צרו איתנו קשר!




    מוקדי טלמרקטינג

    מוקד הזמנות טלפוני התומך בקליטת ההזמנה, העמקת המכירה (upsale) ומכירה צולבת (cross sale). בנוסף, מאפשר המוקד קליטת הזמנה וביצוע החיוב בפועל בזמן אמת אל מול חברות האשראי (סליקה ב – On Line).

    למה טלמרקטינג?

    טלמרקטינג זו אחת השיטות היעילות להרחיב את מאגר הלקוחות של החברה או העסק שלך בצורה הטובה ביותר. כשמבצעים טלמרקטינג בצורה נכונה חשוב להקפיד על שיווק נכון וחשיפה גדולה לקהל הפוטנציאלי של העסק.

    שירותי טלמרקטינג נותנים מענה ללידים המגיעים מהרשתות החברתיות או מאתר האינטרנט שלך והופכים אותם ללקוחות משלמים. לכן חשוב ששיטת הטלמרקטינג תבוצע ע”י אנשי מקצוע בעלי ניסיון והכשרה על מנת למקסם את הכנסות העסק שלך בצורה הטובה ביותר.

    צרו עימנו קשר

    למה אנחנו?

    אנו מתמחים במתן שירות איכותי ללא פשרות וביחס אישי ללקוחות החברה. אצלנו הלקוח במרכז!

    מאז שנת 2000 מפעילה קבוצת “יש לי תקשורת” מרכזי שירות טלפוני יעודים ומקצועיים בהתאם לדרישות לקוחותיה.

    חברתנו בעלת נסיון של שנים בעבודה משותפת עם החברות הגדולות בשוק הישראלי.

    הפעילות כוללת הפעלת מוקדים לפעילויות טווח קצר ומוקדים לפעילויות לאורך זמן בהתאם לדרישות ואפיון לקוחותינו.

    הזמינות הגבוהה של כוח אדם איכותי שכזה מאפשרת לנו גמישות תפעולית, יכולת תגובה מהירה לצרכים המשתנים של לקוחותינו ויכולת גיוס עובדים איכותיים. עובדי החברה נבחרים בקפידה בלתי מתפשרת בתהליך הגיוס ובמרכזי ההערכה הנערכים בחברה.

    התקשרו עוד היום

    טלמרקטינג לעסקים

    טלמרקטינג לעסקים כולל פנייה ללקוחות פוטנציאליים וביצוע שיחות מכירה. המטרה היא לייצר לידים ובסופו של דבר להגדיל את המכירות עבור החברה. המוקד הטלמרקטינג ממלא תפקיד מכריע בתהליך זה, שכן הוא אחראי לביצוע השיחות וליצירת קשר עם הלקוחות. חשוב לבחור חברת טלמרקטינג מקצועית ומנוסה כדי להבטיח שהשירותים המסופקים יהיו באיכות הגבוהה ביותר. עם חברת מספקת שירותי מוקד טלפוני מקצועית , עסקים יכולים להגיע למגוון רחב יותר של לקוחות ולהגדיל את פוטנציאל המכירות שלהם.

    היבט חשוב נוסף של טלמרקטינג לעסקים הוא היכולת לספק מכירות במיקור חוץ . הדבר כרוך ביצירת קשר עם לקוחות מחוץ לשוק הרגיל של החברה והרחבת קהל הלקוחות שלהם. על ידי שימוש בשירות טלמרקטינג לעסקים, עסקים יכולים להבטיח שצוות המכירות שלהם פועל כל הזמן על מנת לייצר לידים חדשים ולסגור עסקאות.

    טלמרקטינג מהבית 

    שירותי טלמרקטינג הם מהשירותים הנפוצים ביותר לבתי עסק שונים. רבים מעדיפים להוציא החוצה את כל מה שקשור בשירותי הטלמרקטינג. כמו כן גם בעסקים קטנים עד בינוניים לעתים אין תקציב להחזיק אנשי מכירות בתוך המשרד/בית העסק ולכן מעדיפים לשכור חברה חיצונית, מיומנת, מנוסה ומקצועית לביצוע עבודה זו. נציגי המכירות של מוקד השירות החיצוני מקצועיים ומנוסים בתחום המכירות ויוכשרו באופן אישי לפי הצרכים והשירותים של החברה שלכם. יש לי תקשורת בע”מ, הינה מוקד שירות המספקת שירותי טלפוניה ושירות ברמה הגבוהה ביותר בישראל. החברה בעלת ניסיון רב שנים בתחום ומספקת שירותיה לחברות הגדולות בישראל ובתחומים שונים ומגוונים. החברה מגייסת גם עובדי טלמרקטינג מהבית, שיכולים לספק שירות מקצועי ולהתחבר למערכות החברה מהבית ולספק שירותים מקצועיים בהתאם.

    היתרונות של טלמרקטינג מהבית:

    החברה מבינה כי יש אנשים הזקוקים לעבודה ואינם יכולים לצאת מהבית לשעות רבות, מה שמגביל אותם מאוד מבחינת אפשרויות העבודה. כך למשל: אנשים בעלי מוגבלויות עם אופי מקסים וניסיון במתן שירות לקוחות טלפוני ומכירות או לדוגמה אימא ל 3 ילדים שצריכה לדאוג לצרכיהם במהלך היום ולא בהכרח יכולה לצאת ל8-9 שעות עבודה מחוץ לבית אך כן יכולה לעבוד מהבית בצורה אפקטיבית יותר. 

    טלמרקטינג מחירים

     

    מדוע עסקים שוכרים שירותי טלמרקטינג חיצוניים?

    • עלויות – כל חברה שרוצה לקבל לקוחות צריכה לשוחח עם לקוחות חדשים פוטנציאליים המגיעים לחברה. בעסקים קטנים בעל העסק מדבר עם הלקוחות שהוא מגייס מהפרסומים השונים וככל שהחברה גדלה וכמות הפניות גדלה, כך צריך בעל העסק למצוא עובד מטעמו שיענה לשיחות, ישווק את העסק ויסגור מכירות באחוזים טובים. לא תמיד זה משתלם כלכלית להחזיק אנשי מכירות במשרד ולכן עסקים בכל סדר גודל מעדיפים לייצא עבודה זו אל מוקד טלמרקטינג חיצוני שעוסק רק בזה. 
    • מקצוענות – מוקדני מכירות העובדים רק בזה, גם מתמקצעים בנושא וסביר להניח שיוכלו לבצע את העבודה אפילו בצורה טובה יותר מעובד במשרד.
    • מקום – לא תמיד יש מקום במשרד לעמדה או עמדות לאנשי מכירות וכי עדיף לשמור על המקום לדברים אחרים ולייצא את שירותי הטלמרקטינג החוצה. 
    • מענה ללקוחות – לבעל העסק יש לא מעט דברים על הראש שהוא צריך לבצע ביום יום ולכן עדיף לו לשכור שירותי טלמרקטינג חיצוניים כדי לענות לשיחות המכירה במקומו.

    יש לי תקשורת בע”מ, היא החברה המובילה בתחום, פנו אליהם עוד היום לייעוץ.

    שירותי טלמרקטינג

    אחת השיטות היעילות ביותר של כל עסק לקידום מכירות ובעלויות נמוכות, היא באמצעות שירותי טלמרקטינג. שירותים אלה הם למעשה מוקד שירות טלפוניה חיצוני עם אנשי מכירות מנוסים ומקצועיים המספקים מענה טלפוני ללקוחות החברה ופועלים לטובת ביצוע מכירות ישירות, אפסיילים וקרוס סיילים, לקידום המכירות וההכנסות בעסק. אנו בחברת יש לי תקשורת, מתמחים בשירותי טלמרקטינג ומציעים שירות זה לחברות הגדולות והמובילות בישראל כבר שנים רבות. החברה מציעה את שירותיה כמובן לחברות בכל סדר גודל, כך שגם אם אתם חברה קטנה עד בינונית המעוניינת לספק מענה מקצועי, נוח ויעיל ללידים חמים ולקוחות הפונים אליכם דרך הטלפון/אתר החברה – תוכלו כעת לאפשר לנציגים המקצועיים שלנו לסגור את המכירות עבורכם.

    שירותי טלמרקטינג לעסקים

    מדוע לייצא שירותי טלמרקטינג מחוץ לחברה? רבים חוששים שמא הוצאתם שירותי הטלמרקטינג החוצה, עשויים דווקא לפגוע בהם כמו במקרה של גניבת לקוחות או שירות לקוחות לקוי שהמוקד החיצוני יספק, שכן עובד הנמצא במשרד ומוכשר על ידכם למתן מענה מקצועי בטלפון עשוי לעשות אולי עבודה טובה יותר. ובכן ברוב המקרים ומניסיון רב שנים שלנו בתחום, בדרך כלל בעלי העסקים יעדיפו לאפשר לעובדים המקצועיים שלנו, שמקבלים הכשרות מקצועיות בתחום המכירות בכלל ומכירות טלפוניות בפרט, לעשות את העבודה עבורכם וליהנות מהיתרונות הרבים:

    • חוסכים במקום במשרד ובציוד הנדרש להקמת עמדות טלמרקטינג בתוך החברה.
    • חוסכים בזמן ובסבלנות הנדרשים להכשרת עובדים בתוך החברה.
    • חוסכים בעלויות של אחזקת עובדים שכן במידה ואין טלפונים לסגירת לקוחות אחד אחרי השני לאורך כל היום זה לא משתלם להחזיק עובד שעתי בשכר.

    שירותי טלמרקטינג לעסקים יכולים להיות נכס רב ערך בהגדלת המכירות ויצירת לידים. עם מרכז טלפוני ייעודי המתמקד ביצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים , שירותים אלה שואפים לספק את חווית המכירות והשירות ללקוחות הטובים ביותר. על ידי מתן מכירות טלפוניות ושירות לקוחות , חברות יכולות להגיע למגוון רחב יותר של לקוחות ולהגדיל את הכנסות המכירות שלהן. חברת טלמרקטינג מתמחה ביצירת רמת מעורבות אישית ומקצועית עם הלקוחות. הם מעסיקים אנשי מכירות מנוסים כדי למכור את המוצר או השירות

    שירותי טלמרקטינג וטלמרקטינג יכולים לתת מענה גם לעסקים קטנים, ולספק שירות מקצועי ברמה גבוהה למגוון רחב יותר של לקוחות. חברת טלמרקטינג בעלת מוניטין יכולה לטפל בפעילויות טלמרקטינג עבור העסק, לספק מכירות ושירות לקוחות במקום. בחירה בחברה המציעה שירותי טלמרקטינג מבטיחה שהעסק יקבל את איכות השירות הטובה ביותר ליצירת קשר עם הלקוחות.

    שירות טלמרקטינג חיצוני

    שירותי טלמרקטינג חיצוניים מציעים לעסקים אפשרות לבצע מיקור חוץ של מאמצי המכירות והשיווק שלהם לצוות מקצועי. זה יכול להיות פתרון חסכוני עבור חברות המעוניינות להרחיב את בסיס הלקוחות שלהן ולהגדיל את המכירות. על ידי שימוש בשירותי טלמרקטינג , עסקים יכולים להגיע למגוון רחב יותר של לקוחות ולייצר לידים עבור המוצרים או השירותים שלהם. הטלמרקטינג המקצועיים שמספקות חברות אלו מבטיח שכל שיחה מתנהלת בצורה מקצועית ומגדילה את הסיכויים לסגירת מכירה. מכירות במיקור חוץ יכולה להיות משימה מאתגרת, אבל בעזרת חברת טלמרקטינג לעסקים , עסקים יכולים להיות בטוחים שפעילות המכירות שלהם בידיים טובות.

    עם מוקד טלמרקטינג המנהל את תהליך המכירה, עסקים יכולים להתמקד בהיבטים אחרים של פעילותם, בידיעה שמאמצי המכירה שלהם מטופלים על ידי עובדים בעלי מומחיות בתחום. חברות טלמרקטינג אלו שואפות לספק את השירותים הטובים ביותר ללקוחותיהם, תוך הקפדה על יחס אישי ושירות איכותי לכל לקוח . בחירת חברת המציעה שירותי טלמרקטינג מקצועיים יכולה לעשות את כל ההבדל בהצלחת מאמצי המכירה של עסק .

     

    איזה עסקים צריכים טלמרקטינג?

    עסקים מכל הגדלים והענפים יכולים ליהנות משירותי טלמרקטינג . חברת טלמרקטינג מקצועית יכולה לספק צוות טלמרקטינג מסור עם ניסיון רב במכירות יוצאות ושירות לקוחות. בין אם מדובר בעסק קטן המעוניין לייצר יותר לידים או חברה גדולה יותר המבקשת להגיע לקהל לקוחות רחב יותר , שירות טלמרקטינג מקצועי יכול לספק שירות ואיכות ברמה גבוהה.

    על ידי מיקור חוץ של שירותי טלמרקטינג לחברה בעלת מוניטין המתמחה בשיווק טלפוני עסקי , ארגון יכול להבטיח עמידה ביעדי מכירות באופן עקבי ושיחסי לקוחות מטופחים לאורך זמן. חברת טלמרקטינג עם מוקד טלפוני מקצועי יכולה לספק שירותים המותאמים לצרכים הספציפיים של העסק , ולסייע במקסום הזדמנויות מכירה .

     מוקדי טלמרקטינג לעסקים

    מרכזי טלמרקטינג הפכו לחלק מהותי מהפעילות העסקית המודרנית. מרכזים אלו משמשים כקשר חיוני בין חברות ללקוחותיהן, המאפשר תקשורת וקידום מוצרים ושירותים יעילים. בשוק התחרותי של היום, למרכזי טלמרקטינג תפקיד מכריע בהרחבת בסיס הלקוחות של העסק והגברת המכירות. מרכזים אלו מעסיקים סוכנים מיומנים שהוכשרו לתקשר עם לקוחות בטלפון, להציג בפניהם הצעות משכנעות ולהתייחס לכל חשש או שאלה שיש להם. על ידי מינוף טכנולוגיה וניתוח נתונים, מרכזי טלמרקטינג יכולים למקד לנתונים דמוגרפיים ספציפיים, להתאים את ההצעה שלהם לצרכים ולהעדפות של לקוחות בודדים. אחד היתרונות המרכזיים של מרכזי טלמרקטינג הוא היכולת שלהם לייצר לידים ולאסוף מידע רב ערך של לקוחות. באמצעות שיחות טלפון, סוכנים יכולים לאסוף נתונים על העדפות לקוחות, התנהגויות קנייה ותחומי עניין, מה שמאפשר לעסקים להבין טוב יותר את שוק היעד שלהם וליצור קמפיינים שיווקיים מותאמים יותר. בנוסף, מרכזי טלמרקטינג מאפשרים לחברות לערוך סקרים ולאסוף משוב, לספק תובנות חשובות לגבי שביעות רצון הלקוחות וזיהוי תחומים לשיפור. אינטראקציה ישירה זו עם לקוחות מסייעת גם בבניית מערכות יחסים חזקות וביסוס אמון, מה שיכול לגרום לנאמנות לקוחות ארוכת טווח. יתר על כן, מרכזי טלמרקטינג מציעים פתרונות חסכוניים לעסקים, במיוחד עבור ארגונים קטנים ובינוניים. במקום להעסיק ולהכשיר צוות מכירות פנימי, חברות יכולות למיקור חוץ את צרכי הטלמרקטינג שלהן למרכזים מיוחדים, ולחסוך בעלויות גיוס והדרכה. מרכזים אלו פועלים לרוב על בסיס 24/7, ומבטיחים שעסקים יכולים לפנות ללקוחות בכל עת, אפילו באזורי זמן שונים. בנוסף, טכנולוגיות מתקדמות המשמשות מרכזי טלמרקטינג, כגון מערכות ניהול קשרי לקוחות (CRM) ותוכנות לניטור שיחות, משפרות את היעילות ומספקות מדדי ביצועים מדויקים לעסקים כדי למדוד את הצלחת מסע השיווק שלהם. בסך הכל, מרכזי טלמרקטינג מציעים שירות רב ערך לעסקים, ומאפשרים תקשורת יעילה, יצירת לידים ומעורבות לקוחות

    חברת טלמרקטינג לעסקים

    מדוע דווקא יש לי תקשורת? יש לי תקשורת, הנה חברה מקצועית ומנוסה, המפעילה מוקדי שירות טלפוניים בכל רחבי הארץ ומונה מעל 400 עובדים הפרוסים במוקדים השונים ברחבי הארץ. החברה מתמחה במתן שירות לקוחות טלפוני, שירותי מכירות וטלמרקטינג, שירותי טלמיטינג, קבלת הודעות, גביית תשלומים ועוד. החברה פועלת עם חברות בכל סדר גודל, כולל חברות מובילות בישראל בתחומי התקשורת, הרפואה, הביטוח ועוד. לפרטים נוספים והצעת מחיר אטרקטיבית להפעלת שירותי טלמרקטינג במיקור חוץ ובהתאמה לצרכים ולעסק שלכם, צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות!

    מוקד טלמרקטינג

    טלמרקטינג הוא למעשה מונח מוכר בעסקים המתייחס לשירותי מכירות באמצעות הטלפון. אנשים הפונים לבית העסק באופן ישיר דרך טלפון החברה או פונים דרך אתר החברה, מצפים שנציג החברה יחזור אליהם לשיחת מכירה. מוקד טלמרקטינג חיצוני יהווה לא פעם יתרון חשוב מאוד לכל עסק, שכן מלבד השירות המקצועי הוא יכול גם לחסוך בעלויות רבות לבעל העסק. עסקים קטנים העושים שימוש בשירות זה, יכולים ליהנות משירותים מקצועיים של חברות גדולות וארגוני ענק ובמחירים מותאמים לצרכי העסק. חברת יש לי תקשורת בע”מ, מתמחה בשירותי טלפוניה וטלמרקטינג ומספקת שירותיה בהצלחה ובמקצועיות רבה כבר מעל 20 שנה בתחום, עם 10 מוקדים הפרוסים ברחבי הארץ ומעל 400 מוקדנים מקצועיים בעלי תודעת שירות גבוהה. לפרטים נוספים אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות!

    מהו מוקד טלמרקטינג חיצוני?

    מוקד טלמרקטינג חיצוני, הוא מוקד טלפוני שבו יושבים מוקדנים שעברו הכשרה מקצועית בתחום המכירות ואולי אפילו בעלי ניסיון רב בתחום. מוקדנים אלה נושמים מכירות וחיים את שיחות המכירה מדי יום, מתחדדים משיחה לשיחה וצוברים ניסיון רב, כך שלאחר כמה שיחות והדרכות יכירו את העסק שלכם והאני מאמין שלכם יותר טוב מכל עובד בתוך החברה שתנסו להכשיר בעצמכם. 

    פתיחת מוקד טלמרקטינג

    היתרון של מוקד זה לעסק שלכם:

    • חיסכון בעלויות ובצורך להכשיר עובד IN HOUSE מה שנקרא.
    • חיסכון במיקום ובציוד הנדרשים לעמדת העבודה של נציג המכירות בחברה.
    • עבודה מקצועית ואיכותית עם מוקדנים מנוסים ומקצועיים בתחום המכירות – לרוב יהיו אופציה טובה יותר מנציג בתוך החברה.

    מערכת טלמרקטינג

    היכן תקבלו תוצאות טובות יותר? עם נציג בתוך החברה או מוקד טלמרקטינג חיצוני?

    התשובה לשאלה זו טמונה כמובן במוקדן עצמו, בהכשרה המקצועית שקיבל, בניסיון שלו וכו’. יש בעלי עסקים המעדיפים לשאת בעלויות כבדות ובכדי שנציג המכירות של החברה יבצע את העבודה מול משרדי החברה. לעומת זאת בעלי עסקים רבים המעוניינים לחסוך בעלויות אלה, במקום ובציוד, מעדיפים לייצא את העבודה הזו החוצה למוקד טלמרקטינג המתמחה בשירותים אלה, שמקבל את הטלפונים והלידים של החברה וסוגר מכירות עבורה כמו למשל מוקד יש לי תקשורת. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

     

    חברות טלמרקטינג לעסקים

     

    עולם המכירות הוא עולם מאתגר ומעניין כאחד, אולם לא מתאים לכל אחד. בעלי עסקים רבים מעדיפים להוציא החוצה כל מה שקשור בשירותי המכירות בעסק שלהם. הם מעידים על עצמם כאנשי מכירות לא מספיק טובים או שאין להם כוח או סבלנות לשוחח עם לקוחות בשלבי המכירה הראשוניים ולכן כדי לא להפסיד לקוחות פוטנציאליים וכדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר מהפניות שמגיעות אליהם באופן ישיר או דרך האינטרנט, הם מעדיף לשכור חברות טלמרקטינג לעסקים המספקות שירותי טלמרקטינג במיקור חוץ.

     

     מוקד מכירות טלפוני

    בעולם העסקים, קידום מכירות חיוני כדי לשמור על הצלחה וצמיחה. אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג מטרה זו היא על ידי הקמת מוקד טלפוני. מרכז מכירה טלפוני משמש כמרכז לעסקים לפנות ללקוחות קיימים ופוטנציאליים, לספק להם מידע על מוצרים או שירותים ולשכנע אותם לבצע רכישה. מוקדים טלפוניים אלו מצוידים בנציגי מכירות מיומנים הבקיאים באמנות התקשורת והשכנוע. המטרה העיקרית שלהם היא לייצר לידים ולהמיר אותם למכירות. על ידי שימוש בטלפון ככלי למכירות, עסקים יכולים להגיע לקהל רחב ולהתאים אישית את גישת המכירה שלהם. באמצעות תסריטים ממוקדים והדרכה אפקטיבית, נציגי המכירות יכולים להעסיק לקוחות ברמה עמוקה יותר ולהבין את הצרכים וההעדפות שלהם. לאחר מכן ניתן להשתמש במידע זה כדי להתאים את קידום המכירות בהתאם, ולהגדיל את הסיכויים להמרה מוצלחת. בנוסף, מרכזי מכירות טלפוניים יכולים גם לספק תמיכת לקוחות, לטפל בפניות ולפתור בעיות באופן מיידי. זה מבטיח שביעות רצון ונאמנות לקוחות, ומשפר עוד יותר את המוניטין וההצלחה של העסק. יתרה מכך, הקמת מוקד טלפוני יכולה להתגלות כחסכונית בטווח הארוך, שכן היא מייתרת את הצורך בנסיעות נרחבות או בהקמת סניפים פיזיים. על ידי מינוף טכנולוגיה ושימוש בתוכנה לניתוב וניטור שיחות, עסקים יכולים לנהל ביעילות את פעולות המכירות הטלפוניות שלהם. בסך הכל, מרכז מכירות טלפוני מציע לעסקים יתרון אסטרטגי בנוף העסקי המודרני על ידי מתן שירותי מכירה ותמיכת לקוחות יעילים, הגדלת מעורבות הלקוחות ובסופו של דבר הנעת צמיחה והצלחה עסקית.

    חברת טלמרקטינג 

     

    חברת יש לי תקשורת תספק לכם שירותי טלמרקטינג במיקור חוץ ! חברת יש לי תקשורת בע”מ, מספקת שירותי טלמרקטינג לעסקים בכל סדר גודל ועובדת גם מול גופי התקשורת, הבריאות והביטוח המובילים בישראל. נציגי החברה המקצועיים עוברים הכשרות מקצועיות לעתים קרובות ופשוט חיים ונושמים את תחום המכירות מדי יום.

     

     טלמרקטינג מחירים

     

    איך לבחור חברות טלמרקטינג לעסקים?

    כאשר אתם באים לבחון חברות טלמרקטינג לעסקים אתם צריכים לקחת בחשבון כמה פרמטרים חשובים מאוד:

    • זמינות – האם החברה מספקת שירותים 24/7 או בהתאם לצרכים שלכם? האם היא זמינה עבורכם לתמיכה ושאלות? כל כמה זמן תקבלו דיווח והיכן תוכלו לצפות בנתוני השיחות הקשורות לעסק שלכם?
    • עומק – כמה נציגים יש לחברה? עם כמה לקוחות שלנו יוכלו לשוחח במקביל? כמה זמן יחכה הלקוח שלנו לתשובה מהנציג? ועוד. 
    • מקצועיות – עד כמה הנציג באמת מוכשר במכירות ובעל ניסיון בתחום זה? האם יש הכשרות מקצועיות בתוך החברה או שמקבלים לעבודה כל מי שרוצה?
    • שירות – בסופו של דבר חשוב להעניק שירות טוב, סבלני, אדיב ועם חיוך, כיוון שהנציג של המוקד החיצוני מייצג אתכם ואת העסק שלכם ולכן גם את המוניטין שלכם.
    • אמינות – אתם רוצים לעבוד מול חברה מקצועית אך גם כזו שתהיה אמינה ולא תיקח לכם לקוחות לעצמה או ללקוחות אחרים שלה.
    • עבודה מסודרת – האם יש לחברה מערכת מסודרת? כיצד תדעו מה קורה עם שיחות של לידים הקשורים לחברה שלכם? כמה פניות יש לכם באתר שלכם או כמה אנשים התקשרו למוקד עבורכם?
    • תוצאות – בסופו של דבר תמדדו את הצלחת החברה בתוצאות כמובן.

    חברת יש לי תקשורת, תשמח לספק לכם שירותי טלמרקטינג מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר. תנו לנו לעשות מה שאנו טובים בו ואתם תוכלו ליהנות מהתוצאות!

     

     

    צרו איתנו קשר!

    ותתחילו להנות משירות מענה אנושי מקצועי ואיכותי!

      יותר שירות בפחות כסף

      רוצה שהלקוחות שלך יקבלו שירות מקצועי מצוות מיומן שחי, עובד, ונושם שירות? רוצה להוזיל את עלויות השירות שלך בתהליך? אז למה אתם מחכים? מלאו את הפרטים, וניצור אתכם קשר היום להראות לכם איך.

      שירות טלפוני

      שירות טלפוני הוא חשוב מאוד בכל עסק. לקוחות פוטנציאליים וקיימים, זקוקים למענה טלפוני אנושי על מנת לבנות אמון עם העסק, וכדי לדעת שיש להם למי לפנות במידת הצורך. כאשר לקוח עושה קו אינטרנט בבית למשל, במקרה של תקלה הוא רוצה שיהיה לו מענה מקצועי טכני שידע להעניק לו את העזרה הטלפונית והטיפול המיידי בבעיה. זה תקף כמובן לאינספור תחומים ושירותים. חברת יש לי תקשורת, מעניקה שירותי טלפוניה לעסקים במיקור חוץ, כך שגם אם התקציב שלכם אינו מאפשר לכם להחזיק מוקדנים במשרד או שכמות הפניות שאתם מקבלים היא מעבר למה שהמוקדנים שלכם יכולה לטפל – אנו נשמח לעמוד לשירותכם ולספק מענה מקצועי וזמין ללקוחות שלכם.

      שירות טלפוני לעסקים

      שירות לקוחות במיקור חוץ? חברות בכל סדר גודל, נדרשות במתן מענה טלפוני ללקוחות. גם אם מדובר באדם עצמאי שהוא העובד היחיד בעסק והוא גם זה שמספק את השירות ובטח יענה לטלפונים לכל צורך, כאשר מדובר בעסק מעט יותר גדול, נניח כמה עובדים ומעלה, סביר להניח שאותם עובדים אחראים על עבודות שונות בחברה ולכן לא יוכלו גם לתת מענה טלפוני ללקוחות שרוצים לשאול שאלות, לברר פרטים וכד’. כאן יש הצורך לדאוג למוקדן מקצועי שיעניק שירות לקוחות סבלני ואדיב, אולם לא תמיד משתלם להחזיק אחד כזה בתוך המשרד. על כן עושים שימוש במיקור חוץ שיספק את שירות הלקוחות.

      מוקד שירות טלפוני

      שירותי טלפוני לעסקים:

      חברת יש לי תקשורת מספקת שירות טלפוני לעסקים. בין אם מדובר בעסקים שלא משתלם להם להחזיק מוקדנים במשרד ובין אם מדובר בחברות גדולות שכמות הפניות הגדולה אינה מאפשרת להם להעניק שירות מספיק מהיר וזמין ללקוחותיהן והן מעדיפות לייצא החוצה חלק מהעבודה. בין שירותיה של יש לי תקשורת: מוקדי שירות לקוחות, מוקדי טלמרקטינג, מוקדי טלמיטינג, שירות קבלת הודעות ועוד.

      חברות שירות טלפוני

      שירות טלמרקטינג ומכירות:

      שירותי טלמרקטינג יהיו מהשירותים הנפוצים ביותר. בעלי עסקים רבים מעדיפים לתת למישהו אחר, המבין היטב במכירות טלפוניות, לענות במקומו ללקוחות ולהגיע למכירה. כמו כן בעסקים גדולים יותר צריך כמה וכמה עובדים המספקים מענה טלפוני ללקוחות קיימים וחדשים, סוגרים מכירות באמצעות הטלפון וכן מבצעים גם גביית תשלומים מהלקוחות באמצעות מערכת סליקה ממוחשבת.

      מוקד רב ערוצי

       

      מוקדים טלפוניים הם החלק החשוב ביותר בכל עסק. הם מדברים באופן ישיר עם לקוחות החברה, מספקים מענה ללקוחות שמתלבטים אם להזמין את השירות או אפילו ללקוחות חדשים המעוניינים לרכוש את השירות או המוצר דרך הטלפון. מוקד רב ערוצי יהיה פתרון נהדר עבור בתי עסק רבים, בכל סדר גודל, המעוניינים להעניק מענה מקצועי ואיכותי ללקוחותיהם. יש לי תקשורת בעלת ניסיון רב שנים בתחום ומתחזקת 10 מוקדים ומאות מוקדנים ברחבי הארץ על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותיה.

      מהו מוקד רב ערוצי ולמי זה מתאים?

      מוקד רב ערוצי, הוא מוקד טלפוני המעניק מגוון שירותים (מגוון ערוצים אם תרצו) לעסקים. ניתן להעניק כמה שירותים במקום אחד בהתאם לצרכי העסק ולהכשיר עובדים שונים לצרכים שונים בהתאם לשירות המבוקש. במוקד יש מחלקות שונות: עובדים בעלי תודעת שירות גבוהה המעניקים שירות לקוחות סבלני, מחלקה אחרת של מוקדנים המתמחים בתחום המכירות הטלפוניות ומספקים שירותי טלמרקטינג ומכירות, מוקדנים אסרטיביים ומנוסים הפועלים בקביעת פגישות או גביית תשלומים וקבלת הזמנות ועוד. מוקד מסוג זה המעניק כמה שירותים במקום אחד, יכול לסייע לעסקים רבים בכל סדר גודל, החל מעסקים קטנים המעוניינים להעניק שירותים כמו עסקים גדולים רק בתקציב נמוך יותר וללא צורך החזקת עובד בשכר שעתי בתוך החברה ועד לעסקים גדולים המעוניינים לחסוך בעלויות של מוקד השירות ולייצא את העבודה החוצה.

      מוקד טלפוני חיצוני

      היתרונות של מוקד במיקור חוץ:

      • חיסכון משמעותי בעלויות.
      • מענה מקצועי לעתים לא פחות מאשר המוקדים בתוך החברה.
      • זמינות מלאה ללקוחות שלכם וגם עבורכם.
      • חיסכון של מקום במשרדי החברה להקמה ותפעול שוטף של עמדות מוקדנים.
      • חיסכון בעלויות של ריהוט וציוד שלאורך זמן צוברים בלאי.

      מוקד רב ערוצי לעסקים

      אנחנו נשמח להעניק שירות ללקוחותיכם חברת יש לי תקשורת, מעניקה שירותיה לעסקים רבים בכל רחבי הארץ, כולל החברות המובילות בישראל בתחומי התקשורת, הרפואה, הביטוח ועוד. החברה מספקת שירות מוקד רב ערוצי למגוון שירותי טלפוניה ומכירות ישירות דרך המוקד ומכשירה בצורה מקצועית את עובדיה בהתאם לתפקידם בכוח. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים ונשמח להעניק לכם שירות!

      יש לכם שאלה? אנחנו כאן לענות על הכל!

      מה סוג התפקידים המוצעים בחברה?

      חברת יש לי תקשורת מציעה מגוון תפקידים : מכירות, שירות לקוחות, תמיכה טכנית, מענה קולי לקבלת הודעות, שימור לקוחות ועוד.

      האם יש אפשרויות קידום?

      קיימות אפשרויות קידום מגוונות, למי שמוכיח יכולות וכישורים מקצועיים ובינאישיים, המוצעות לעובדים בצורת מכרזים פנימיים שנפתחים מעת לעת.

      כמה עובדים יש בחברה?

      נכון להיום בחברה מעל ל-400 עובדים.

      האם יש הגבלת גילאים?

      אנו מגייסים עובדים/ות החל מגיל 18 וללא הגבלת גיל.