צרו איתנו קשר!




    מוקד טלפוני

    מוקד טלפוני

     מתן שירות לקוחות מהשורה הראשונה חיוני להצלחתה של כל חברה. שם נכנסים לתמונה המוקדים הטלפוניים. מרכזים אלו משמשים כחבל הצלה לעסקים, מטפלים בפניות לקוחות, מכירות ומתן שירותי תמיכה. שירות טלפוני אחד כזה מוצע על ידי חברת “יש לי תקשורת” חברה מקצועית ומתקדמת טכנולוגית עם דגש חזק על שביעות רצון לקוחות. עם 10 מרכזים הממוקמים ברחבי הארץ ויותר מ-400 מפעילים מאומנים היטב, “יש לי תקשורת” מתגאה במתן שירותי טלפוני ומכירות יוצאי דופן לעסקים במיקור חוץ. חברות רבות בוחרות להוציא למיקור חוץ את צרכי המוקד הטלפוני שלהן מכיוון שהיא מציעה יתרונות כלכליים בהשוואה לתחזוקת צוות פנימי. בנוסף, מיקור חוץ מאפשר לעסקים לספק שירות לקוחות מהיר ויעיל יותר, שכן מפעילים במיקור חוץ זמינים לטיפול בפניות לקוחות לאורך כל היום. עם השירות הטלפוני של “יש לי תקשורת”, חברות יכולות להסתמך על צוות מסור שיטפל באינטראקציות עם הלקוחות שלהן במקצועיות וביעילות מרבית.

    המוקד הטלפוני – שירות לקוחות

    שירות לקוחות הפך לבעל חשיבות עליונה עבור חברות המעוניינות להשיג יתרון תחרותי ולשמור על נאמנות הלקוחות. מוקד טלפוני הוא חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית שירות הלקוחות של החברה, המציע מגוון שירותים כדי לענות על הצרכים של לקוחות קיימים ופוטנציאליים כאחד. המוקד הטלפוני אינו אחראי רק על סיוע ללקוחות שכבר רכשו את המוצר או השירות שלהם, זה גם ממלא תפקיד מכריע בשימור לקוחות. שכנוע לקוח קיים להישאר בחברה יכול לעתים קרובות להיות קל יותר מאשר רכישת לקוח חדש, מה שהופך את זה חיוני לצוות מסור המתמקד בשימור לקוחות ובהבטחת שביעות רצונם. בנוסף, מוקדנים מטפלים לעיתים קרובות במשימות חשובות אחרות כמו קבלת הודעות מלקוחות והעברתן למחלקות הרלוונטיות בחברה. זה מבטיח ששאלות וחששות של לקוחות יטופלו באופן מידי, שיפור חווית הלקוח ובניית אמון. יתרה מכך, חברות רבות מסתמכות גם על נציגי מוקד טלפוני בעלי כישורי מכירה ושיווק חזקים כדי לסייע בקידום המוצרים והשירותים שלהם. בסך הכל, מוקד טלפוני מתפקד היטב הוא נכס חיוני לכל חברה השואפת לספק שירות לקוחות מקיף ולהשיג הצלחה ארוכת טווח בשוק התחרותי של היום.

    שימוש בשירותי מוקד טלפוני

     בעולם העסקים, חברות מחפשות כל הזמן דרכים לשפר את שירות הלקוחות ולהגדיל את המכירות. תחום אחד שעסקים רבים מתחילים לחקור הוא השימוש בשירותי מוקד טלפוני. עם זאת, חלק מבעלי העסקים עשויים להסס לבצע מיקור חוץ של פונקציה זו מחשש לאבד שליטה או לחוות ירידה באיכות. בניגוד למה שנהוג לחשוב, עובדי המוקד הם אנשי מקצוע בעלי הכשרה גבוהה המתמחים בשירות לקוחות ובמכירות. הם מקבלים הכשרה מקצועית שוטפת בתחומם ובעלי ניסיון של שנים בטיפול בפניות לקוחות ופתרון בעיות. על ידי מיקור חוץ של שירותי מוקד טלפוני, חברות לא רק מנצלות את המומחיות הזו, אלא גם משחררות את העובדים שלהן להתמקד במשימות הליבה. יתרה מכך, העבודה של הנציגים מוקדשת אך ורק לטיפול באינטראקציות עם לקוחות, מה שמביא לשיפור באיכות השירות ושביעות רצון הלקוחות. בנוסף למתן שירות לקוחות יוצא דופן, שירותי מוקד טלפוני מציעים גם פוטנציאל להגדלת המכירות וההכנסות. סוכני מוקד טלפוני מיומנים במכירה נוספת ובמכירה צולבת, וממקסמים כל אינטראקציה עם לקוח כדי להניע את הצמיחה העסקית. העסקה של שירותי מוקד טלפוני יכול להועיל רבות לעסקים על ידי שיפור שירות הלקוחות, הגדלת המכירות ופינוי משאבים להתמקדות במשימות הליבה. זהו פתרון חסכוני שיכול לעזור לעסקים להישאר תחרותיים ולספק חווית לקוח יוצאת דופן.

    מוקדי שירות לקוחות

    למרכזי שירות לקוחות יש תפקיד מכריע בהבטחת שביעות רצון הלקוחות ובשמירה על קשרים ארוכי טווח. מרכזים אלו הם קו החזית של התקשורת בין עסקים ללקוחותיהם, המשמשים כגשר למתן תמיכה, סיוע ופתרון בעיות. עם התקדמות הטכנולוגיה, מרכזי שירות לקוחות התפתחו להיות יעילים יותר, מגיבים ומותאמים אישית. היבט מרכזי במוקדי שירות לקוחות אפקטיביים הוא היכולת לתת מענה ללקוחות על פי הצרכים וההעדפות הספציפיות שלהם. מתוך הבנה זו, חברתנו הטמיעה תהליך אפיון המאפשר לנו להגדיר ולהבין את הדרישות הייחודיות של כל לקוח. על ידי עבודה בשיתוף עם הלקוח, אנו קובעים קווים מנחים וציפיות ברורים כיצד נגיב לפניותיו וחששותיו. אבטחת איכות היא מרכיב חיוני בכל מרכז שירות לקוחות מצליח. החברה שלנו הטמיעה מנגנון פיקוח ובקרה מקיף המבטיח שהצוותים שלנו מספקים באופן עקבי תמיכה ושירות באיכות גבוהה. מנגנון זה גם מאפשר לנו לשמר את הידע והמומחיות שנרכשו במהלך פעילותנו ומאפשר לנו לשפר ללא הרף את תהליכי שירות הלקוחות שלנו.

    מוקד שירות לקוחות לעסקים

    בסביבה עסקית תחרותית ביותר, שירות לקוחות התגלה כגורם קריטי בהבטחת נאמנות ושביעות רצון הלקוחות. עם עליית המסחר האלקטרוני והקניות המקוונות, עסקים מוצאים את זה יותר ויותר חשוב לספק תמיכה יעילה ואפקטיבית ללקוחותיהם. מרכז שירות לקוחות ממלא תפקיד מכריע. מוקד שירות לקוחות הוא חבל ההצלה של כל עסק, המבטיח שאף פנייה ללקוח לא תישאר ללא מענה. היא פועלת 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, מספקת תמיכה מסביב לשעון ללקוחות ועוזרת לעסקים ליצור תדמית מותג חיובית. במוקד שירות הלקוחות שלנו, יש לנו צוות מסור של אנשי מקצוע מיומנים אשר הוכשרו לטפל בשאלות וחששות שונים של לקוחות. יש להם את המומחיות לספק פתרונות מותאמים בהתאמה לצרכים הייחודיים של החברה שלך. עם הנוחות של מוקד שירות לקוחות, עסקים יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהם לעולם לא יחמיצו אף שיחות לקוח, ישפרו את חווית הלקוח ויטפחו קשרי לקוחות ארוכי טווח. לכן, אם אתה מחפש מרכז שירות לקוחות אמין כדי לחזק את מאמצי תמיכת הלקוחות שלך, אל תחפש רחוק יותר מהמוקד שלנו.

    צרו איתנו קשר!

    ותתחילו להנות משירות מענה אנושי מקצועי ואיכותי!

      יותר שירות בפחות כסף

      רוצה שהלקוחות שלך יקבלו שירות מקצועי מצוות מיומן שחי, עובד, ונושם שירות? רוצה להוזיל את עלויות השירות שלך בתהליך? אז למה אתם מחכים? מלאו את הפרטים, וניצור אתכם קשר היום להראות לכם איך.

      שירות טלפוני

      שירות טלפוני הוא חשוב מאוד בכל עסק. לקוחות פוטנציאליים וקיימים, זקוקים למענה טלפוני אנושי על מנת לבנות אמון עם העסק, וכדי לדעת שיש להם למי לפנות במידת הצורך. כאשר לקוח עושה קו אינטרנט בבית למשל, במקרה של תקלה הוא רוצה שיהיה לו מענה מקצועי טכני שידע להעניק לו את העזרה הטלפונית והטיפול המיידי בבעיה. זה תקף כמובן לאינספור תחומים ושירותים. חברת יש לי תקשורת, מעניקה שירותי טלפוניה לעסקים במיקור חוץ, כך שגם אם התקציב שלכם אינו מאפשר לכם להחזיק מוקדנים במשרד או שכמות הפניות שאתם מקבלים היא מעבר למה שהמוקדנים שלכם יכולה לטפל – אנו נשמח לעמוד לשירותכם ולספק מענה מקצועי וזמין ללקוחות שלכם.

      שירות טלפוני לעסקים

      שירות לקוחות במיקור חוץ? חברות בכל סדר גודל, נדרשות במתן מענה טלפוני ללקוחות. גם אם מדובר באדם עצמאי שהוא העובד היחיד בעסק והוא גם זה שמספק את השירות ובטח יענה לטלפונים לכל צורך, כאשר מדובר בעסק מעט יותר גדול, נניח כמה עובדים ומעלה, סביר להניח שאותם עובדים אחראים על עבודות שונות בחברה ולכן לא יוכלו גם לתת מענה טלפוני ללקוחות שרוצים לשאול שאלות, לברר פרטים וכד’. כאן יש הצורך לדאוג למוקדן מקצועי שיעניק שירות לקוחות סבלני ואדיב, אולם לא תמיד משתלם להחזיק אחד כזה בתוך המשרד. על כן עושים שימוש במיקור חוץ שיספק את שירות הלקוחות.

      מוקד שירות טלפוני

      שירותי טלפוני לעסקים:

      חברת יש לי תקשורת מספקת שירות טלפוני לעסקים. בין אם מדובר בעסקים שלא משתלם להם להחזיק מוקדנים במשרד ובין אם מדובר בחברות גדולות שכמות הפניות הגדולה אינה מאפשרת להם להעניק שירות מספיק מהיר וזמין ללקוחותיהן והן מעדיפות לייצא החוצה חלק מהעבודה. בין שירותיה של יש לי תקשורת: מוקדי שירות לקוחות, מוקדי טלמרקטינג, מוקדי טלמיטינג, שירות קבלת הודעות ועוד.

      חברות שירות טלפוני

      שירות טלמרקטינג ומכירות:

      שירותי טלמרקטינג יהיו מהשירותים הנפוצים ביותר. בעלי עסקים רבים מעדיפים לתת למישהו אחר, המבין היטב במכירות טלפוניות, לענות במקומו ללקוחות ולהגיע למכירה. כמו כן בעסקים גדולים יותר צריך כמה וכמה עובדים המספקים מענה טלפוני ללקוחות קיימים וחדשים, סוגרים מכירות באמצעות הטלפון וכן מבצעים גם גביית תשלומים מהלקוחות באמצעות מערכת סליקה ממוחשבת.

      מוקד רב ערוצי

       

      מוקדים טלפוניים הם החלק החשוב ביותר בכל עסק. הם מדברים באופן ישיר עם לקוחות החברה, מספקים מענה ללקוחות שמתלבטים אם להזמין את השירות או אפילו ללקוחות חדשים המעוניינים לרכוש את השירות או המוצר דרך הטלפון. מוקד רב ערוצי יהיה פתרון נהדר עבור בתי עסק רבים, בכל סדר גודל, המעוניינים להעניק מענה מקצועי ואיכותי ללקוחותיהם. יש לי תקשורת בעלת ניסיון רב שנים בתחום ומתחזקת 10 מוקדים ומאות מוקדנים ברחבי הארץ על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותיה.

      מהו מוקד רב ערוצי ולמי זה מתאים?

      מוקד רב ערוצי, הוא מוקד טלפוני המעניק מגוון שירותים (מגוון ערוצים אם תרצו) לעסקים. ניתן להעניק כמה שירותים במקום אחד בהתאם לצרכי העסק ולהכשיר עובדים שונים לצרכים שונים בהתאם לשירות המבוקש. במוקד יש מחלקות שונות: עובדים בעלי תודעת שירות גבוהה המעניקים שירות לקוחות סבלני, מחלקה אחרת של מוקדנים המתמחים בתחום המכירות הטלפוניות ומספקים שירותי טלמרקטינג ומכירות, מוקדנים אסרטיביים ומנוסים הפועלים בקביעת פגישות או גביית תשלומים וקבלת הזמנות ועוד. מוקד מסוג זה המעניק כמה שירותים במקום אחד, יכול לסייע לעסקים רבים בכל סדר גודל, החל מעסקים קטנים המעוניינים להעניק שירותים כמו עסקים גדולים רק בתקציב נמוך יותר וללא צורך החזקת עובד בשכר שעתי בתוך החברה ועד לעסקים גדולים המעוניינים לחסוך בעלויות של מוקד השירות ולייצא את העבודה החוצה.

      מוקד טלפוני חיצוני

      היתרונות של מוקד במיקור חוץ:

      • חיסכון משמעותי בעלויות.
      • מענה מקצועי לעתים לא פחות מאשר המוקדים בתוך החברה.
      • זמינות מלאה ללקוחות שלכם וגם עבורכם.
      • חיסכון של מקום במשרדי החברה להקמה ותפעול שוטף של עמדות מוקדנים.
      • חיסכון בעלויות של ריהוט וציוד שלאורך זמן צוברים בלאי.

      מוקד רב ערוצי לעסקים

      אנחנו נשמח להעניק שירות ללקוחותיכם חברת יש לי תקשורת, מעניקה שירותיה לעסקים רבים בכל רחבי הארץ, כולל החברות המובילות בישראל בתחומי התקשורת, הרפואה, הביטוח ועוד. החברה מספקת שירות מוקד רב ערוצי למגוון שירותי טלפוניה ומכירות ישירות דרך המוקד ומכשירה בצורה מקצועית את עובדיה בהתאם לתפקידם בכוח. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים ונשמח להעניק לכם שירות!

      יש לכם שאלה? אנחנו כאן לענות על הכל!

      מה סוג התפקידים המוצעים בחברה?

      חברת יש לי תקשורת מציעה מגוון תפקידים : מכירות, שירות לקוחות, תמיכה טכנית, מענה קולי לקבלת הודעות, שימור לקוחות ועוד.

      האם יש אפשרויות קידום?

      קיימות אפשרויות קידום מגוונות, למי שמוכיח יכולות וכישורים מקצועיים ובינאישיים, המוצעות לעובדים בצורת מכרזים פנימיים שנפתחים מעת לעת.

      כמה עובדים יש בחברה?

      נכון להיום בחברה מעל ל-400 עובדים.

      האם יש הגבלת גילאים?

      אנו מגייסים עובדים/ות החל מגיל 18 וללא הגבלת גיל.