צרו איתנו קשר!




    מוקד טלמיטינג

    מוקדי שיחות יוצאות ונכנסות לתיאום פגישות איכותיות עבור צוות אנשי המכירות.

    בעולם העסקים המהיר של היום, תקשורת ושיתוף פעולה יעילים ממלאים תפקיד חיוני בהצלחתו של כל ארגון. כדי להקל על כך, חברות רבות בוחרות במוקדי טלפון מיוחדים הידועים כמרכזי טלמיטינג. בניגוד למוקדים טלפוניים מסורתיים המתמקדים בביצוע מכירות, המטרה העיקרית של מרכז טלמיטינג היא לתאם פגישות. חלפו הימים שבהם צוותי מכירות הסתמכו אך ורק על שיחות קרות ופגישות אישיות כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים. עם הופעת הטכנולוגיה, מרכזי מוקד טלמיטינג הופיעו ככלי רב עוצמה לייעול תהליכי מכירה ולשיפור יעילות הצוות. מרכזים אלו משמשים כמרכז בו אנשי מקצוע מיומנים מטפלים בשיחות נכנסות ויוצאות, מעורבות לקוחות פוטנציאליים ומטפחת קשרים לקביעת פגישות. מרכזי טלמיטינג מתוכננים אסטרטגית כדי לתמוך בכוח המכירות על ידי השתלטות על המשימה שלוקחת זמן קביעת פגישות. על ידי מעורבות לקוחות פוטנציאליים ותיאום עמידה בלוחות זמנים, צוות המכירות יכול להתמקד בבניית קשרי לקוחות חזקים ובסגירת עסקאות. מצוידים במערכות תקשורת ומאגרי מידע מתקדמות, מרכזי טלמיטינג מייעלים  את כל תהליך תיאום הפגישות. יש להם מידע מקיף על הזמינות של נציגי מכירות, הטריטוריות שלהם ואופי השירותים או המוצרים שהם מציעים. על ידי מינוף ידע זה, סוכני מוקד טלמיטינג יכולים להתאים ביעילות את צרכי הלקוחות עם נציגי מכירות מקבילים, תוך הבטחת תשומת לב אישית וסיכויי הצלחה מקסימליים. מרכזי טלמיטינג מחוללים  מהפכה בתהליך המכירה עבור חברות בתעשיות שונות. על ידי הקדשת מאמציהם לקביעת פגישות, מרכזים אלו מאפשרים לצוותי מכירות להקצות את זמנם לבניית קשרים משמעותיים וסגירת עסקאות, ובכך להגביר את הפרודוקטיביות וההכנסות הכוללות

    מה זה באמת טלמיטינג? ואיך הוא הגיע לחיינו?

    מה זה בעצם טלמיטינג? ואיך זה נכנס לחיינו? בבסיסו, טלמיטינג הוא סוג של שיווק ישיר שבו אנשי מכירות מבצעים שיחות טלפון ללקוחות פוטנציאליים על מנת לקדם ולמכור את המוצרים או השירותים שלהם. זה כרוך ביצירת קשר עם אנשים או עסקים שאולי גילו עניין במוצר או שירות מסוים או שמתאימים לשוק יעד ספציפי. אחד ההיבטים המרכזיים של טלמיטינג הוא זימון פגישות. לפני שאנשי המכירות מגיעים לפתחו של לקוח כדי להציג את המוצר או השירות, צריכה להיות חשיפה כלשהי. חשיפה זו מתרחשת בדרך כלל במהלך שיחת טלפון שבה המטרה היא לתאם פגישה. עם זאת, שיחת הטלפון הזו משרתת מטרה כפולה – לא רק שהיא מכוונת לארגון אינטראקציה פנים אל פנים אלא גם ליצירת עניין. השיחה נועדה לעורר את הרצון או הצורך של הלקוח להיפגש איתך. אבל איך הפך הטלמיטינג לכוח כה נפוץ בחיינו? ניתן לאתר את המקורות בשנות ה-60, כאשר חברות החלו לחקור דרכים חדשות להגיע ללקוחות פוטנציאליים. עם הופעת הטכנולוגיה, במיוחד הטלפון, עסקים ראו הזדמנות ליצור קשר ישיר עם אנשים פרטיים ולהציג את ההצעות שלהם. במהלך השנים, טלמיטינג התפתח והפך לאסטרטגיה בשימוש נרחב בתעשיות שונות. יש לה גם תומכים וגם מבקרים, כאשר חלקם טוענים שהוא כלי רב ערך ליצירת מכירות ובניית קשרי לקוחות. בין אם נרצה ובין אם לא, טלמיטינג הפך לחלק מחיי היומיום שלנו. כשעושים את זה נכון, זה יכול לשמש כדרך חשובה לעסקים להתחבר ללקוחות ולהניע צמיחה.

    טלמרקטינג וטלמיטינג

    תקשורת יעילה משחקת תפקיד מרכזי בהצלחתו של כל ארגון. עם כניסתה של הטכנולוגיה צצו צורות שונות של תקשורת, כמו טלמיטינג וטלמרקטינג. למרות שמונחים אלה עשויים להישמע דומים, הם משרתים מטרות שונות בפעילות החברה.
    טלמרקטינג – מתייחס למוקד מכירה טלפוני המתמקד בביצוע שיחות מכירה במטרה לקדם מוצרים או שירותים ובסופו של דבר לסגור את העסקה במהלך השיחה. מרכזים אלו מצוידים לרוב בנציגי מכירות מיומנים המשתמשים בטכניקות שכנוע כדי למשוך לקוחות פוטנציאליים ולהניב הכנסות. טלמרקטינג הפך נפוץ יותר ויותר בשל עלות-תועלת ויכולתו למקד לקהל רחב.
    מצד שני, מוקדי טלמיטינג נועדו לתאם פגישות לאנשי המכירות של החברה. המטרה העיקרית היא להבטיח שיתוף פעולה יעיל בין חברי הצוות, גם אם הם מפוזרים גיאוגרפית. באמצעות שימוש בטכנולוגיית שיחות ועידה טלפוניות, נציגי מכירות יכולים ליצור קשר עם לקוחות ועמיתים במקומות שונים כדי להחליף מידע, לשתף עדכונים ולתכנן אסטרטגיה לקראת הזדמנויות מכירה עתידיות. מרכזי פגישות טלפון מספקים פלטפורמה חשובה לשיפור התקשורת והפרודוקטיביות בתוך כוח המכירות. למרות ההבדלים ביניהם, טלמרקטינג וטלמיטינג שניהם ממנפים את כוחה של טלקומוניקציה כדי לייעל את הפעילות העסקית. בעוד שטלמרקטינג מתמקד ביצירת מכירות, מרכזי פגישות טלפון נותנים עדיפות לתקשורת יעילה בין חברי הצוות והלקוחות.

    לסיכום, טלמרקטינג וטלמיטינג הן שתי צורות שונות של תקשורת המשמשות ארגונים כדי להניע מכירות ולטפח שיתוף פעולה בתוך כוח המכירות שלהם. הבנת ההבדלים בין שתי הגישות הללו חיונית לעסקים שמטרתם למקסם את היקף החשיפה שלהם .

    מוקד תיאום פגישות

    בנוף העסקי התחרותי של היום, מציאת יתרון על פני היריבים שלך היא חיונית. ללא קשר לענף שלך, היכולת לתאם פגישות ביעילות יכולה לעשות את כל ההבדל ביצירת קשרי לקוחות חזקים ובסגירת עסקאות. מרכזי תיאום פגישות הופיעו ככלים יקרי ערך לעסקים, מייעלים את תהליך התזמון, הארגון והניהול של פגישות כדי לשפר את הפרודוקטיביות הכוללת. שיטות מסורתיות לתזמון פגישות כוללות לרוב מיילים הלוך ושוב או שיחות טלפון שעלולות להיות גוזלות זמן ונוטה לשגיאות. מרכז תיאום פגישות, לעומת זאת, מציע פלטפורמה מרכזית שבה עסקים יכולים לטפל בצורה חלקה בכל ההיבטים של ניהול פגישות. החל מבחירת תאריכים ושעות מתאימים ועד שליחת הזמנות ומעקב אחר  פלטפורמות אלו מספקות פתרון מקיף לפישוט תהליך התיאום. אחד היתרונות המרכזיים בשימוש במרכז תיאום פגישות הוא קלות שיתוף הפעולה שהוא מציע. עם מספר בעלי עניין המעורבים בפגישה, הבטחת הזמינות וההעדפות של כולם יכולה להיות משימה לא פשוטה. עם זאת, מרכזים אלו הופכים את התהליך לאוטומטיים, ומאפשרים למשתתפים לצפות ולבחור משבצות זמן זמינות התואמות את לוחות הזמנים שלהם, מקטינים את הסיכויים לעימותים ומגדילים את שיעורי הנוכחות. יתרה מכך, מרכזי תיאום פגישות מאפשרים לעסקים לשלב יומנים ללא מאמץ, מה שמבטיח עדכונים בזמן אמת על עמידה בלוחות זמנים במכשירים שונים. זה מונע הזמנות כפולות ומבטל את הצורך בעדכונים ידניים מתמידים. רמת יעילות זו לא רק חוסכת זמן אלא גם ממזערת את הסבירות לאי הבנות ומשפרת את התקשורת הכוללת בין חברי הצוות. לסיכום, בסביבה עסקית תחרותית, תיאום פגישות יעיל משחק תפקיד מרכזי בהשגת יתרון תחרותי. ניצול מרכז תיאום פגישות לא רק מייעל את התהליך אלא גם משפר את שיתוף הפעולה, מייעל את ניהול הזמן ומבטיח חווית פגישה חלקה. על ידי אימוץ הכלים החדשניים הללו, עסקים יכולים להישאר צעד אחד קדימה ולנווט בהצלחה את השטח המאתגר של התעשיות שלהם.

     מדוע כלקוחות שווה לכם להצטרף אלינו?

    מציאת דרכים יעילות לתיאום ותזמון פגישות יכולה להיות משימה מאתגרת. לכן אנו, כחברה, שואפים לספק ללקוחותינו פתרון בעל ערך לייעול תהליך זה. ההצטרפות אלינו כלקוח מציעה שפע של יתרונות שישפרו את חווית ניהול הפגישות שלך. אחת הסיבות העיקריות לכך שכדאי להצטרף אלינו היא המחויבות שלנו לעזור לך לתאם פגישות איכותיות יותר. אנו מבינים שהזמן והפרודוקטיביות שלך הם בעלי חשיבות עליונה, ואנו שואפים לספק לך את הכלים והמשאבים הדרושים כדי לייעל את תזמון הפגישות שלך. הפלטפורמה החדשנית שלנו מאפשרת לך לתזמן פגישות ללא מאמץ. תארו לעצמכם את הזמן והאנרגיה שתחסכו על ידי מערכת מרכזית שמייתרת את הצורך במיילים הלוך ושוב או שיחות טלפון כדי למצוא זמן פגישה מתאים. עם הממשק הידידותי למשתמש שלנו, אתם יכולים לשלוח בקלות הזמנות לפגישה, לעקוב אחר תגובות ולהבטיח שכולם נמצאים באותו עמוד. יעילות זו מתורגמת לפרודוקטיביות מוגברת ולזרימת עבודה חלקה יותר עבורך ועבור הצוות שלך. יתרה מכך, הגישה הממוקדת בלקוח שלנו פירושה שאנו עובדים ללא הרף על שיפור השירותים שלנו . אנו שואפים להבין את צרכי ניהול הפגישות הספציפיים שלך ולהתאים את הפלטפורמה שלנו בהתאם. שביעות הרצון שלך היא בראש סדר העדיפויות שלנו, ואנו מחויבים לספק לך תמיכה ומשאבים יוצאי דופן בכל שלב של הדרך. כלקוחות, ההצטרפות אלינו מציעה יתרונות רבים שיחוללו מהפכה בחוויית תיאום הפגישות שלך.  אנו מחויבים לעזור לך לחסוך זמן, כי זמן משמעותי בעולם העסקים. אל תפספסו את ההזדמנות לשפר את יכולות ניהול הפגישות שלך – הצטרף אלינו עוד היום!

    צרו איתנו קשר!

    ותתחילו להנות משירות מענה אנושי מקצועי ואיכותי!

      יותר שירות בפחות כסף

      רוצה שהלקוחות שלך יקבלו שירות מקצועי מצוות מיומן שחי, עובד, ונושם שירות? רוצה להוזיל את עלויות השירות שלך בתהליך? אז למה אתם מחכים? מלאו את הפרטים, וניצור אתכם קשר היום להראות לכם איך.

      שירות טלפוני

      שירות טלפוני הוא חשוב מאוד בכל עסק. לקוחות פוטנציאליים וקיימים, זקוקים למענה טלפוני אנושי על מנת לבנות אמון עם העסק, וכדי לדעת שיש להם למי לפנות במידת הצורך. כאשר לקוח עושה קו אינטרנט בבית למשל, במקרה של תקלה הוא רוצה שיהיה לו מענה מקצועי טכני שידע להעניק לו את העזרה הטלפונית והטיפול המיידי בבעיה. זה תקף כמובן לאינספור תחומים ושירותים. חברת יש לי תקשורת, מעניקה שירותי טלפוניה לעסקים במיקור חוץ, כך שגם אם התקציב שלכם אינו מאפשר לכם להחזיק מוקדנים במשרד או שכמות הפניות שאתם מקבלים היא מעבר למה שהמוקדנים שלכם יכולה לטפל – אנו נשמח לעמוד לשירותכם ולספק מענה מקצועי וזמין ללקוחות שלכם.

      שירות טלפוני לעסקים

      שירות לקוחות במיקור חוץ? חברות בכל סדר גודל, נדרשות במתן מענה טלפוני ללקוחות. גם אם מדובר באדם עצמאי שהוא העובד היחיד בעסק והוא גם זה שמספק את השירות ובטח יענה לטלפונים לכל צורך, כאשר מדובר בעסק מעט יותר גדול, נניח כמה עובדים ומעלה, סביר להניח שאותם עובדים אחראים על עבודות שונות בחברה ולכן לא יוכלו גם לתת מענה טלפוני ללקוחות שרוצים לשאול שאלות, לברר פרטים וכד’. כאן יש הצורך לדאוג למוקדן מקצועי שיעניק שירות לקוחות סבלני ואדיב, אולם לא תמיד משתלם להחזיק אחד כזה בתוך המשרד. על כן עושים שימוש במיקור חוץ שיספק את שירות הלקוחות.

      מוקד שירות טלפוני

      שירותי טלפוני לעסקים:

      חברת יש לי תקשורת מספקת שירות טלפוני לעסקים. בין אם מדובר בעסקים שלא משתלם להם להחזיק מוקדנים במשרד ובין אם מדובר בחברות גדולות שכמות הפניות הגדולה אינה מאפשרת להם להעניק שירות מספיק מהיר וזמין ללקוחותיהן והן מעדיפות לייצא החוצה חלק מהעבודה. בין שירותיה של יש לי תקשורת: מוקדי שירות לקוחות, מוקדי טלמרקטינג, מוקדי טלמיטינג, שירות קבלת הודעות ועוד.

      חברות שירות טלפוני

      שירות טלמרקטינג ומכירות:

      שירותי טלמרקטינג יהיו מהשירותים הנפוצים ביותר. בעלי עסקים רבים מעדיפים לתת למישהו אחר, המבין היטב במכירות טלפוניות, לענות במקומו ללקוחות ולהגיע למכירה. כמו כן בעסקים גדולים יותר צריך כמה וכמה עובדים המספקים מענה טלפוני ללקוחות קיימים וחדשים, סוגרים מכירות באמצעות הטלפון וכן מבצעים גם גביית תשלומים מהלקוחות באמצעות מערכת סליקה ממוחשבת.

      מוקד רב ערוצי

       

      מוקדים טלפוניים הם החלק החשוב ביותר בכל עסק. הם מדברים באופן ישיר עם לקוחות החברה, מספקים מענה ללקוחות שמתלבטים אם להזמין את השירות או אפילו ללקוחות חדשים המעוניינים לרכוש את השירות או המוצר דרך הטלפון. מוקד רב ערוצי יהיה פתרון נהדר עבור בתי עסק רבים, בכל סדר גודל, המעוניינים להעניק מענה מקצועי ואיכותי ללקוחותיהם. יש לי תקשורת בעלת ניסיון רב שנים בתחום ומתחזקת 10 מוקדים ומאות מוקדנים ברחבי הארץ על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותיה.

      מהו מוקד רב ערוצי ולמי זה מתאים?

      מוקד רב ערוצי, הוא מוקד טלפוני המעניק מגוון שירותים (מגוון ערוצים אם תרצו) לעסקים. ניתן להעניק כמה שירותים במקום אחד בהתאם לצרכי העסק ולהכשיר עובדים שונים לצרכים שונים בהתאם לשירות המבוקש. במוקד יש מחלקות שונות: עובדים בעלי תודעת שירות גבוהה המעניקים שירות לקוחות סבלני, מחלקה אחרת של מוקדנים המתמחים בתחום המכירות הטלפוניות ומספקים שירותי טלמרקטינג ומכירות, מוקדנים אסרטיביים ומנוסים הפועלים בקביעת פגישות או גביית תשלומים וקבלת הזמנות ועוד. מוקד מסוג זה המעניק כמה שירותים במקום אחד, יכול לסייע לעסקים רבים בכל סדר גודל, החל מעסקים קטנים המעוניינים להעניק שירותים כמו עסקים גדולים רק בתקציב נמוך יותר וללא צורך החזקת עובד בשכר שעתי בתוך החברה ועד לעסקים גדולים המעוניינים לחסוך בעלויות של מוקד השירות ולייצא את העבודה החוצה.

      מוקד טלפוני חיצוני

      היתרונות של מוקד במיקור חוץ:

      • חיסכון משמעותי בעלויות.
      • מענה מקצועי לעתים לא פחות מאשר המוקדים בתוך החברה.
      • זמינות מלאה ללקוחות שלכם וגם עבורכם.
      • חיסכון של מקום במשרדי החברה להקמה ותפעול שוטף של עמדות מוקדנים.
      • חיסכון בעלויות של ריהוט וציוד שלאורך זמן צוברים בלאי.

      מוקד רב ערוצי לעסקים

      אנחנו נשמח להעניק שירות ללקוחותיכם חברת יש לי תקשורת, מעניקה שירותיה לעסקים רבים בכל רחבי הארץ, כולל החברות המובילות בישראל בתחומי התקשורת, הרפואה, הביטוח ועוד. החברה מספקת שירות מוקד רב ערוצי למגוון שירותי טלפוניה ומכירות ישירות דרך המוקד ומכשירה בצורה מקצועית את עובדיה בהתאם לתפקידם בכוח. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים ונשמח להעניק לכם שירות!

      יש לכם שאלה? אנחנו כאן לענות על הכל!

      מה סוג התפקידים המוצעים בחברה?

      חברת יש לי תקשורת מציעה מגוון תפקידים : מכירות, שירות לקוחות, תמיכה טכנית, מענה קולי לקבלת הודעות, שימור לקוחות ועוד.

      האם יש אפשרויות קידום?

      קיימות אפשרויות קידום מגוונות, למי שמוכיח יכולות וכישורים מקצועיים ובינאישיים, המוצעות לעובדים בצורת מכרזים פנימיים שנפתחים מעת לעת.

      כמה עובדים יש בחברה?

      נכון להיום בחברה מעל ל-400 עובדים.

      האם יש הגבלת גילאים?

      אנו מגייסים עובדים/ות החל מגיל 18 וללא הגבלת גיל.