חברת יש לי תקשורת, היא חברה ותיקה ומקצועית באזור הצפון, המתמחה במתן מענה אנושי לעסקים עבור חברות בשירותים של מענה אנושי לשיחות הלקוחות. החברה מתמחה בנושאים שונים ומגוונים בתחום שירות לקוחות, היא מפעילה מתחמי עבודה בהם יושבים נציגים מנוסים ומוכשרים שעונים לשיחות טלפון בנושאים כמו מכירות, שירות לקוחות, שימור לקוחות, השארת הודעות ועוד.
מענה אנושי חכם
היתרונות בשימוש בחברה חיצונית עבור שירות לקוחות:
למרות שהחברה יכולה להקים לבד מוקד של שירות לקוחות, פעמים רבות בוחרות החברות לפנות דווקא אל חברה מקצועית כמו יש לי תקשורת, אשר מתמחה שנים רבות בנושא שירות הלקוחות. הסיבות לכך הן רבות ומשתנות מחברה לחברה. היתרונות בחברה חיצונית:
- חיסכון בעובדים וכאב ראש – מוקד חיצוני חוסך עלויות של הכשרה והעסקה של עובדים רבים ומונע כאב ראש מיותר מבעלי החברה.
- מענה אנושי מקצועי ומנוסה – הנציגים של חברת מוקד חיצוני בעלי ותק וניסיון רב בתחום ונותנים מענה מקצועי מתוך הכשרה ממוקדת ומקצועית ביותר.
- מצבת כוח אדם גדולה – מאחר והחברה מעסיקה כמות גדולה של עובדים, יש אפשרות למתן מענה שיהיה זמין מאוד, כולל אפשרות למענה 24/7 עבור צרכי הלקוחות.
מענה אנושי לעסקים
מענה אנושי מקצועי – הדרך להצלחה של כל חברה החשיבות של השימוש באנשי מקצוע מומחים בתחום שירות הלקוחות לעסקים, חשובה בכל נושא של עבודה מול הלקוחות. בין אם מדובר בשימור לקוחות קיימים או שכנוע של לקוחות חדשים להצטרף, כאשר המענה של הנציגים הוא מאנשים בעלי ניסיון והכשרה טובה, הסיכוי להצלחה הוא גבוה הרבה יותר. בנוסף, שירות לקוחות לאחר רכישה הוא קריטי מאוד עבור השם של החברה כחברה אמינה, המספקת שירות גם לאחר קנייה ולא נוטשת את הלקוחות שלה.
אז לאן פונים? חברת יש לי תקשורת, כאמור עוסקת שנים רבות בתחום ומחזיקה כ-400 עובדים במחלקות השונות הנותנים מענה למגוון רחב של צרכים עבור חברות רבות. חברות רבות וגדולות בחרו בשירותיה של החברה וביניהם חברות מוכרות כמו “הראל חברה לביטוח” ו”סלקום”. החברה מעסיקה עובדים מהפריפריה וממגזרים שונים כמו ערבים/חרדים וכדומה. פנו עוד היום לחברת יש לי תקשורת כדי לקבל את החבילה המתאימה עבורכם בכדי לספק ללקוחות שלכם את המענה הטוב ביותר!
מענה אנושי לעסק
אחד הנושאים בהם מתקשים בעלי החברות ונופלים בהם לא אחת, הוא נושא שירות הלקוחות ומתן מענה אנושי לעסק על ידי נציגים. חברות המספקות מוצרים שונים, לא יכולות לסמוך רק על המוצר שלהן שימכור לבד, אלא צריכות מוקד מכירות שיקדם ויעיף קדימה את כל נושא מכירות המוצר. בנוסף, כדי שלחברה יצא שם של חברה אמינה אשר לא זונחת את הלקוחות לאחר הרכישה, החברה צריכה להכשיר עובדים כדי לתת שירות עבור הלקוחות אשר נתקלים בבעיות שונות לאחר רכישת המוצר וזקוקים לעזרה. חברת יש לי תקשורת, היא חברה המספקת בדיוק את השירותים הללו.
מענה אנושי לעסקים מחיר
האם יש הבדל בין ניהול של מוקד מתוך החברה לחברה חיצונית? לא סתם מעדיפות חברות רבות שלא להתעסק עם הקמת מוקד שירות לבד, הדבר מצריך התעסקות רבה מאוד וידע נרחב בתחום, בכדי ששירות הלקוחות לא יאפיל על איכות המוצר עצמו, שהרי כאשר השירות של הלקוחות לוקה בחסר, כך גם המוצר הטוב ביותר יפסיד לקוחות רבים. כדי לחסוך את הבלגן ואת העלויות של הכשרת עובדים והקמת מרכז שירות שייתן מענה אנושי לעסק, פונות החברות לחברות חיצוניות להן עובדים אשר הוכשרו כפי שצריך, עבור המלאכה שיעשו הם את העבודה בצורה הטובה ביותר.
היתרונות של מענה אנושי לעסק על ידי חברת יש לי תקשורת:
- וותק וניסיון – חברת יש לי תקשורת, עוסקת שנים בכל התחום של שירות לקוחות, שימור לקוחות, מכירות, טלמרקטינג והשארות הודעות ובכך צברה ניסיון רב, באמצעותו תוכל לספק ללקוחות שלכם את השירות הטוב ביותר שיגרום להם לחזור ולרכוש אצלכם ולהמשיך להשתמש בשירותי החברה שלכם.
- מקצועיות – החברה שמה בראש מעיינה את המקצועיות של העובדים ומכשירה אותם במיוחד עבור התפקיד אליו הם נדרשים תוך התאמה לצרכי הלקוחות המשתנים.
- יציבות – חברת יש לי תקשורת הוקמה בשנת 2000 ומאז צברה לקוחות גדולים רבים ביניהן חברות מוכרות ובכך יכולה להבטיח את היציבות הכלכלית שלה ואת המשך עבודתה לאורך זמן.
מענה אנושי לעסקים המלצות
כוחו של המענה הנכון אין ספק שלכל חברה חפצת חיים יש צורך בשירות לקוחות מתקדם ואיכותי וכדי לעשות את זה בצורה הקלה והטובה ביותר יש לפנות למומחים. אם אתם בעלי חברה ומעוניינים באחד מן השירותים שמציעה חברת יש לי תקשורת, פנו אל נציגי החברה וקבלו הצעה ייחודית ומתאימה עבורכם ועבור הלקוחות שלכם, שתקפיץ את העסק שלכם כמה צעדים קדימה!
מענה אנושי חיצוני
כאשר לקוח מתלבט לפני קנייה, יש לו תקלה או שאלה מסוימת והוא זקוק למענה, לרוב הוא יעדיף מענה אנושי. עבור חברות וארגונים רבים לא תמיד ניתן לספק מענה אנושי וזה לא תמיד יהיה כלכלי עבור החברה להחזיק מוקדנים בתוך החברה עצמה כיוון שלא בכל כמה דקות תקבלו שיחה בדרך כלל. אצל העסקים הגדולים ביותר, ייתכן וכמות השיחות היומית תהיה מעל ומעבר למה שהחברה יכולה לתת מענה ולכן תשכור מענה אנושי חיצוני. אנו בחברת יש לי תקשורת, נשמח לספק לכם שירותי מיקור חוץ למענה טלפוני לחברה שלכם ומספקים שירותים אלה לחברות המובילות בישראל במגוון תחומים. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר ונשמח לתת לכם שירות!
שירות מענה אנושי חיצוני
עסקים רבים יכולים להיעזר במענה אנושי חיצוני, החל מבתי עסק קטנים שלא משתלם להם להחזיק עובד בתוך החברה בשכר שעתי שיבצע את העבודה הזו ועד ארגונים גדולים שאין באפשרותם לענות לכמות השיחות הנכנסת מדי יום, אז הם מעבירים חלק מהפניות למענה אנושי חיצוני שיענה בשמם ויסייע. כמו כן ישנם עסקים רבים שיש באפשרותם להקים מוקד פנימי בחברה מבחינה כלכלית, אך בחישובים כלכליים מבינים שזה לא משתלם להם ו/או אין להם מקום במשרדי החברה להקים את המוקד הנדרש או שהם מעדיפים להשתמש בו לדברים אחרים – לכן הם מעדיפים גם כן להשכיר שירותים של מוקד חיצוני.
בין השירותים הנפוצים של מוקדי שירות חיצוניים:
- מוקד שירות לקוחות.
- מוקד טלמרקטינג ומכירות.
- מוקד טלמיטינג לקביעת פגישות.
- מוקד לקבלת הזמנות וגביית תשלום.
- מוקד קבלת הודעות.
- מוקד תמיכה טכנית.
- מוקד סקרים.
- מוקד ניהול קמפיין בחירות.
מענה אנושי חיצוני לחברות
חברת יש לי תקשורת בע”מ, מתמחה בשירותי טלפוניה לעסקים ומספקת שירותי לעסקים בכל סדר גודל ובפריסה ארצית רחבה. החברה בעלת 10 מוקדי שירות ומאות מוקדנים ברחבי הרשת ונחשבת לאחת המובילות והגדולות בתחומה. עובדי החברה מקצועיים ומנוסים, עוברים הכשרות מקצועיות בתוך החברה ונהנים ממעטפת מלאה של כלים טכנולוגיים וכל הדרוש לביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.
מענה טלפוני אנושי
מענה טלפוני אנושי, הוא דבר מאוד חשוב כיום, כיוון שהוא הולך ונהיה נדיר יותר משנה לשנה. אנו בחברת יש לי תקשורת, מרגישים בחשיבות של מענה אנושי לעסקים ומספקים שירותינו במקצועיות ובאהבה רבה ללקוחות של מאות חברות שונות וכבר למעלה מ 20 שנה בתחום. החברה משקיעה בהכשרה המקצועית של עובדיה, במערכות הטכנולוגיות השונות בחברה, זאת כדי להעניק את השירות הטוב ביותר לעסקים וללקוחותיהם. החברה מאמינה בערכי חזון חשובים כמו שירות, תוצאות, מצוינות, למידה, נאמנות ועוד. כעת נשמח לספק גם לכם את השירות הטוב ביותר שנוכל להציע ולחסוך לכם בעלויות של תפעול מענה טלפוני בתוך החברה.
שירותי מענה טלפוני אנושי
בעולם שבו הרובוטים מחליפים אנשים המענה האנושי הוא משאב יקר כדאי להזכיר כי במקומות רבים כיום אנו רואים לא מעט רובוטים או מערכות אוטומטיות המחליפות את המענה האנושי. למשל: בסניפים רבים של בנקים, כבר לא תראו עובדים – רק כספומטים, אפליקציה ואתר אינטרנט שדרכם ניתן לקבל שירות. רוצים לקבוע תור לרופא שלכם? תוכלו לעשות זאת באתר או באפליקציה. מה קורה במידה ואתם לא יודעים איך לתפעל או נתקלתם בקושי מסוים? תוכלו להתקשר אל מוקד השירות של החברה שאם אכפת לה מלקוחותיה היא גם תספק אותו בזמינות מלאה ולא ישלחו אתכם בחזרה לאתר או לאפליקציה ללא פתרון.
מענה טלפוני אנושי לחברות במגוון שירותים חשובים לעסקים:
מענה טלפוני אנושי של חברת יש לי תקשורת, מספקת לעסקים מגוון רחב של שירותי טלפוניה ומכירות חשובים מאוד, שיכולים לחסוך בעלויות ולהעניק שירות מקצועי ללקוחות של אותם עסקים וארגונים. להלן כמה מהשירותים שהחברה מספקת:
- מוקד שירות לקוחות מקצועי וסבלני.
- מוקד טלמיטינג לקביעה ותיאום פגישות.
- מוקד טלמרקטינג – שיווק ומכירות של מוצרי ושירותי העסק כולל מכירות חוזרות, אפסיילים וקרוסיילים.
- שירות קבלת הודעות עבור בית העסק עם פרטי ההתקשרות של הלקוח ופרטי הפנייה.
- מוקד תמיכה טכנית – כאשר עובדי החברה מקבלים הכשרה מסודרת להענקת תמיכה טכנית עבור לקוחות החברה.
- מוקד גביית תשלומים.
לפרטים נוספים והצעת מחיר אטרקטיבי לשירותי מוקד טלפוני אנושי עבור העסק שלכם צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לספק לכם שירות.