צרו איתנו קשר!




    מוקד מכירות טלפוני

    הפתרון להביא הרבה יותר מכירות לעסק

    בעולם העסקים התחרותי ביותר של ימינו, הנעת מכירות היא חיונית כדי לשמור על הצלחה וצמיחה. אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג מטרה זו היא על ידי הקמת מרכז מכירות טלפוני. עם תוכנית מכירות מובנית היטב, חברות יכולות לנצל את הכוח של תקשורת אפקטיבית ולהגדיל את ההזדמנויות למשוך ולשמר לקוחות. על ידי בניית תסריט שיחה מותאם וניהול כל תהליך המכירה מתחילתו ועד סופו, חברות יכולות להבטיח שהמסר שלהן מותאם בצורה מושלמת לאסטרטגיית השיווק שלהן. בעזרת מוקד מכירות טלפוני, עסקים יכולים לייעל את תהליך המכירה שלהם ולהבטיח שכל אינטראקציה עם לקוח תהיה אופטימלית להגברת המרות. היתרונות של יישום מרכז מכירות ברורים: אנחנו יכולים להגדיל באופן דרמטי את ההכנסות ולעזור לעסק שלך לצבור תאוצה בתעשייה תחרותית ביותר. על ידי צוות מיומן היטב של נציגי מכירות שיודעים כיצד לתקשר עם לקוחות פוטנציאליים ולערוך אותם, חברות יכולות למצב את עצמן כנגישות וממוקדות לקוח, מה שמוביל לאמון ונאמנות לקוחות גדולים יותר. בנוסף, מרכז המכירות יכול לאסוף נתוני לקוחות יקרי ערך, לעזור לעסקים להבין טוב יותר את לקוחות היעד שלהם ולהתאים את אסטרטגיות השיווק שלהם בהתאם. מרכז מכירות טלפוני הוא השקעה מצוינת לעסקים המעוניינים להגדיל את מכירותיהם ולמצב את עצמם כמובילים בשווקים המתאימים. באמצעות אימוץ גישה זו, חברות יכולות ליצור יתרון אסטרטגי ולהגיע לצמיחה משמעותית ומדידה. תקשורת אפקטיבית, בשילוב תהליכי מכירה יעילים ותסריט מובנה היטב, יכולה לעזור לעסקים להשיג יתרון תחרותי ולהניע את שיעורי ההמרה לגבהים חדשים. עם כל היתרונות הללו, מרכז מכירות טלפוני הוא השקעה נבונה עבור כל עסק המבקש להגדיל את השפעתו ולהגדיל את השורה התחתונה שלו.

    צוות מכירות מנצח

     בניית צוות מכירות מנצח היא היבט קריטי בכל עסק מצליח. צוות שמצטיין במכירות לא רק עומד ביעדים אלא עולה עליהם בעקביות, ומניע את החברה לגבהים חדשים. עם זאת, בניית צוות כזה אינה משימה קלה. זה דורש תכנון קפדני, מנהיגות יעילה ומחויבות בלתי פוסקת למצוינות. אחד הצעדים הראשונים בבניית צוות מכירות מנצח הוא להעסיק את האנשים הנכונים. זיהוי אנשים עם סט הכישורים, הגישה והניסיון הנכונים יכולים לעשות הבדל משמעותי בביצועים הכוללים של הצוות. חיפשנו מועמדים שיש להם רקורד של השגת יעדי מכירות, המציגים כישורי תקשורת ומשא ומתן חזקים ובעלי דחף טבעי להצלחה. לאחר שהרכבנו את הצוות שלנו, הגדרנו ציפיות ויעדים ברורים. צוות מכירות מנצח צריך מיקוד והבנה משותפת של איך נראית הצלחה. עם האנשים הנכונים ואסטרטגיה מוגדרת היטב, צוות מכירות מנצח יכול להיות הכוח המניע מאחורי ההצלחה של החברה.

    מוקדי מכירות טלפוני- מנוסים ומקצועיים

    מרכזי מכירה טלפוניים הם מרכיב חיוני לעסקים רבים, המספקים קו תקשורת ישיר ללקוחות פוטנציאליים. מרכזים אלו מאוישים בנציגי מכירות מנוסים ומקצועיים הבקיאים באמנות המכירה. עם המומחיות שלנו, אנו מסוגלים לקדם ביעילות מוצרים או שירותים, לענות על שאילתות ולסגור עסקאות בטלפון. הזמינות של נציגי מכירות  מבטיחה שהלקוחות יקבלו יחס אישי ומידע מותאם לצרכים הספציפיים שלהם. בין אם מדובר ביצירת לידים, מכירה נוספת או טיפול בתלונות לקוחות, מרכזי מכירות טלפוניים מצוידים  בנוף העסקי התחרותי של היום, מרכז מכירות חזק יכול לעשות את כל ההבדל בהגדלת העסק שלך. בין אם אתה צריך לטפל במסעות קידום מכירות קצרי טווח או לפתח קשרי לקוחות ארוכי טווח, מרכז מכירות חיוני כדי לענות על הדרישות והמאפיינים הייחודיים של קהל היעד שלך. במרכז המכירות שלנו, אנו מתגאים במתן שירות ברמה הגבוהה ביותר מבלי להתפשר על האיכות. אנו מבינים את החשיבות של בניית קשרים אישיים חזקים עם הלקוחות שלנו, לוודא שהם מרגישים מוערכים ובמרכז כל מה שאנו עושים. עם המומחיות והמסירות שלנו, אנחנו יכולים לעזור להניע את העסק שלך קדימה ולמקסם את הצמיחה. לטפל במגוון משימות במקצועיות מירבית. הגישה המסורה שלנו תורמת להצלחתנו בהפיכת לקוחות פוטנציאליים ללקוחות נאמנים

    למי השירות מתאים?

    בעולם הדיגיטלי המהיר של היום, שמירה על קדמת המתחרים היא חיונית לעסקים בתעשיות שונות. כדי לקבל החלטות מושכלות ולהקצות משאבים בצורה יעילה, חברות מסתמכות על ניתוח נתונים מדויקים והערכת ביצועים. כאן השירות שלנו נכנס לתמונה. השירות שלנו מיועד במיוחד ללקוחות המחפשים להרחיב את טווח ההגעה שלהם ולשפר את ביצועיהם בתחומי המובייל, הביטוח, התוכן ועוד. בין אם אתה סטארט-אפ קטן או תאגיד רב לאומי, השירות שלנו יכול לספק את הצרכים שלך. אחד המאפיינים המרכזיים של השירות שלנו הוא היכולת לספק ניהול נתונים שעתי ויומיומי. המשמעות היא שתוכלו להבין בזמן אמת את ביצועי העסק שלכם ולבצע התאמות נדרשות תוך כדי תנועה. על ידי בחינת יעד מול ביצועים ברמת הנציג לפי שעה, תוכל לזהות תחומי שיפור ולנצל הזדמנויות חדשות. אז מי יכול ליהנות מהשירות שלנו? כל מי שרוצה להצטרף או לרכוש מוצרים/שירותים בענפים הנ”ל יכול להפיק תועלת רבה מהמומחיות שלנו. בין אם אתה ספק סלולרי המעוניין להגדיל את בסיס הלקוחות שלך או חברת ביטוח המבקשת לייעל את אסטרטגיות השיווק שלך, השירות שלנו מותאם לצרכים הספציפיים שלך. לסיכום, השירות שלנו מתאים למגוון רחב של לקוחות הנחושים לשגשג בנוף התחרותי, על ידי שימוש בכלי ניהול הנתונים והערכת ביצועים שלנו, אתה יכול להישאר בקדמת העקומה ולהשיג את היעדים העסקיים שלך ביעילות.

     

    איך מייצרים לידים איכותיים?

     יצירת לידים איכותיים היא היבט מכריע בהצלחת כל עסק. בין אם אתה עסק קטן או חברה מבוססת, זרם עקבי של לידים באיכות גבוהה יכול להשפיע באופן משמעותי על השורה התחתונה שלך. עם זאת, עם התחרות הגוברת ושינוי התנהגות הצרכנים, זה הפך מאתגר לזהות ולמשוך את הלקוחות הפוטנציאליים הנכונים. בעידן הדיגיטלי של ימינו, השיטות המסורתיות של יצירת לידים, כמו שיחות קרות או פרסום המוני, עלולות לא להניב עוד את התוצאות הרצויות. במקום זאת, עסקים צריכים להתמקד בשימוש בטכניקות אסטרטגיות המאפשרות להם להתחבר לקהל היעד שלהם בצורה יעילה. החל מאופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש ומינוף פלטפורמות מדיה חברתית ועד ניצול שיווק באמצעות תוכן ובניית קשרי לקוחות חזקים, ישנן גישות שונות למשוך ולהמיר לידים. בסופו של דבר, על ידי יישום טקטיקות אלו והבטחת מאמץ עקבי, אנו מגדילים את הסיכוי ליצור לידים שיש להם סיכוי גבוה יותר להמיר ללקוחות נאמנים.

    צרו איתנו קשר!

    ותתחילו להנות משירות מענה אנושי מקצועי ואיכותי!

      יותר שירות בפחות כסף

      רוצה שהלקוחות שלך יקבלו שירות מקצועי מצוות מיומן שחי, עובד, ונושם שירות? רוצה להוזיל את עלויות השירות שלך בתהליך? אז למה אתם מחכים? מלאו את הפרטים, וניצור אתכם קשר היום להראות לכם איך.

      שירות טלפוני

      שירות טלפוני הוא חשוב מאוד בכל עסק. לקוחות פוטנציאליים וקיימים, זקוקים למענה טלפוני אנושי על מנת לבנות אמון עם העסק, וכדי לדעת שיש להם למי לפנות במידת הצורך. כאשר לקוח עושה קו אינטרנט בבית למשל, במקרה של תקלה הוא רוצה שיהיה לו מענה מקצועי טכני שידע להעניק לו את העזרה הטלפונית והטיפול המיידי בבעיה. זה תקף כמובן לאינספור תחומים ושירותים. חברת יש לי תקשורת, מעניקה שירותי טלפוניה לעסקים במיקור חוץ, כך שגם אם התקציב שלכם אינו מאפשר לכם להחזיק מוקדנים במשרד או שכמות הפניות שאתם מקבלים היא מעבר למה שהמוקדנים שלכם יכולה לטפל – אנו נשמח לעמוד לשירותכם ולספק מענה מקצועי וזמין ללקוחות שלכם.

      שירות טלפוני לעסקים

      שירות לקוחות במיקור חוץ? חברות בכל סדר גודל, נדרשות במתן מענה טלפוני ללקוחות. גם אם מדובר באדם עצמאי שהוא העובד היחיד בעסק והוא גם זה שמספק את השירות ובטח יענה לטלפונים לכל צורך, כאשר מדובר בעסק מעט יותר גדול, נניח כמה עובדים ומעלה, סביר להניח שאותם עובדים אחראים על עבודות שונות בחברה ולכן לא יוכלו גם לתת מענה טלפוני ללקוחות שרוצים לשאול שאלות, לברר פרטים וכד’. כאן יש הצורך לדאוג למוקדן מקצועי שיעניק שירות לקוחות סבלני ואדיב, אולם לא תמיד משתלם להחזיק אחד כזה בתוך המשרד. על כן עושים שימוש במיקור חוץ שיספק את שירות הלקוחות.

      מוקד שירות טלפוני

      שירותי טלפוני לעסקים:

      חברת יש לי תקשורת מספקת שירות טלפוני לעסקים. בין אם מדובר בעסקים שלא משתלם להם להחזיק מוקדנים במשרד ובין אם מדובר בחברות גדולות שכמות הפניות הגדולה אינה מאפשרת להם להעניק שירות מספיק מהיר וזמין ללקוחותיהן והן מעדיפות לייצא החוצה חלק מהעבודה. בין שירותיה של יש לי תקשורת: מוקדי שירות לקוחות, מוקדי טלמרקטינג, מוקדי טלמיטינג, שירות קבלת הודעות ועוד.

      חברות שירות טלפוני

      שירות טלמרקטינג ומכירות:

      שירותי טלמרקטינג יהיו מהשירותים הנפוצים ביותר. בעלי עסקים רבים מעדיפים לתת למישהו אחר, המבין היטב במכירות טלפוניות, לענות במקומו ללקוחות ולהגיע למכירה. כמו כן בעסקים גדולים יותר צריך כמה וכמה עובדים המספקים מענה טלפוני ללקוחות קיימים וחדשים, סוגרים מכירות באמצעות הטלפון וכן מבצעים גם גביית תשלומים מהלקוחות באמצעות מערכת סליקה ממוחשבת.

      מוקד רב ערוצי

       

      מוקדים טלפוניים הם החלק החשוב ביותר בכל עסק. הם מדברים באופן ישיר עם לקוחות החברה, מספקים מענה ללקוחות שמתלבטים אם להזמין את השירות או אפילו ללקוחות חדשים המעוניינים לרכוש את השירות או המוצר דרך הטלפון. מוקד רב ערוצי יהיה פתרון נהדר עבור בתי עסק רבים, בכל סדר גודל, המעוניינים להעניק מענה מקצועי ואיכותי ללקוחותיהם. יש לי תקשורת בעלת ניסיון רב שנים בתחום ומתחזקת 10 מוקדים ומאות מוקדנים ברחבי הארץ על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותיה.

      מהו מוקד רב ערוצי ולמי זה מתאים?

      מוקד רב ערוצי, הוא מוקד טלפוני המעניק מגוון שירותים (מגוון ערוצים אם תרצו) לעסקים. ניתן להעניק כמה שירותים במקום אחד בהתאם לצרכי העסק ולהכשיר עובדים שונים לצרכים שונים בהתאם לשירות המבוקש. במוקד יש מחלקות שונות: עובדים בעלי תודעת שירות גבוהה המעניקים שירות לקוחות סבלני, מחלקה אחרת של מוקדנים המתמחים בתחום המכירות הטלפוניות ומספקים שירותי טלמרקטינג ומכירות, מוקדנים אסרטיביים ומנוסים הפועלים בקביעת פגישות או גביית תשלומים וקבלת הזמנות ועוד. מוקד מסוג זה המעניק כמה שירותים במקום אחד, יכול לסייע לעסקים רבים בכל סדר גודל, החל מעסקים קטנים המעוניינים להעניק שירותים כמו עסקים גדולים רק בתקציב נמוך יותר וללא צורך החזקת עובד בשכר שעתי בתוך החברה ועד לעסקים גדולים המעוניינים לחסוך בעלויות של מוקד השירות ולייצא את העבודה החוצה.

      מוקד טלפוני חיצוני

      היתרונות של מוקד במיקור חוץ:

      • חיסכון משמעותי בעלויות.
      • מענה מקצועי לעתים לא פחות מאשר המוקדים בתוך החברה.
      • זמינות מלאה ללקוחות שלכם וגם עבורכם.
      • חיסכון של מקום במשרדי החברה להקמה ותפעול שוטף של עמדות מוקדנים.
      • חיסכון בעלויות של ריהוט וציוד שלאורך זמן צוברים בלאי.

      מוקד רב ערוצי לעסקים

      אנחנו נשמח להעניק שירות ללקוחותיכם חברת יש לי תקשורת, מעניקה שירותיה לעסקים רבים בכל רחבי הארץ, כולל החברות המובילות בישראל בתחומי התקשורת, הרפואה, הביטוח ועוד. החברה מספקת שירות מוקד רב ערוצי למגוון שירותי טלפוניה ומכירות ישירות דרך המוקד ומכשירה בצורה מקצועית את עובדיה בהתאם לתפקידם בכוח. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים ונשמח להעניק לכם שירות!

      יש לכם שאלה? אנחנו כאן לענות על הכל!

      מה סוג התפקידים המוצעים בחברה?

      חברת יש לי תקשורת מציעה מגוון תפקידים : מכירות, שירות לקוחות, תמיכה טכנית, מענה קולי לקבלת הודעות, שימור לקוחות ועוד.

      האם יש אפשרויות קידום?

      קיימות אפשרויות קידום מגוונות, למי שמוכיח יכולות וכישורים מקצועיים ובינאישיים, המוצעות לעובדים בצורת מכרזים פנימיים שנפתחים מעת לעת.

      כמה עובדים יש בחברה?

      נכון להיום בחברה מעל ל-400 עובדים.

      האם יש הגבלת גילאים?

      אנו מגייסים עובדים/ות החל מגיל 18 וללא הגבלת גיל.