צרו איתנו קשר!




    מענה אנושי

     

    חברת יש לי תקשורת, היא חברה ותיקה ומקצועית באזור הצפון, המתמחה במתן מענה אנושי לעסקים עבור חברות בשירותים של מענה אנושי לשיחות הלקוחות. החברה מתמחה בנושאים שונים ומגוונים בתחום שירות לקוחות, היא מפעילה מתחמי עבודה בהם יושבים נציגים מנוסים ומוכשרים שעונים לשיחות טלפון בנושאים כמו מכירות, שירות לקוחות, שימור לקוחות, השארת הודעות ועוד. 

     

    מענה אנושי חכם

     

    היתרונות בשימוש בחברה חיצונית עבור שירות לקוחות:

    למרות שהחברה יכולה להקים לבד מוקד של שירות לקוחות, פעמים רבות בוחרות החברות לפנות דווקא אל חברה מקצועית כמו יש לי תקשורת, אשר מתמחה שנים רבות בנושא שירות הלקוחות. הסיבות לכך הן רבות ומשתנות מחברה לחברה. היתרונות בחברה חיצונית:

    • חיסכון בעובדים וכאב ראש – מוקד חיצוני חוסך עלויות של הכשרה והעסקה של עובדים רבים ומונע כאב ראש מיותר מבעלי החברה.
    • מענה אנושי מקצועי ומנוסה – הנציגים של חברת מוקד חיצוני בעלי ותק וניסיון רב בתחום ונותנים מענה מקצועי מתוך הכשרה ממוקדת ומקצועית ביותר.
    • מצבת כוח אדם גדולה – מאחר והחברה מעסיקה כמות גדולה של עובדים, יש אפשרות למתן מענה שיהיה זמין מאוד, כולל אפשרות למענה 24/7 עבור צרכי הלקוחות.

     

     

    מענה אנושי לעסקים

     

    מענה אנושי מקצועי – הדרך להצלחה של כל חברה החשיבות של השימוש באנשי מקצוע מומחים בתחום שירות הלקוחות לעסקים, חשובה בכל נושא של עבודה מול הלקוחות. בין אם מדובר בשימור לקוחות קיימים או שכנוע של לקוחות חדשים להצטרף, כאשר המענה של הנציגים הוא מאנשים בעלי ניסיון והכשרה טובה, הסיכוי להצלחה הוא גבוה הרבה יותר. בנוסף, שירות לקוחות לאחר רכישה הוא קריטי מאוד עבור השם של החברה כחברה אמינה, המספקת שירות גם לאחר קנייה ולא נוטשת את הלקוחות שלה.

    אז לאן פונים? חברת יש לי תקשורת, כאמור עוסקת שנים רבות בתחום ומחזיקה  כ-400 עובדים במחלקות השונות הנותנים מענה למגוון רחב של צרכים עבור חברות רבות. חברות רבות וגדולות בחרו בשירותיה של החברה וביניהם חברות מוכרות כמו “הראל חברה לביטוח” ו”סלקום”. החברה מעסיקה עובדים מהפריפריה וממגזרים שונים כמו ערבים/חרדים וכדומה. פנו עוד היום לחברת יש לי תקשורת כדי לקבל את החבילה המתאימה עבורכם בכדי לספק ללקוחות שלכם את המענה הטוב ביותר!

     

    מענה אנושי לעסק

     

    אחד הנושאים בהם מתקשים בעלי החברות ונופלים בהם לא אחת, הוא נושא שירות הלקוחות ומתן מענה אנושי לעסק על ידי נציגים. חברות המספקות מוצרים שונים, לא יכולות לסמוך רק על המוצר שלהן שימכור לבד, אלא צריכות מוקד מכירות שיקדם ויעיף קדימה את כל נושא מכירות המוצר. בנוסף, כדי שלחברה יצא שם של חברה אמינה אשר לא זונחת את הלקוחות לאחר הרכישה, החברה צריכה להכשיר עובדים כדי לתת שירות עבור הלקוחות אשר נתקלים בבעיות שונות לאחר רכישת המוצר וזקוקים לעזרה. חברת יש לי תקשורת, היא חברה המספקת בדיוק את השירותים הללו.

     

    מענה אנושי לעסקים מחיר

     

    האם יש הבדל בין ניהול של מוקד מתוך החברה לחברה חיצונית? לא סתם מעדיפות חברות רבות שלא להתעסק עם הקמת מוקד שירות לבד, הדבר מצריך התעסקות רבה מאוד וידע נרחב בתחום, בכדי ששירות הלקוחות לא יאפיל על איכות המוצר עצמו, שהרי כאשר השירות של הלקוחות לוקה בחסר, כך גם המוצר הטוב ביותר יפסיד לקוחות רבים. כדי לחסוך את הבלגן ואת העלויות של הכשרת עובדים והקמת מרכז שירות שייתן מענה אנושי לעסק, פונות החברות לחברות חיצוניות להן עובדים אשר הוכשרו כפי שצריך, עבור המלאכה שיעשו הם את העבודה בצורה הטובה ביותר.

    היתרונות של מענה אנושי לעסק על ידי חברת יש לי תקשורת:

    • וותק וניסיון – חברת יש לי תקשורת, עוסקת שנים בכל התחום של שירות לקוחות, שימור לקוחות, מכירות, טלמרקטינג והשארות הודעות ובכך צברה ניסיון רב, באמצעותו תוכל לספק ללקוחות שלכם את השירות הטוב ביותר שיגרום להם לחזור ולרכוש אצלכם ולהמשיך להשתמש בשירותי החברה  שלכם.
    • מקצועיות – החברה שמה בראש מעיינה את המקצועיות של העובדים ומכשירה אותם במיוחד עבור התפקיד אליו הם נדרשים תוך התאמה לצרכי הלקוחות המשתנים.
    • יציבות – חברת יש לי תקשורת הוקמה בשנת 2000 ומאז צברה לקוחות גדולים רבים ביניהן חברות מוכרות ובכך יכולה להבטיח את היציבות הכלכלית שלה ואת המשך עבודתה לאורך זמן.

     

    מענה אנושי לעסקים המלצות

     

    כוחו של המענה הנכון אין ספק שלכל חברה חפצת חיים יש צורך בשירות לקוחות מתקדם ואיכותי וכדי לעשות את זה בצורה הקלה והטובה ביותר יש לפנות למומחים. אם אתם בעלי חברה ומעוניינים באחד מן השירותים שמציעה חברת יש לי תקשורת, פנו אל נציגי החברה וקבלו הצעה ייחודית ומתאימה עבורכם ועבור הלקוחות שלכם, שתקפיץ את העסק שלכם כמה צעדים קדימה!

     

    מענה אנושי חיצוני

     

    כאשר לקוח מתלבט לפני קנייה, יש לו תקלה או שאלה מסוימת והוא זקוק למענה, לרוב הוא יעדיף מענה אנושי. עבור חברות וארגונים רבים לא תמיד ניתן לספק מענה אנושי וזה לא תמיד יהיה כלכלי עבור החברה להחזיק מוקדנים בתוך החברה עצמה כיוון שלא בכל כמה דקות תקבלו שיחה בדרך כלל. אצל העסקים הגדולים ביותר, ייתכן וכמות השיחות היומית תהיה מעל ומעבר למה שהחברה יכולה לתת מענה ולכן תשכור מענה אנושי חיצוני. אנו בחברת יש לי תקשורת, נשמח לספק לכם שירותי מיקור חוץ למענה טלפוני לחברה שלכם ומספקים שירותים אלה לחברות המובילות בישראל במגוון תחומים. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר ונשמח לתת לכם שירות!

     

    שירות מענה אנושי חיצוני

     

    עסקים רבים יכולים להיעזר במענה אנושי חיצוני, החל מבתי עסק קטנים שלא משתלם להם להחזיק עובד בתוך החברה בשכר שעתי שיבצע את העבודה הזו ועד ארגונים גדולים שאין באפשרותם לענות לכמות השיחות הנכנסת מדי יום, אז הם מעבירים חלק מהפניות למענה אנושי חיצוני שיענה בשמם ויסייע. כמו כן ישנם עסקים רבים שיש באפשרותם להקים מוקד פנימי בחברה מבחינה כלכלית, אך בחישובים כלכליים מבינים שזה לא משתלם להם ו/או אין להם מקום במשרדי החברה להקים את המוקד הנדרש או שהם מעדיפים להשתמש בו לדברים אחרים – לכן הם מעדיפים גם כן להשכיר שירותים של מוקד חיצוני.

    בין השירותים הנפוצים של מוקדי שירות חיצוניים:

    • מוקד שירות לקוחות.
    • מוקד טלמרקטינג ומכירות.
    • מוקד טלמיטינג לקביעת פגישות.
    • מוקד לקבלת הזמנות וגביית תשלום.
    • מוקד קבלת הודעות.
    • מוקד תמיכה טכנית.
    • מוקד סקרים.
    • מוקד ניהול קמפיין בחירות.

     

    מענה אנושי חיצוני לחברות

     

    חברת יש לי תקשורת בע”מ, מתמחה בשירותי טלפוניה לעסקים ומספקת שירותי לעסקים בכל סדר גודל ובפריסה ארצית רחבה. החברה בעלת 10 מוקדי שירות ומאות מוקדנים ברחבי הרשת ונחשבת לאחת המובילות והגדולות בתחומה. עובדי החברה מקצועיים ומנוסים, עוברים הכשרות מקצועיות בתוך החברה ונהנים ממעטפת מלאה של כלים טכנולוגיים וכל הדרוש לביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

     

    מענה טלפוני אנושי

     

    מענה טלפוני אנושי, הוא דבר מאוד חשוב כיום, כיוון שהוא הולך ונהיה נדיר יותר משנה לשנה. אנו בחברת יש לי תקשורת, מרגישים בחשיבות של מענה אנושי לעסקים ומספקים שירותינו במקצועיות ובאהבה רבה ללקוחות של מאות חברות שונות וכבר למעלה מ 20 שנה בתחום. החברה משקיעה בהכשרה המקצועית של עובדיה, במערכות הטכנולוגיות השונות בחברה, זאת כדי להעניק את השירות הטוב ביותר לעסקים וללקוחותיהם. החברה מאמינה בערכי חזון חשובים כמו שירות, תוצאות, מצוינות, למידה, נאמנות ועוד. כעת נשמח לספק גם לכם את השירות הטוב ביותר שנוכל להציע ולחסוך לכם בעלויות של תפעול מענה טלפוני בתוך החברה.

     

    שירותי מענה טלפוני אנושי

     

    בעולם שבו הרובוטים מחליפים אנשים המענה האנושי הוא משאב יקר כדאי להזכיר כי במקומות רבים כיום אנו רואים לא מעט רובוטים או מערכות אוטומטיות המחליפות את המענה האנושי. למשל: בסניפים רבים של בנקים, כבר לא תראו עובדים – רק כספומטים, אפליקציה ואתר אינטרנט שדרכם ניתן לקבל שירות. רוצים לקבוע תור לרופא שלכם? תוכלו לעשות זאת באתר או באפליקציה. מה קורה במידה ואתם לא יודעים איך לתפעל או נתקלתם בקושי מסוים? תוכלו להתקשר אל מוקד השירות של החברה שאם אכפת לה מלקוחותיה היא גם תספק אותו בזמינות מלאה ולא ישלחו אתכם בחזרה לאתר או לאפליקציה ללא פתרון.

     

    מענה טלפוני אנושי לחברות במגוון שירותים חשובים לעסקים:

    מענה טלפוני אנושי של חברת יש לי תקשורת, מספקת לעסקים מגוון רחב של שירותי טלפוניה ומכירות חשובים מאוד, שיכולים לחסוך בעלויות ולהעניק שירות מקצועי ללקוחות של אותם עסקים וארגונים. להלן כמה מהשירותים שהחברה מספקת:

    • מוקד שירות לקוחות מקצועי וסבלני.
    • מוקד טלמיטינג לקביעה ותיאום פגישות.
    • מוקד טלמרקטינג – שיווק ומכירות של מוצרי ושירותי העסק כולל מכירות חוזרות, אפסיילים וקרוסיילים.
    • שירות קבלת הודעות עבור בית העסק עם פרטי ההתקשרות של הלקוח ופרטי הפנייה.
    • מוקד תמיכה טכנית – כאשר עובדי החברה מקבלים הכשרה מסודרת להענקת תמיכה טכנית עבור לקוחות החברה.
    • מוקד גביית תשלומים.

    לפרטים נוספים והצעת מחיר אטרקטיבי לשירותי מוקד טלפוני אנושי עבור העסק שלכם צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לספק לכם שירות.

     

    צרו איתנו קשר!

    ותתחילו להנות משירות מענה אנושי מקצועי ואיכותי!

      שירות מענה אנושי 

       

      שירות מענה אנושי הוא חשוב מאוד לכל עסק וכל ארגון, כנראה גם בכל סדר גודל. לעתים רבות בעל העסק לא יכול לאפשר לעצמו להחזיק עובד שירות לקוחות במשרד, איש מכירות או אדם העסוק במענה אנושי ללקוחות החברה ולכן ייבחן תחליפים שונים. לדוגמא פניה בוואטסאפ, באתר או במייל. חברת יש לי תקשורת, מספקת שירותי מוקד טלפוני בפריסה ארצית, עם מאות עובדים מקצועיים וזמינים, העושים כל היום רק את זה – מעניקים שירות אנושי ללקוחות החברה ומייצגים את לקוחותיה בשיחות מול לקוחות. החברה מספקת שירותי שירות לקוחות, טלמרקטינג, טלמיטינג ועוד. לפרטים נוספים והזמנת השירות אנא צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

       

      שירות מענה אנושי לחברות

       

      מוקד שירות לקוחות חיצוני אחד השירותים הפופולריים ביותר של מוקד שירות לקוחות אנושי חיצוני לחברות הוא מענה לשיחות לקוחות. שירות זה חשוב מאוד לכל עסק שכן לקוחות מתקשרים כדי לשאול שאלות, לברר פרטים ואולי אפילו להזמין את השירות/המוצר שלכם. שירות לקוחות חיצוני, יכול לסייע לכם לתת מענה טוב וזמין יותר ללקוחות שלכם, לרוב גם מענה מקצועי ואיכותי יותר ואפילו להעניק ללקוחות אפשרות להשאיר פניות גם בשעות שהעסק סגור כביכול. 

       

      שירות מענה אנושי מחיר

       

      מוקד טלמרקטינג עם ביצועים משופרים שירות מענה אנושי חשוב נוסף, הוא מוקד טלמרקטינג. מוקד זה יקבל ויבצע שיחות מכירה עם לקוחות פוטנציאליים של העסק, יוביל את השיחה כל הדרך אל המכירה המיוחלת וסגירת לקוחות באחוזים גבוהים, כולל עבודה מול חברת סליקת האשראי החיצונית וסליקת כרטיס האשראי של הלקוח אונליין באמצעות המערכת הממוחשבת. כמו כן הצוות יבצע גם אפסיילים וקרוס-סיילים ויעזור בהגדלת המכירות וההכנסות בחברה.

       

      שירות נוסף של יש לי תקשורת ושל מוקדי שירות מקצועיים, הוא שירות קבלת הודעות. לעתים רבות מענה אנושי ללקוח יכול לסייע להרגיע אותו, לשמור אותו סבלני ושבע רצון מהרצון, גם אם הוא אינו מקבל את השירות או המענה הנדרש לו באותו הרגע. כך למשל אם יש לו תקלה והוא צריך להזמין טכנאי או זקוק למענה מקצועי בטלפון שיפתור לו את הבעיה. שירות קבלת ההודעות יקבל את הפניה של הלקוח עם פרטי ההתקשרות שלו ופרטי הפניה, יעביר אותם לגורמים הרלוונטיים שבהתאם לאפיון הפניה יוכלו לחזור אל הלקוח במהירות ועם הנציג הנכון שיוכל לתת לו מענה.

       

      מענה טלפוני אנושי לעסקים

       

      במציאות שבה כספומטים, אתרי אינטרנט ואפליקציות מחליפים את המענה האנושי, הרי שהוא הופך להיות חשוב יותר מאי פעם. כל בעל עסק הרוצה לייעל את העבודה בעסק, לחסוך בעלויות של מענה אנושי ולהפוך הליכים לאוטומטיים יותר, משקיע בכלים טכנולוגיים ומזניח את המענה האנושי אך גם את השירות שהוא מעניק ללקוח. אנו רואים שהארגונים הגדולים ששורדים הם אלו שמעניקים מענה אנושי, אמיתי ואיכותי ללקוחות – משהו שמחפשים היום בנרות כמעט בכל תחום. יש לי תקשורת, מספקת שירות מענה טלפוני אנושי לעסקים במיקור חוץ כבר למעלה מ-20 שנה. החברה פועלת כיום בפריסה ארצית ומספקת מגוון רחב של שירותים טלפוניים לעסקים.

       

      שירותים של מענה טלפוני אנושי לעסקים במיקור חוץ

       

      • מוקד שירות לקוחות – הנחיית העובדים לגבי אפיון מסוים שלפיו יעבדו ויעניקו שירות ללקוחות החברה.
      • מוקדי מכירות – החברה תספק שירותי מכירות, אפסיילים, קרוסיילים, לקוחות חוזרים, סליקת אשראי, גביית תשלומים ועוד.
      • החברה תקבל הזמנות באופן ישיר ותעביר אותם דרך המערכת למרכז הלוגיסטי של החברה.
      • מוקד טלמיטינג – החברה תספק שירותי קביעה ותיאום פגישות, תענה לשיחות נכנסות בנושא פגיעות ותורים.
      • שירות קבלת הודעות – קבלת הודעות מהלקוחות עבור בית העסק, גם בשעות שבהם בית העסק סגור ורוצה להעניק ללקוחותיו מענה זמין ואנושי ולהרגיע אותו שהפניה שלו בטיפול.
      • מוקד תמיכה טכנית – הענקת תמיכה טכנית מעשית ללקוחות החברה בהתאם לשירות שהיא מספקת כמובן. 
      • מוקדי סקרים וקמפיינים – למשל ניהול קמפיין בחירות, ניהול סקרים, הזנתם במערכת והפקת דוחות מקצועיים ומסודרים ללקוח. 

       

      מענה טלפוני אנושי לעסקים מחיר

       

      האם לשכור מוקד שירות חיצוני או להקים מוקד בתוך החברה? יש לא מעט התלבטויות בנושא מוקדן אנושי הנמצא בתוך החברה, לבין שכירת מוקד שירות חיצוני. התשובה שלנו היא שאתם צריכים לעשות את החישובים של ההוצאות הכרוכות בשני המקרים, כיצד הפן המקצועי בא לידי ביטוי, כמה מקום יתפוס המוקדן בתוך משרדי החברה ולהתחשב בפרמטרים נוספים. לאחר מכן עליכם לקבל החלטה האם עדיף לכם לשכור מוקד מענה טלפוני אנושי לעסקים כמו יש לי תקשורת בע”מ, או להעסיק ולהכשיר עובד מטעמכם שיישב לקבל שיחות בתוך החברה.

       

      יותר שירות בפחות כסף

      רוצה שהלקוחות שלך יקבלו שירות מקצועי מצוות מיומן שחי, עובד, ונושם שירות? רוצה להוזיל את עלויות השירות שלך בתהליך? אז למה אתם מחכים? מלאו את הפרטים, וניצור אתכם קשר היום להראות לכם איך.

      שירות טלפוני

      שירות טלפוני הוא חשוב מאוד בכל עסק. לקוחות פוטנציאליים וקיימים, זקוקים למענה טלפוני אנושי על מנת לבנות אמון עם העסק, וכדי לדעת שיש להם למי לפנות במידת הצורך. כאשר לקוח עושה קו אינטרנט בבית למשל, במקרה של תקלה הוא רוצה שיהיה לו מענה מקצועי טכני שידע להעניק לו את העזרה הטלפונית והטיפול המיידי בבעיה. זה תקף כמובן לאינספור תחומים ושירותים. חברת יש לי תקשורת, מעניקה שירותי טלפוניה לעסקים במיקור חוץ, כך שגם אם התקציב שלכם אינו מאפשר לכם להחזיק מוקדנים במשרד או שכמות הפניות שאתם מקבלים היא מעבר למה שהמוקדנים שלכם יכולה לטפל – אנו נשמח לעמוד לשירותכם ולספק מענה מקצועי וזמין ללקוחות שלכם.

      שירות טלפוני לעסקים

      שירות לקוחות במיקור חוץ? חברות בכל סדר גודל, נדרשות במתן מענה טלפוני ללקוחות. גם אם מדובר באדם עצמאי שהוא העובד היחיד בעסק והוא גם זה שמספק את השירות ובטח יענה לטלפונים לכל צורך, כאשר מדובר בעסק מעט יותר גדול, נניח כמה עובדים ומעלה, סביר להניח שאותם עובדים אחראים על עבודות שונות בחברה ולכן לא יוכלו גם לתת מענה טלפוני ללקוחות שרוצים לשאול שאלות, לברר פרטים וכד’. כאן יש הצורך לדאוג למוקדן מקצועי שיעניק שירות לקוחות סבלני ואדיב, אולם לא תמיד משתלם להחזיק אחד כזה בתוך המשרד. על כן עושים שימוש במיקור חוץ שיספק את שירות הלקוחות.

      מוקד שירות טלפוני

      שירותי טלפוני לעסקים:

      חברת יש לי תקשורת מספקת שירות טלפוני לעסקים. בין אם מדובר בעסקים שלא משתלם להם להחזיק מוקדנים במשרד ובין אם מדובר בחברות גדולות שכמות הפניות הגדולה אינה מאפשרת להם להעניק שירות מספיק מהיר וזמין ללקוחותיהן והן מעדיפות לייצא החוצה חלק מהעבודה. בין שירותיה של יש לי תקשורת: מוקדי שירות לקוחות, מוקדי טלמרקטינג, מוקדי טלמיטינג, שירות קבלת הודעות ועוד.

      חברות שירות טלפוני

      שירות טלמרקטינג ומכירות:

      שירותי טלמרקטינג יהיו מהשירותים הנפוצים ביותר. בעלי עסקים רבים מעדיפים לתת למישהו אחר, המבין היטב במכירות טלפוניות, לענות במקומו ללקוחות ולהגיע למכירה. כמו כן בעסקים גדולים יותר צריך כמה וכמה עובדים המספקים מענה טלפוני ללקוחות קיימים וחדשים, סוגרים מכירות באמצעות הטלפון וכן מבצעים גם גביית תשלומים מהלקוחות באמצעות מערכת סליקה ממוחשבת.

      מוקד רב ערוצי

       

      מוקדים טלפוניים הם החלק החשוב ביותר בכל עסק. הם מדברים באופן ישיר עם לקוחות החברה, מספקים מענה ללקוחות שמתלבטים אם להזמין את השירות או אפילו ללקוחות חדשים המעוניינים לרכוש את השירות או המוצר דרך הטלפון. מוקד רב ערוצי יהיה פתרון נהדר עבור בתי עסק רבים, בכל סדר גודל, המעוניינים להעניק מענה מקצועי ואיכותי ללקוחותיהם. יש לי תקשורת בעלת ניסיון רב שנים בתחום ומתחזקת 10 מוקדים ומאות מוקדנים ברחבי הארץ על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותיה.

      מהו מוקד רב ערוצי ולמי זה מתאים?

      מוקד רב ערוצי, הוא מוקד טלפוני המעניק מגוון שירותים (מגוון ערוצים אם תרצו) לעסקים. ניתן להעניק כמה שירותים במקום אחד בהתאם לצרכי העסק ולהכשיר עובדים שונים לצרכים שונים בהתאם לשירות המבוקש. במוקד יש מחלקות שונות: עובדים בעלי תודעת שירות גבוהה המעניקים שירות לקוחות סבלני, מחלקה אחרת של מוקדנים המתמחים בתחום המכירות הטלפוניות ומספקים שירותי טלמרקטינג ומכירות, מוקדנים אסרטיביים ומנוסים הפועלים בקביעת פגישות או גביית תשלומים וקבלת הזמנות ועוד. מוקד מסוג זה המעניק כמה שירותים במקום אחד, יכול לסייע לעסקים רבים בכל סדר גודל, החל מעסקים קטנים המעוניינים להעניק שירותים כמו עסקים גדולים רק בתקציב נמוך יותר וללא צורך החזקת עובד בשכר שעתי בתוך החברה ועד לעסקים גדולים המעוניינים לחסוך בעלויות של מוקד השירות ולייצא את העבודה החוצה.

      מוקד טלפוני חיצוני

      היתרונות של מוקד במיקור חוץ:

      • חיסכון משמעותי בעלויות.
      • מענה מקצועי לעתים לא פחות מאשר המוקדים בתוך החברה.
      • זמינות מלאה ללקוחות שלכם וגם עבורכם.
      • חיסכון של מקום במשרדי החברה להקמה ותפעול שוטף של עמדות מוקדנים.
      • חיסכון בעלויות של ריהוט וציוד שלאורך זמן צוברים בלאי.

      מוקד רב ערוצי לעסקים

      אנחנו נשמח להעניק שירות ללקוחותיכם חברת יש לי תקשורת, מעניקה שירותיה לעסקים רבים בכל רחבי הארץ, כולל החברות המובילות בישראל בתחומי התקשורת, הרפואה, הביטוח ועוד. החברה מספקת שירות מוקד רב ערוצי למגוון שירותי טלפוניה ומכירות ישירות דרך המוקד ומכשירה בצורה מקצועית את עובדיה בהתאם לתפקידם בכוח. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים ונשמח להעניק לכם שירות!

      יש לכם שאלה? אנחנו כאן לענות על הכל!

      מה סוג התפקידים המוצעים בחברה?

      חברת יש לי תקשורת מציעה מגוון תפקידים : מכירות, שירות לקוחות, תמיכה טכנית, מענה קולי לקבלת הודעות, שימור לקוחות ועוד.

      האם יש אפשרויות קידום?

      קיימות אפשרויות קידום מגוונות, למי שמוכיח יכולות וכישורים מקצועיים ובינאישיים, המוצעות לעובדים בצורת מכרזים פנימיים שנפתחים מעת לעת.

      כמה עובדים יש בחברה?

      נכון להיום בחברה מעל ל-400 עובדים.

      האם יש הגבלת גילאים?

      אנו מגייסים עובדים/ות החל מגיל 18 וללא הגבלת גיל.