צרו איתנו קשר!




    מוקד שירות

    מוקד שירות

     בכל הנוגע לשירות לקוחות, מרכז שירות אמין ויעיל הוא קריטי לכל עסק. ב”יש לי תקשורת” מבינים זאת ומציעים מגוון שירותים כדי לתת מענה לצרכיו של כל עסק. ממכירות ועד תמיכה טכנית, הצוות המיומן שלנו מוכן לספק שירות מהשורה הראשונה כדי לשפר את חווית הלקוח. בעולם המהיר של היום, הלקוחות מצפים לתגובות ופתרונות מהירים לשאלותיהם ולחששותיהם. כאן משחק מרכז השירות של “יש לי תקשורת” תפקיד משמעותי. יש לנו צוות מסור של נציגי שירות לקוחות שהוכשרו לתת שירות מעולה תוך שמירה על יחס ידידותי ומקצועי. אם אתם מחפשים לעסק שלכם שירות לקוחות, ל”יש לי תקשורת” יש מגוון שירותים זמינים. בין אם אתם צריכים מכירות, שירות לקוחות או שירות טלמיטינג. מרכז השירות שלנו מציע גם מענה קולי לקבלת הודעות, המבטיח ששום דאגה של לקוחות לא תטופל.  שימור לקוחות הוא עוד היבט מהותי בכל עסק, ו”יש לי תקשורת” מכירה בכך. מרכז השירות שלנו כולל צוות המתמקד אך ורק בלקוחות שלכם והבטחת שביעות רצונם. צוות זה עובד בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות, מטפל בדאגותיהם ומחפש פתרונות לכל בעיה שעלולה להתעורר. מרכז השירות של “יש לי תקשורת” מחויב לספק שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר. עם מגוון שירותים אנו  מספקים הזדמנויות רבות לעסקים. בין אם מדובר במכירות, תמיכה טכנית או שירות טלמיטינג, הצוות שלנו מחויב לעמוד בציפיות הלקוחות ולהתעלות עליהם.

    מוקד שירות לקוחות

    שביעות רצון לקוחות היא המפתח להצלחת החברה. חלפו הימים שבהם לקוחות נאלצו לכתוב מכתבים או לבקר בחנויות פיזיות כדי להביע את חששותיהם או לבקש עזרה. כעת, עם התקדמות הטכנולוגיה, מוקדי שירות לקוחות הפכו לפתרון המומלץ עבור לקוחות להתחבר לעסקים ולקבל את העזרה הדרושה להם. מוקד שירות לקוחות הוא קו טלפון ייעודי המאפשר ללקוחות לפנות ישירות לצוות התמיכה של החברה. זה משמש כאמצעי ללקוחות לשאול שאלות, לבקש מידע או לבקש עזרה בכל בעיה שהם עלולים להיתקל בהם. כשמדובר במתן שירות לקוחות מהשורה הראשונה, יש צורך במוקד מצויד היטב. אחד המאפיינים המגדירים של מוקד שירות לקוחות הוא יכולתו לתת מענה ללקוחות לפי אפיון שנקבע מראש. המשמעות היא שחברות יכולות להתאים את תשובותיהן בהתאם לצרכים והעדפות הייחודיות של הלקוח. על ידי הבנת הרקע, הציפיות וההעדפות של הלקוח מראש, החברה יכולה לתת מענה אישי וממוקד יותר, ובסופו של דבר להעצים את חווית הלקוח. בחברתנו, אנו גאים מאוד במוקד שירות הלקוחות שלנו. הקמנו מנגנון פיקוח ובקרה חזק המבטיח הבטחת איכות ושימור הידע לאורך כל תקופת הפעילות. המשמעות היא שכל האינטראקציות עם הלקוחות מנוטרות בקפדנות, ומידע יקר ערך מאוחסן ומשותף בתוך צוות התמיכה שלנו. כתוצאה מכך, אנו יכולים לספק תמיכה עקבית ואמינה ללקוחותינו, מה שמוביל להגברת שביעות הרצון והנאמנות.

    סוגי שירותים שניתן לקבל במוקד השירות שלנו

    בכל הנוגע לקבלת שירותים מקיפים לצרכים שונים, מרכז השירות שלנו הוא היעד הרצוי. עם צוות של אנשי מקצוע מיומנים וטכנולוגיה חדישה, אנו שואפים לספק את האיכות הגבוהה ביותר של סיוע ותמיכה ללקוחות שלנו. במרכז השירות שלנו, אנו מציעים מגוון רחב של שירותים המתאימים לדרישות מגוונות.  המטרה שלנו היא להבטיח שללקוחותינו תהיה חוויה נטולת טרחה ונוחה תוך שימוש בשירותינו. מרכז השירות שלנו מכסה מגוון רחב של שירותים. הנציגים שלנו בעלי ידע מעמיק ומומחיות. יתרה מכך, מרכז השירות שלנו מתגאה במתן שירות לקוחות מהשורה הראשונה. אנו נותנים עדיפות לשביעות רצון הלקוח ועושים קילומטר נוסף כדי לעלות על הציפיות שלהם. עם זמני התגובה המהירים שלנו והמחויבות לאיכות, אנו שואפים לבנות קשרים מתמשכים עם הלקוחות שלנו המבוססים על אמון ומצוינות. לא משנה מה המורכבות של הצרכים שלך, מרכז השירות שלנו מספק אותם. התקשר אלינו עוד היום כדי לגלות את מגוון השירותים הרחב שאנו מציעים, ולחוות את ההבדל בעבודה עם צוות מסור המחויב לספק את הפתרונות הטובים ביותר עבור הדרישות שלך.

    טלמרקטינג

     טלמרקטינג התגלה ככלי רב עוצמה בתחום המכירות והשיווק, ומציע לעסקים דרך יעילה ונוחה ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים. עם מרכז מכירות ייעודי, אנשי טלמרקטינג מוכנים לטפל בלידים חמים המגיעים מאתרים או באמצעות שיחות ישירות, מסייעים בעיבוד תשלומים, קבלת הזמנות ואפילו מכירות. בעידן הדיגיטלי המהיר של היום, שבו צרכנים משתוקקים לאינטראקציות מהירות ומותאמות אישית, טלמרקטינג מספק מגע אנושי שלעיתים קרובות חסר למערכות אוטומטיות. היכולת ליצור קשר ישיר עם לקוחות בטלפון מאפשרת לחברות לבנות קשרים בעלי ערך ולהתאים את גישת המכירה שלהן לצרכים ולהעדפות האישיות. מגע אישי זה לא רק מגביר את הסבירות למכירה מוצלחת אלא גם משפר את שביעות הרצון והנאמנות של הלקוחות. יתרה מכך, טלמרקטינג מציע לעסקים את הגמישות להתאים את האסטרטגיות והטקטיקות שלהם בזמן אמת על סמך תגובות הלקוחות. על ידי הקשבה פעילה ללקוחות באמצעות שיחות, אנשי טלמרקטינג יכולים לנתח את הצרכים והחששות שלהם, לטפל מידית בכל בעיה ולהציע פתרונות מותאמים. גישה פרואקטיבית זו עוזרת לעסקים לא רק להגביר את המכירות שלהם אלא גם לחזק את המוניטין של המותג שלהם בשוק.

    תמיכה טכנית

    תמיכה טכנית הפכה לשירות חיוני שעסקים מסתמכים עליו כדי להבטיח תפעול חלק ויעיל. ככל שהטכנולוגיה ממשיכה להתקדם בקצב חסר תקדים, הצורך בתמיכה טכנית אמינה מעולם לא היה גדול יותר. אנשי מקצוע לתמיכה טכנית ממלאים תפקיד מכריע בהבטחת שביעות רצון לקוחות ובמזעור הפרעות בזרימת העבודה העסקית. הלקוחות מצפים לסיוע מהיר ויעיל כאשר הם מתמודדים עם תקלות טכניות או תקלות כלשהן. כאן נכנסים העובדים שלנו, ומספקים תמיכה טכנית מהשורה הראשונה המותאמת לצרכים המגוונים של הלקוחות שלנו. הצוות שלנו מצויד היטב בידע ובמומחיות לטפל במגוון רחב של בעיות טכניות. אנו מבינים שהצרכים של כל לקוח הם ייחודיים, וצוות התמיכה הטכנית המסור שלנו מאומן לספק פתרונות מותאמים אישית בגישה של הלקוח הראשון. ככל שעסקים מעדיפים יותר ויותר חוויות דיגיטליות חלקות, השקעה בתמיכה טכנית אמינה הפכה להכרח. על ידי הפקדת צרכי התמיכה הטכנית שלך לצוות המוכשר שלנו, אתה יכול להתמקד במה שחשוב – להרחיב את העסק שלך ולשמח את הלקוחות שלך.

    מוקד טלמיטינג

     בעולם המונע על ידי תחרות עזה וציפיות לקוחות, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים חדשניות לשפר את השירותים שלהם ולשפר את שביעות רצון הלקוחות. במרדף זה, צץ קונספט חדש שמטרתו לחולל מהפכה באופן תיאום פגישות – המוקד הטלפוני. בניגוד למוקדים טלפוניים מסורתיים המתמקדים אך ורק בפניות וסיוע של לקוחות, מוקד טלפוני לוקח את זה צעד קדימה על ידי ארגון והקלה אקטיבית של פגישות בין עסקים ללקוחותיהם. תפקידו העיקרי הוא להבטיח את הגעתם של שני הצדדים לפגישות שנקבעו באופן מידי וללא מאמץ. תארו לעצמכם תרחיש שבו איש מקצוע עסקי צריך להיפגש עם לקוח פוטנציאלי. במקום לבזבז זמן ומשאבים יקרים בניסיון לתאם לוחות זמנים ולהבטיח דייקנות, הם יכולים לסמוך על מוקד טלפוני שיטפל בכל הלוגיסטיקה. פתרון חדשני זה מבטיח ששני הצדדים מגיעים למקום המיועד בזמן, ומפנה זמן יקר לעסקים להתמקד בפעילות הליבה שלהם תוך השארת התיאום למומחים.

    צרו איתנו קשר!

    ותתחילו להנות משירות מענה אנושי מקצועי ואיכותי!

      יותר שירות בפחות כסף

      רוצה שהלקוחות שלך יקבלו שירות מקצועי מצוות מיומן שחי, עובד, ונושם שירות? רוצה להוזיל את עלויות השירות שלך בתהליך? אז למה אתם מחכים? מלאו את הפרטים, וניצור אתכם קשר היום להראות לכם איך.

      שירות טלפוני

      שירות טלפוני הוא חשוב מאוד בכל עסק. לקוחות פוטנציאליים וקיימים, זקוקים למענה טלפוני אנושי על מנת לבנות אמון עם העסק, וכדי לדעת שיש להם למי לפנות במידת הצורך. כאשר לקוח עושה קו אינטרנט בבית למשל, במקרה של תקלה הוא רוצה שיהיה לו מענה מקצועי טכני שידע להעניק לו את העזרה הטלפונית והטיפול המיידי בבעיה. זה תקף כמובן לאינספור תחומים ושירותים. חברת יש לי תקשורת, מעניקה שירותי טלפוניה לעסקים במיקור חוץ, כך שגם אם התקציב שלכם אינו מאפשר לכם להחזיק מוקדנים במשרד או שכמות הפניות שאתם מקבלים היא מעבר למה שהמוקדנים שלכם יכולה לטפל – אנו נשמח לעמוד לשירותכם ולספק מענה מקצועי וזמין ללקוחות שלכם.

      שירות טלפוני לעסקים

      שירות לקוחות במיקור חוץ? חברות בכל סדר גודל, נדרשות במתן מענה טלפוני ללקוחות. גם אם מדובר באדם עצמאי שהוא העובד היחיד בעסק והוא גם זה שמספק את השירות ובטח יענה לטלפונים לכל צורך, כאשר מדובר בעסק מעט יותר גדול, נניח כמה עובדים ומעלה, סביר להניח שאותם עובדים אחראים על עבודות שונות בחברה ולכן לא יוכלו גם לתת מענה טלפוני ללקוחות שרוצים לשאול שאלות, לברר פרטים וכד’. כאן יש הצורך לדאוג למוקדן מקצועי שיעניק שירות לקוחות סבלני ואדיב, אולם לא תמיד משתלם להחזיק אחד כזה בתוך המשרד. על כן עושים שימוש במיקור חוץ שיספק את שירות הלקוחות.

      מוקד שירות טלפוני

      שירותי טלפוני לעסקים:

      חברת יש לי תקשורת מספקת שירות טלפוני לעסקים. בין אם מדובר בעסקים שלא משתלם להם להחזיק מוקדנים במשרד ובין אם מדובר בחברות גדולות שכמות הפניות הגדולה אינה מאפשרת להם להעניק שירות מספיק מהיר וזמין ללקוחותיהן והן מעדיפות לייצא החוצה חלק מהעבודה. בין שירותיה של יש לי תקשורת: מוקדי שירות לקוחות, מוקדי טלמרקטינג, מוקדי טלמיטינג, שירות קבלת הודעות ועוד.

      חברות שירות טלפוני

      שירות טלמרקטינג ומכירות:

      שירותי טלמרקטינג יהיו מהשירותים הנפוצים ביותר. בעלי עסקים רבים מעדיפים לתת למישהו אחר, המבין היטב במכירות טלפוניות, לענות במקומו ללקוחות ולהגיע למכירה. כמו כן בעסקים גדולים יותר צריך כמה וכמה עובדים המספקים מענה טלפוני ללקוחות קיימים וחדשים, סוגרים מכירות באמצעות הטלפון וכן מבצעים גם גביית תשלומים מהלקוחות באמצעות מערכת סליקה ממוחשבת.

      מוקד רב ערוצי

       

      מוקדים טלפוניים הם החלק החשוב ביותר בכל עסק. הם מדברים באופן ישיר עם לקוחות החברה, מספקים מענה ללקוחות שמתלבטים אם להזמין את השירות או אפילו ללקוחות חדשים המעוניינים לרכוש את השירות או המוצר דרך הטלפון. מוקד רב ערוצי יהיה פתרון נהדר עבור בתי עסק רבים, בכל סדר גודל, המעוניינים להעניק מענה מקצועי ואיכותי ללקוחותיהם. יש לי תקשורת בעלת ניסיון רב שנים בתחום ומתחזקת 10 מוקדים ומאות מוקדנים ברחבי הארץ על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותיה.

      מהו מוקד רב ערוצי ולמי זה מתאים?

      מוקד רב ערוצי, הוא מוקד טלפוני המעניק מגוון שירותים (מגוון ערוצים אם תרצו) לעסקים. ניתן להעניק כמה שירותים במקום אחד בהתאם לצרכי העסק ולהכשיר עובדים שונים לצרכים שונים בהתאם לשירות המבוקש. במוקד יש מחלקות שונות: עובדים בעלי תודעת שירות גבוהה המעניקים שירות לקוחות סבלני, מחלקה אחרת של מוקדנים המתמחים בתחום המכירות הטלפוניות ומספקים שירותי טלמרקטינג ומכירות, מוקדנים אסרטיביים ומנוסים הפועלים בקביעת פגישות או גביית תשלומים וקבלת הזמנות ועוד. מוקד מסוג זה המעניק כמה שירותים במקום אחד, יכול לסייע לעסקים רבים בכל סדר גודל, החל מעסקים קטנים המעוניינים להעניק שירותים כמו עסקים גדולים רק בתקציב נמוך יותר וללא צורך החזקת עובד בשכר שעתי בתוך החברה ועד לעסקים גדולים המעוניינים לחסוך בעלויות של מוקד השירות ולייצא את העבודה החוצה.

      מוקד טלפוני חיצוני

      היתרונות של מוקד במיקור חוץ:

      • חיסכון משמעותי בעלויות.
      • מענה מקצועי לעתים לא פחות מאשר המוקדים בתוך החברה.
      • זמינות מלאה ללקוחות שלכם וגם עבורכם.
      • חיסכון של מקום במשרדי החברה להקמה ותפעול שוטף של עמדות מוקדנים.
      • חיסכון בעלויות של ריהוט וציוד שלאורך זמן צוברים בלאי.

      מוקד רב ערוצי לעסקים

      אנחנו נשמח להעניק שירות ללקוחותיכם חברת יש לי תקשורת, מעניקה שירותיה לעסקים רבים בכל רחבי הארץ, כולל החברות המובילות בישראל בתחומי התקשורת, הרפואה, הביטוח ועוד. החברה מספקת שירות מוקד רב ערוצי למגוון שירותי טלפוניה ומכירות ישירות דרך המוקד ומכשירה בצורה מקצועית את עובדיה בהתאם לתפקידם בכוח. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים ונשמח להעניק לכם שירות!

      יש לכם שאלה? אנחנו כאן לענות על הכל!

      מה סוג התפקידים המוצעים בחברה?

      חברת יש לי תקשורת מציעה מגוון תפקידים : מכירות, שירות לקוחות, תמיכה טכנית, מענה קולי לקבלת הודעות, שימור לקוחות ועוד.

      האם יש אפשרויות קידום?

      קיימות אפשרויות קידום מגוונות, למי שמוכיח יכולות וכישורים מקצועיים ובינאישיים, המוצעות לעובדים בצורת מכרזים פנימיים שנפתחים מעת לעת.

      כמה עובדים יש בחברה?

      נכון להיום בחברה מעל ל-400 עובדים.

      האם יש הגבלת גילאים?

      אנו מגייסים עובדים/ות החל מגיל 18 וללא הגבלת גיל.