צרו איתנו קשר!




    מוקד טלמרקטינג למכירה

    בתחרות של ימנו, תקשורת יעילה עם לקוחות ממלאת תפקיד מרכזי בהבטחת הצלחה. מרכזי טלמרקטינג למכירה הופיעו כמרכיב מכריע בהקשר זה, המשמשים כמרכז העצבים של ארגונים השואפים ליצור קשרים משמעותיים עם קהל היעד שלהם. מרכזים אלו מוקדשים לפעילות מכירה ושיווק טלפונית, ומספקים לעסקים את האפשרות ליצור קשר ישיר עם הלקוחות הפוטנציאליים שלהם. בליבו של מרכז טלמרקטינג עומד צוות של אנשי מקצוע מיומנים הבקיאים באמנות התקשורת המשכנעת. מצוידים בטכנולוגיות מתקדמות ומסדי נתונים מקיפים, מומחים אלו מיומנים ביצירת לידים, סגירת מכירות וטיפוח נאמנות לקוחות. באמצעות האינטראקציות האסטרטגיות שלהם, אנשי טלמרקטינג יכולים לאסוף תובנות חשובות, לפענח התנהגויות צרכנים ולהתאים הצעות כדי לענות על הצרכים של לקוחות בודדים. יתרה מזאת, מרכזי טלמרקטינג משמשים כלים יקרי ערך לביצוע מחקרי שוק ולקידום מודעות למותג. הסוכנים המיומנים שלנו יכולים לערוך סקרים, לאסוף משוב ולאסוף נתונים חיוניים לקבלת החלטות עסקיות מושכלות. עם טווח ההגעה הרחב והיכולת שלנו ליצור חוויות מותאמות אישית, מוקדי טלמרקטינג הפכו למשאב הכרחי עבור עסקים המבקשים לשפר את מעורבות הלקוחות ולהגביר את הרווחיות.

    אז מה זה טלמרקטינג?

    טלמרקטינג, טכניקת שיווק ידועה, כוללת שימוש בשיחות טלפון כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולקדם מוצרים או שירותים. שיטה זו של שיווק ישיר ומכירות ממלאת תפקיד מכריע בשיפור טווח ההגעה וביצועי המכירות של החברה. באמצעות טלמרקטינג, מפעילים יוצרים קשר עם אנשים בבתיהם או במכשירים הניידים שלהם, ומציעים מגוון מוצרים ושירותים. מפעילים אלה עשויים לעבוד עבור החברה ישירות או במיקור חוץ למוקד טלפוני מיוחד. הנמענים של שיחות אלה עשויים להיבחר באקראי, תוך מתן משוב סטטיסטי, או שהם עשויים להיבחר ממאגרי מידע כדי להגדיל את הסיכויים להבטיח מכירות מוצלחות. בעוד שטלמרקטינג נתקל בביקורת על היותו פולשני או מתמשך מדי לפעמים, הוא נותר אסטרטגיית שיווק רווחת בשל האפקטיביות שלו. באמצעות שיחות מותאמות אישית, טלמרקטינג מאפשר לחברות ליצור קשר ישיר עם לקוחות פוטנציאליים, להתייחס לשאלותיהם ולספק מידע חשוב. בסך הכל, טלמרקטינג מייצג כלי רב עוצמה בעולם העסקים, והבנת התהליכים והיתרונות שלו חיונית הן למשווקים והן לצרכנים כאחד.

    הרבה שואלים מה ההבדל בין טלמרקטינג וטלמיטינג

    טלמרקטינג וטלמיטינג הם מונחים המשמשים לעתים קרובות לסירוגין, מה שמוביל לבלבול בקרב אנשים שאינם מכירים את המונחים הללו. בעוד ששניהם כרוכים באינטראקציה בטלפון, ישנם הבדלים ברורים בין השניים. במבט ראשון, ההבדל העיקרי טמון ביעד העל של כל מערכת. מרכזי טלמרקטינג מוקמים במטרה העיקרית של מכירת מוצר או שירות באמצעות שיחות טלפון. מרכזים אלה מעסיקים אנשי מקצוע מיומנים המתקשרים עם לקוחות פוטנציאליים, ומציגים את היתרונות והתכונות של המוצרים או השירותים המוצעים. המטרה הסופית היא לשכנע את האדם לבצע רכישה או לבצע פעולה רצויה במהלך השיחה. מצד שני, למרכזי פגישות טלפון יש מטרה אחרת לגמרי. המטרה העיקרית שלהם היא לתאם פגישות עם אנשי המכירות של החברה במקום לבצע מכירות ישירות במהלך השיחות. מרכזים אלו אחראים על קביעת פגישות, ניהול לוחות שנה והבטחה שלנציגי המכירות יש מסלול מאורגן היטב של פגישות עם לקוחות או לקוחות פוטנציאליים. בעוד שטלמרקטינג מתמקד בביצוע מכירות, למרכזי פגישות טלפון יש תפקיד מכריע בתמיכה בתהליך המכירה על ידי הקלת תקשורת אפקטיבית ויעילה בין אנשי מכירות ולקוחות פוטנציאליים. הבנת ההבחנה בין שני המונחים הללו חיונית עבור אנשים המעוניינים בתחום של מכירות ושיווק מבוססי טלפון.

    טלמרקטינג מקצועי עבור העסק שלך – איך זה עובד

    בעולם העסקים, תקשורת אפקטיבית עם לקוחות פוטנציאליים חיונית להצלחה. אחת השיטות העוצמתיות להגעה ללידים חדשים ולסגירת מכירות היא טלמרקטינג מקצועי. אסטרטגיה זו מאפשרת לעסקים להתחבר ישירות לקהל היעד שלהם בטלפון, ולספק אינטראקציות מותאמות אישית שיכולות להניב המרות. אבל איך בעצם עובד טלמרקטינג מקצועי? בראש ובראשונה, מדובר בגיוס צוות של אנשי טלמרקטינג מיומנים שהוכשרו באומנות התקשורת והשכנוע האפקטיביים. אנשי מקצוע אלה מצוידים בתסריט או בסט של נקודות דיבור כדי להבטיח העברת מסר עקבי ומגובש ללקוחות פוטנציאליים. הם מבצעים שיחות יוצאות לאנשים פרטיים או עסקים שהראו עניין או שיש להם פוטנציאל להפוך ללקוחות. במהלך שיחות אלה, אנשי הטלמרקטינג מתקשרים עם הלידים בשיחה על המוצרים או השירותים המוצעים. הם מדגישים את היתרונות, מתייחסים לחששות או התנגדויות, ובסופו של דבר, שואפים להבטיח מכירה או פגישה. התהליך כולו מנוטר ומנוהל בקפידה על ידי מפקחים או ראשי צוות כדי להבטיח בקרת איכות ופריון. טלמרקטינג מקצועי יכול להיות דרך חסכונית לייצר לידים, להגדיל את החשיפה למותג ולהגביר את המכירות. היא מאפשרת לעסקים ליצור קו תקשורת ישיר עם לקוחות פוטנציאליים ולבנות מערכות יחסים שיכולות להוביל להצלחה ארוכת טווח. עם האסטרטגיות הנכונות וצוות מיומן, טלמרקטינג יכול להיות כלי רב עוצמה עבור כל עסק שרוצה לצמוח ולשגשג בשוק התחרותי של היום.

    למה להשתמש בשירותים של חברת טלמרקטינג חיצונית

    בנוף העסקי התחרותי ביותר של היום, הפך חיוני לחברות לחפש ללא הרף דרכים חדשניות להגדלת המכירות ונתח השוק שלהן. אסטרטגיה יעילה אחת שהוכחה כמניבה תוצאות משמעותיות היא טלמרקטינג. עם זאת, חברות רבות מוצאות את זה מאתגר לנהל צוות טלמרקטינג פנימי בשל סיבות שונות, כגון חוסר מומחיות, עלויות גבוהות ומגבלות זמן. כאן נכנסים לתמונה שירותיה של חברת טלמרקטינג חיצונית. מיקור חוץ של פונקציות טלמרקטינג לספק שירותים מקצועי מציע מספר יתרונות שיכולים להועיל רבות לעסקים בכל הגדלים. ראשית, לחברות טלמרקטינג חיצוניות יש את הידע הנדרש בתעשייה ומיומנויות מיוחדות כדי להגיע ביעילות ללקוחות פוטנציאליים ולקדם מוצרים או שירותים. הסוכנים המיומנים והמנוסים שלהם יכולים להשתתף בשיחות משמעותיות, לבנות קרבה וליצור לידים איכותיים, מה שמוביל להגדלת הזדמנויות מכירה. יתרה מכך, שימוש בשירותיה של חברת טלמרקטינג חיצונית יכול לסייע לעסקים לחסוך בעלויות. גיוס והכשרה של צוות טלמרקטינג פנימי יכול להיות יקר, במיוחד עבור ארגונים קטנים או בינוניים עם משאבים מוגבלים. על ידי מיקור חוץ של פונקציה זו, חברות יכולות למנף את המומחיות של אנשי מקצוע ללא צורך בהשקעות נוספות בתשתיות או בפיתוח צוות עובדים. בסך הכל, שיתוף פעולה עם חברת טלמרקטינג חיצונית מספק לעסקים פתרון חסכוני ויעיל להגברת המכירות ולהשגת יעדי השיווק שלהם בשוק תחרותי ביותר.

    צרו איתנו קשר!

    ותתחילו להנות משירות מענה אנושי מקצועי ואיכותי!

      יותר שירות בפחות כסף

      רוצה שהלקוחות שלך יקבלו שירות מקצועי מצוות מיומן שחי, עובד, ונושם שירות? רוצה להוזיל את עלויות השירות שלך בתהליך? אז למה אתם מחכים? מלאו את הפרטים, וניצור אתכם קשר היום להראות לכם איך.

      שירות טלפוני

      שירות טלפוני הוא חשוב מאוד בכל עסק. לקוחות פוטנציאליים וקיימים, זקוקים למענה טלפוני אנושי על מנת לבנות אמון עם העסק, וכדי לדעת שיש להם למי לפנות במידת הצורך. כאשר לקוח עושה קו אינטרנט בבית למשל, במקרה של תקלה הוא רוצה שיהיה לו מענה מקצועי טכני שידע להעניק לו את העזרה הטלפונית והטיפול המיידי בבעיה. זה תקף כמובן לאינספור תחומים ושירותים. חברת יש לי תקשורת, מעניקה שירותי טלפוניה לעסקים במיקור חוץ, כך שגם אם התקציב שלכם אינו מאפשר לכם להחזיק מוקדנים במשרד או שכמות הפניות שאתם מקבלים היא מעבר למה שהמוקדנים שלכם יכולה לטפל – אנו נשמח לעמוד לשירותכם ולספק מענה מקצועי וזמין ללקוחות שלכם.

      שירות טלפוני לעסקים

      שירות לקוחות במיקור חוץ? חברות בכל סדר גודל, נדרשות במתן מענה טלפוני ללקוחות. גם אם מדובר באדם עצמאי שהוא העובד היחיד בעסק והוא גם זה שמספק את השירות ובטח יענה לטלפונים לכל צורך, כאשר מדובר בעסק מעט יותר גדול, נניח כמה עובדים ומעלה, סביר להניח שאותם עובדים אחראים על עבודות שונות בחברה ולכן לא יוכלו גם לתת מענה טלפוני ללקוחות שרוצים לשאול שאלות, לברר פרטים וכד’. כאן יש הצורך לדאוג למוקדן מקצועי שיעניק שירות לקוחות סבלני ואדיב, אולם לא תמיד משתלם להחזיק אחד כזה בתוך המשרד. על כן עושים שימוש במיקור חוץ שיספק את שירות הלקוחות.

      מוקד שירות טלפוני

      שירותי טלפוני לעסקים:

      חברת יש לי תקשורת מספקת שירות טלפוני לעסקים. בין אם מדובר בעסקים שלא משתלם להם להחזיק מוקדנים במשרד ובין אם מדובר בחברות גדולות שכמות הפניות הגדולה אינה מאפשרת להם להעניק שירות מספיק מהיר וזמין ללקוחותיהן והן מעדיפות לייצא החוצה חלק מהעבודה. בין שירותיה של יש לי תקשורת: מוקדי שירות לקוחות, מוקדי טלמרקטינג, מוקדי טלמיטינג, שירות קבלת הודעות ועוד.

      חברות שירות טלפוני

      שירות טלמרקטינג ומכירות:

      שירותי טלמרקטינג יהיו מהשירותים הנפוצים ביותר. בעלי עסקים רבים מעדיפים לתת למישהו אחר, המבין היטב במכירות טלפוניות, לענות במקומו ללקוחות ולהגיע למכירה. כמו כן בעסקים גדולים יותר צריך כמה וכמה עובדים המספקים מענה טלפוני ללקוחות קיימים וחדשים, סוגרים מכירות באמצעות הטלפון וכן מבצעים גם גביית תשלומים מהלקוחות באמצעות מערכת סליקה ממוחשבת.

      מוקד רב ערוצי

       

      מוקדים טלפוניים הם החלק החשוב ביותר בכל עסק. הם מדברים באופן ישיר עם לקוחות החברה, מספקים מענה ללקוחות שמתלבטים אם להזמין את השירות או אפילו ללקוחות חדשים המעוניינים לרכוש את השירות או המוצר דרך הטלפון. מוקד רב ערוצי יהיה פתרון נהדר עבור בתי עסק רבים, בכל סדר גודל, המעוניינים להעניק מענה מקצועי ואיכותי ללקוחותיהם. יש לי תקשורת בעלת ניסיון רב שנים בתחום ומתחזקת 10 מוקדים ומאות מוקדנים ברחבי הארץ על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותיה.

      מהו מוקד רב ערוצי ולמי זה מתאים?

      מוקד רב ערוצי, הוא מוקד טלפוני המעניק מגוון שירותים (מגוון ערוצים אם תרצו) לעסקים. ניתן להעניק כמה שירותים במקום אחד בהתאם לצרכי העסק ולהכשיר עובדים שונים לצרכים שונים בהתאם לשירות המבוקש. במוקד יש מחלקות שונות: עובדים בעלי תודעת שירות גבוהה המעניקים שירות לקוחות סבלני, מחלקה אחרת של מוקדנים המתמחים בתחום המכירות הטלפוניות ומספקים שירותי טלמרקטינג ומכירות, מוקדנים אסרטיביים ומנוסים הפועלים בקביעת פגישות או גביית תשלומים וקבלת הזמנות ועוד. מוקד מסוג זה המעניק כמה שירותים במקום אחד, יכול לסייע לעסקים רבים בכל סדר גודל, החל מעסקים קטנים המעוניינים להעניק שירותים כמו עסקים גדולים רק בתקציב נמוך יותר וללא צורך החזקת עובד בשכר שעתי בתוך החברה ועד לעסקים גדולים המעוניינים לחסוך בעלויות של מוקד השירות ולייצא את העבודה החוצה.

      מוקד טלפוני חיצוני

      היתרונות של מוקד במיקור חוץ:

      • חיסכון משמעותי בעלויות.
      • מענה מקצועי לעתים לא פחות מאשר המוקדים בתוך החברה.
      • זמינות מלאה ללקוחות שלכם וגם עבורכם.
      • חיסכון של מקום במשרדי החברה להקמה ותפעול שוטף של עמדות מוקדנים.
      • חיסכון בעלויות של ריהוט וציוד שלאורך זמן צוברים בלאי.

      מוקד רב ערוצי לעסקים

      אנחנו נשמח להעניק שירות ללקוחותיכם חברת יש לי תקשורת, מעניקה שירותיה לעסקים רבים בכל רחבי הארץ, כולל החברות המובילות בישראל בתחומי התקשורת, הרפואה, הביטוח ועוד. החברה מספקת שירות מוקד רב ערוצי למגוון שירותי טלפוניה ומכירות ישירות דרך המוקד ומכשירה בצורה מקצועית את עובדיה בהתאם לתפקידם בכוח. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים ונשמח להעניק לכם שירות!

      יש לכם שאלה? אנחנו כאן לענות על הכל!

      מה סוג התפקידים המוצעים בחברה?

      חברת יש לי תקשורת מציעה מגוון תפקידים : מכירות, שירות לקוחות, תמיכה טכנית, מענה קולי לקבלת הודעות, שימור לקוחות ועוד.

      האם יש אפשרויות קידום?

      קיימות אפשרויות קידום מגוונות, למי שמוכיח יכולות וכישורים מקצועיים ובינאישיים, המוצעות לעובדים בצורת מכרזים פנימיים שנפתחים מעת לעת.

      כמה עובדים יש בחברה?

      נכון להיום בחברה מעל ל-400 עובדים.

      האם יש הגבלת גילאים?

      אנו מגייסים עובדים/ות החל מגיל 18 וללא הגבלת גיל.