת שיש להם למי לפנות במידת הצורך. כאשר לקוח עושה קו אינטרנט בבית למשל, במקרה של תקלה הוא רוצה שיהיה לו מענה מקצועי טכני שידע להעניק לו את העזרה הטלפונית והטיפול המיידי בבעיה. זה תקף כמובן לאינספור תחומים ושירותים. חברת יש לי תקשורת, מעניקה שירותי טלפוניה לעסקים במיקור חוץ, כך שגם אם התקציב שלכם אינו מאפשר לכם להחזיק מוקדנים במשרד או שכמות הפניות שאתם מקבלים היא מעבר למה שהמוקדנים שלכם יכולה לטפל – אנו נשמח לעמוד לשירותכם ולספק מענה מקצועי וזמין ללקוחות שלכם.

      שירות טלפוני לעסקים

      שירות לקוחות במיקור חוץ? חברות בכל סדר גודל, נדרשות במתן מענה טלפוני ללקוחות. גם אם מדובר באדם עצמאי שהוא העובד היחיד בעסק והוא גם זה שמספק את השירות ובטח יענה לטלפונים לכל צורך, כאשר מדובר בעסק מעט יותר גדול, נניח כמה עובדים ומעלה, סביר להניח שאותם עובדים אחראים על עבודות שונות בחברה ולכן לא יוכלו גם לתת מענה טלפוני ללקוחות שרוצים לשאול שאלות, לברר פרטים וכד’. כאן יש הצורך לדאוג למוקדן מקצועי שיעניק שירות לקוחות סבלני ואדיב, אולם לא תמיד משתלם להחזיק אחד כזה בתוך המשרד. על כן עושים שימוש במיקור חוץ שיספק את שירות הלקוחות.

      מוקד שירות טלפוני

      שירותי טלפוני לעסקים:

      חברת יש לי תקשורת מספקת שירות טלפוני לעסקים. בין אם מדובר בעסקים שלא משתלם להם להחזיק מוקדנים במשרד ובין אם מדובר בחברות גדולות שכמות הפניות הגדולה אינה מאפשרת להם להעניק שירות מספיק מהיר וזמין ללקוחותיהן והן מעדיפות לייצא החוצה חלק מהעבודה. בין שירותיה של יש לי תקשורת: מוקדי שירות לקוחות, מוקדי טלמרקטינג, מוקדי טלמיטינג, שירות קבלת הודעות ועוד.

      חברות שירות טלפוני

      שירות טלמרקטינג ומכירות:

      שירותי טלמרקטינג יהיו מהשירותים הנפוצים ביותר. בעלי עסקים רבים מעדיפים לתת למישהו אחר, המבין היטב במכירות טלפוניות, לענות במקומו ללקוחות ולהגיע למכירה. כמו כן בעסקים גדולים יותר צריך כמה וכמה עובדים המספקים מענה טלפוני ללקוחות קיימים וחדשים, סוגרים מכירות באמצעות הטלפון וכן מבצעים גם גביית תשלומים מהלקוחות באמצעות מערכת סליקה ממוחשבת.

      מוקד רב ערוצי

       

      מוקדים טלפוניים הם החלק החשוב ביותר בכל עסק. הם מדברים באופן ישיר עם לקוחות החברה, מספקים מענה ללקוחות שמתלבטים אם להזמין את השירות או אפילו ללקוחות חדשים המעוניינים לרכוש את השירות או המוצר דרך הטלפון. מוקד רב ערוצי יהיה פתרון נהדר עבור בתי עסק רבים, בכל סדר גודל, המעוניינים להעניק מענה מקצועי ואיכותי ללקוחותיהם. יש לי תקשורת בעלת ניסיון רב שנים בתחום ומתחזקת 10 מוקדים ומאות מוקדנים ברחבי הארץ על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותיה.

      מהו מוקד רב ערוצי ולמי זה מתאים?

      מוקד רב ערוצי, הוא מוקד טלפוני המעניק מגוון שירותים (מגוון ערוצים אם תרצו) לעסקים. ניתן להעניק כמה שירותים במקום אחד בהתאם לצרכי העסק ולהכשיר עובדים שונים לצרכים שונים בהתאם לשירות המבוקש. במוקד יש מחלקות שונות: עובדים בעלי תודעת שירות גבוהה המעניקים שירות לקוחות סבלני, מחלקה אחרת של מוקדנים המתמחים בתחום המכירות הטלפוניות ומספקים שירותי טלמרקטינג ומכירות, מוקדנים אסרטיביים ומנוסים הפועלים בקביעת פגישות או גביית תשלומים וקבלת הזמנות ועוד. מוקד מסוג זה המעניק כמה שירותים במקום אחד, יכול לסייע לעסקים רבים בכל סדר גודל, החל מעסקים קטנים המעוניינים להעניק שירותים כמו עסקים גדולים רק בתקציב נמוך יותר וללא צורך החזקת עובד בשכר שעתי בתוך החברה ועד לעסקים גדולים המעוניינים לחסוך בעלויות של מוקד השירות ולייצא את העבודה החוצה.

      מוקד טלפוני חיצוני

      היתרונות של מוקד במיקור חוץ:

      • חיסכון משמעותי בעלויות.
      • מענה מקצועי לעתים לא פחות מאשר המוקדים בתוך החברה.
      • זמינות מלאה ללקוחות שלכם וגם עבורכם.
      • חיסכון של מקום במשרדי החברה להקמה ותפעול שוטף של עמדות מוקדנים.
      • חיסכון בעלויות של ריהוט וציוד שלאורך זמן צוברים בלאי.

      מוקד רב ערוצי לעסקים

      אנחנו נשמח להעניק שירות ללקוחותיכם חברת יש לי תקשורת, מעניקה שירותיה לעסקים רבים בכל רחבי הארץ, כולל החברות המובילות בישראל בתחומי התקשורת, הרפואה, הביטוח ועוד. החברה מספקת שירות מוקד רב ערוצי למגוון שירותי טלפוניה ומכירות ישירות דרך המוקד ומכשירה בצורה מקצועית את עובדיה בהתאם לתפקידם בכוח. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים ונשמח להעניק לכם שירות!

      יש לכם שאלה? אנחנו כאן לענות על הכל!

      מה סוג התפקידים המוצעים בחברה?

      חברת יש לי תקשורת מציעה מגוון תפקידים : מכירות, שירות לקוחות, תמיכה טכנית, מענה קולי לקבלת הודעות, שימור לקוחות ועוד.

      האם יש אפשרויות קידום?

      קיימות אפשרויות קידום מגוונות, למי שמוכיח יכולות וכישורים מקצועיים ובינאישיים, המוצעות לעובדים בצורת מכרזים פנימיים שנפתחים מעת לעת.

      כמה עובדים יש בחברה?

      נכון להיום בחברה מעל ל-400 עובדים.

      האם יש הגבלת גילאים?

      אנו מגייסים עובדים/ות החל מגיל 18 וללא הגבלת גיל.