צרו איתנו קשר!




    מוקדי שירות לקוחות

    מתן מענה ללקוחות בהתאם לאפיון שיוגדר מראש בשיתוף הלקוח. לחברתנו מנגנון פיקוח ובקרה המאפשר הבטחת איכות ושימור הידע במהלך כל תקופת הפעילות.

    מוקד שירות לקוחות לעסקים:

    בעידן של היום, שהכל נגיש ואפשר למצוא הכל באינטרנט זמינות היא דבר קריטי. הזמינות עבור הלקוחות שלך היא כלי שמבדל אותך מהמתחרים ומאפשר לך להיות בקשר עם הלקוחות 24/7.

    לכן, מוקד שירות לקוחות הוא דרך מצוינת עבורך לא לפספס שום פניה מלקוח, המוקד שלנו עובד 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע ומאפשר לך להיות רגוע שלא תפספס שום לקוח. במוקדים שלנו, נמצאים צוותים מיומנים שידעו לתת את המענה הטוב ביותר עבור לקוחותיך ובהתאם לצרכי החברה שלך.

    חברתנו בעלת נסיון של שנים בעבודה משותפת עם החברות הגדולות בשוק הישראלי. אנו יודעים לתת שירות 24/7 בכלל השפות.

    צורו איתנו קשר עוד היום

    יש-לי תקשורת – פתרונות מוקדי שירות עבורך

    “יש לי תקשורת” מונה כיום מעל 400 נציגי שירות הפועלים ב-10 מוקדים שונים, ביניהם: מוקדי שירות, מוקדי מכירות ומוקדי תמיכה טכנית. מוקדים אלו נותנים מענה טלפוני אנושי מהגדולים והמשוכללים בארץ ובחו”ל.

    לחברתנו מערך טכנולוגי מתקדם וצוותים מיומנים ועתירי ניסיון המאיישים את מוקדי הפעילות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

    מאז שנת 2000 מפעילה קבוצת “יש לי תקשורת” מרכזי שירות טלפוני יעודים ומקצועיים בהתאם לדרישות לקוחותיה.

    הפעילות כוללת הפעלת מוקדים לפעילויות טווח קצר ומוקדים לפעילויות לאורך זמן בהתאם לדרישות ואפיון לקוחותינו.

    התקשרו עוד היום

     

    מוקד שירות

    חברת יש לי תקשורת בע”מ מפעילה 10 מוקדי שירות בכל רחבי הארץ ומונה מעל 400 עובדים המעניקים שירותי טלפוניה, תמיכה ומכירות ללקוחות של חברות וארגונים בכל סדר גודל בפריסה ארצית. החברה מכשירה עובדים בצורה מקצועית להענקת שירותים מותאמים אישית לצרכי הלקוח ומאפשרות לו ליהנות משכירת מוקד שירות חיצוני בעלויות מופחתות בהרבה מאשר אם היה צריך להחזיק עובדים וציוד במשרדי החברה.

    מוקד שירות לקוחות

    מהו מוקד שירות וכיצד הוא יכול לסייע לעסק שלכם? מוקד שירות הוא למעשה מרכזיה טלפונית שבה יושבים מוקדנים נותני שירות, בהתאם לצרכי הלקוח ולהכשרה המקצועית שקיבלו. חלק מהשירותים יכולים להיות קשורים למכירות, חלק לתמיכה טכנית, חלק לעריכת סקרים, חלק לקבלת פניות או אפילו תיאום פגישות. להחזיק מוקד שירות כזה בעסק, אפילו עם מספר עובדים מצומצם, עשוי להיות לא משתלם בעליל: צריך לדאוג למקום ייעודי במשרד, ציוד וריהוט, להכשיר עובדים מתאימים, לשאת בשכר עובדים לפי שעות ועוד. שימוש במוקד שירות במיקור חוץ, יכול לסייע לכם להעניק שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר ללקוחותיכם ובמחירים מופחתים בהרבה ממה שחשבתם.

    מוקד שירות לקוחות לעסקים

    אילו סוגי שירותים ניתן לקבל במוקד השירות שלנו?

    • שירות לקוחות – הענקת שירות לקוחות ללקוחות החברה/הארגון שלכם בהתאם לאפיון מול החברה. 
    • טלמרקטינג – מוקד מכירות זמין עבור לידים חמים המגיעים מהאתר שלכם או כאלה המתקשרים ישירות אל המוקד לצורך תשלום, קליטת הזמנה וכן ביצוע אפ-סייל. 
    • קבלת הודעות – שירות לקוחות 24/7 עם מענה אנושי שיקבל הודעות עם פרטי המתקשר ויפנה את הפניה אל החברה באמצעות המערכת בצורה מסודרת. 
    • תמיכה טכנית – הנדרשת מהעובדים שלנו להענקת תמיכה טכנית ללקוחותיכם, בהתאם לצרכים השונים שלהם. לדוגמה: במקרה של ספק אינטרנט או תקשורת מסוים ולקוח הזקוק לשירותי תמיכה טכניים במקרה של תקלות. 
    • מוקד טלמיטינג – מוקדן שיתאם פגישות עם הלקוחות שלכם ויוודא הגעה לפגישות שנקבעו.
    • ועוד.

    לסיכום, מוקד שירות טלפוני יכול בהחלט לסייע לכל עסק וכל ארגון. מלבד החיסכון הכלכלי שבהשכרת שירותי מיקור, חוץ הרי שאתם מספקים מענה זמין, הולם ומהיר ללקוחות שלכם לשיפור שביעות הרצון שלהם והערכתם כלפי החברה. יש לי תקשורת, תספק לכם את שירותי המוקד בהתאם לצרכים הארגוניים והמקצועיים שלכם וברמת האיכות הגבוהה ביותר. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר ונשמח להיפגש.

    מוקד טלפוני לעסקים

    שירות מוקד טלפוני לעסקים של יש לי תקשורת, הוא שירות מקצועי, מתקדם ועם תודעת שירות ברמה הגבוהה ביותר. החברה מפעילה 10 מוקדים ברחבי הארץ עם למעלה מ 400 מוקדנים המספקים שירותי טלפוניה ומכירות לעסקים במיקור חוץ. עסקים רבים עושים שימוש בשירותי החברה שכן מבינים כי זה הרבה יותר משתלם כלכלית מאשר הכשרה והחזקה של מוקדנים בתוך החברה. כמו כן חברות גדולות נעזרות בשירותי מיקור חוץ כדי להעניק שירות לקוחות מהיר וזמין יותר ללקוחותיהם שכן המוקדנים בתוך החברה לרוב לא מספיקים לענות לכל הפניות במהלך היום. 

    מוקד טלפוני לעסקים – כיצד זה עובד?

    כאמור השירות מתבצע בצורה של מיקור חוץ. כלומר – דרך המוקד של יש לי תקשורת. מספר הטלפון של החברה מנותב לטלפונים של המוקדנים של יש לי תקשורת, אשר רואים במערכת שהשיחה נכנסת עבור חברה מסוימת. המוקדנים הספציפיים שיעבדו על חברה מסוימת, יקבלו הדרכה מקצועית ומסודרת אודות החברה ואפיון מלא מהחברה לגבי התשובות והמענה שצריך להעניק ללקוחות ולאן להוביל אותם. יש כמה מחלקות שבכל אחת מהן יש עובדים המוכשרים לתפקידים מסוימים: מחלקת שירות לקוחות, מוקד תמיכה טכנית, מוקד מכירות, מוקד טלמטינג ועוד. במוקד המכירות למשל ישבו מוקדנים עם הכשרות מקצועיות וניסיון בתחום המכירות, לעומת שירות הלקוחות, שם יהיו מוקדנים בעלי תודעת שירות גבוהה וסבלנות שיעניקו ללקוחות מענה זמין, מהיר ונעים. 

    עלות מוקד טלפוני לעסקים

    מדוע להוציא את המוקד הטלפוני לחוץ לעסק? בעלי עסקים רבים חוששים להוציא חלק מהעבודה למיקור חוץ מהחשש שלא מדובר בעובדים בתוך החברה, ולכן אולי יגנבו להם לקוחות, אולי העבודה לא תבוצע כראוי ובוודאי שלא באותה מסירות כמו עובדי החברה וכו’. ובכן לא רק שתופתעו לטובה מאיכות התוצאות שתקבלו הן מבחינת שירות והן מבחינת מכירות, הרי שאותם עובדים במוקד הטלפוני מקבלים הכשרות מקצועיות דרך קבע בתחומם, כמו כן בעלי ניסיון רב ועושים רק את זה כל היום. בדרך כלל השירות שניתן הוא מקצועי, זמין ואיכותי יותר מאשר עובדים בתוך החברה שכן עובדים בתוך החברה צריך גם להכשיר ולהשקיע בהם זמן. כל זה ועוד לא הזכרנו כמובן את הרווח הכלכלי.

     

    מוקד טלפוני

     

    כמעט לכל חברה שמספקת מוצר, בין אם מדובר בשירותים שונים כמו אינטרנט או טלוויזיה או מוצר פיזי כמו מוצרי חשמל או ריהוט לבית, יש צורך בהחזקה של מוקד טלפוני שיוכל לענות לשיחות של הלקוחות, לספק תשובות בקשר להזמנות, בעיות או תקלות שהתרחשו לאחר הקנייה ועוד. בנוסף חברות רבות מעדיפות לפצל בין שירות הלקוחות ובין נציגי המכירות, בכדי לספר מענה ממוקד ומועיל יותר עבור הלקוחות שלהם. חברת יש לי תקשורת, היא חברה גדולה וותיקה באזור הצפון, המספקת מזה שנים בהצלחה, שירות עבור חברות המעוניינות שחברה חיצונית תנהל להם את המוקדים הטלפוניים.

     

    שירותי מוקד טלפוני

     

    אילו שירותים מספקת החברה? הצורך במוקד שנותן שירות לא מסתכם רק בשירות עבור לקוחות שרכשו את המוצר של החברה. לחברות יש צורך פעמים רבות במוקד שאחראי על שימור הלקוחות, שהרי בעוד שלהביא לקוח חדש לחברה יש צורך במאמץ גדול יותר של שכנוע, כאשר מדובר על לקוח קיים, פעמים רבות יהיה קל יותר לשכנע אותו להישאר ולא לעזוב. בנוסף, חברות רבות מעוניינות בנציגים שיוכלו לקבל הודעות ולהעביר אותן אליהם לחברה וכן בנציגי מכירות בעלי אוריינטציה שיווקית שיעזרו בקידום המכירות של המוצר.

     

    מוקד טלפוני לחברות

     

    למה שהחברות לא יקימו בעצמן מוקד טלפוני? חברות רבות קטנות כגדולות, מעדיפות פעמים רבות שחברה בעלת ניסיון בתחום תנהל להם את ה’כאב ראש’ שנקרא מוקד טלפוני, הדבר מוריד מהחברה עלויות של החזקת עובדים רבים וכן מאפשר לעובדים בחברה להתעסק בשיפור המוצר בניהול האסטרטגי שלה ובשאר הדברים החשובים יותר לעתיד החברה.

     

    מוקדי שירות טלפוני

     

    הערך המוסף בחברת יש לי תקשורת לאור הצורך של חברות רבות במוקד חיצוני שיתפעל את שירות הלקוחות והמכירות שלה, חברת יש לי תקשורת מציעה שירותים מקצועיים ואיכותיים של אנשים שהוכשרו במיוחד עבור התפקיד, כדי לתת מענה ללקוחות החברה שלכם בצורה הטובה ביותר, שתגרום ללקוחות לצאת עם תחושה טובה שלמישהו אכפת מהם. אם אתם מתלבטים בנוגע להקמת מוקד טלפוני – פנו עוד היום אל חברת יש לי תקשורת לקבלת הצעה משתלמת, המותאמת בדיוק עבור הצרכים שלכם ועבור הצרכים של הלקוחות שלכם.

    צרו איתנו קשר!

    ותתחילו להנות משירות מענה אנושי מקצועי ואיכותי!

      יותר שירות בפחות כסף

      רוצה שהלקוחות שלך יקבלו שירות מקצועי מצוות מיומן שחי, עובד, ונושם שירות? רוצה להוזיל את עלויות השירות שלך בתהליך? אז למה אתם מחכים? מלאו את הפרטים, וניצור אתכם קשר היום להראות לכם איך.

      שירות טלפוני

      שירות טלפוני הוא חשוב מאוד בכל עסק. לקוחות פוטנציאליים וקיימים, זקוקים למענה טלפוני אנושי על מנת לבנות אמון עם העסק, וכדי לדעת שיש להם למי לפנות במידת הצורך. כאשר לקוח עושה קו אינטרנט בבית למשל, במקרה של תקלה הוא רוצה שיהיה לו מענה מקצועי טכני שידע להעניק לו את העזרה הטלפונית והטיפול המיידי בבעיה. זה תקף כמובן לאינספור תחומים ושירותים. חברת יש לי תקשורת, מעניקה שירותי טלפוניה לעסקים במיקור חוץ, כך שגם אם התקציב שלכם אינו מאפשר לכם להחזיק מוקדנים במשרד או שכמות הפניות שאתם מקבלים היא מעבר למה שהמוקדנים שלכם יכולה לטפל – אנו נשמח לעמוד לשירותכם ולספק מענה מקצועי וזמין ללקוחות שלכם.

      שירות טלפוני לעסקים

      שירות לקוחות במיקור חוץ? חברות בכל סדר גודל, נדרשות במתן מענה טלפוני ללקוחות. גם אם מדובר באדם עצמאי שהוא העובד היחיד בעסק והוא גם זה שמספק את השירות ובטח יענה לטלפונים לכל צורך, כאשר מדובר בעסק מעט יותר גדול, נניח כמה עובדים ומעלה, סביר להניח שאותם עובדים אחראים על עבודות שונות בחברה ולכן לא יוכלו גם לתת מענה טלפוני ללקוחות שרוצים לשאול שאלות, לברר פרטים וכד’. כאן יש הצורך לדאוג למוקדן מקצועי שיעניק שירות לקוחות סבלני ואדיב, אולם לא תמיד משתלם להחזיק אחד כזה בתוך המשרד. על כן עושים שימוש במיקור חוץ שיספק את שירות הלקוחות.

      מוקד שירות טלפוני

      שירותי טלפוני לעסקים:

      חברת יש לי תקשורת מספקת שירות טלפוני לעסקים. בין אם מדובר בעסקים שלא משתלם להם להחזיק מוקדנים במשרד ובין אם מדובר בחברות גדולות שכמות הפניות הגדולה אינה מאפשרת להם להעניק שירות מספיק מהיר וזמין ללקוחותיהן והן מעדיפות לייצא החוצה חלק מהעבודה. בין שירותיה של יש לי תקשורת: מוקדי שירות לקוחות, מוקדי טלמרקטינג, מוקדי טלמיטינג, שירות קבלת הודעות ועוד.

      חברות שירות טלפוני

      שירות טלמרקטינג ומכירות:

      שירותי טלמרקטינג יהיו מהשירותים הנפוצים ביותר. בעלי עסקים רבים מעדיפים לתת למישהו אחר, המבין היטב במכירות טלפוניות, לענות במקומו ללקוחות ולהגיע למכירה. כמו כן בעסקים גדולים יותר צריך כמה וכמה עובדים המספקים מענה טלפוני ללקוחות קיימים וחדשים, סוגרים מכירות באמצעות הטלפון וכן מבצעים גם גביית תשלומים מהלקוחות באמצעות מערכת סליקה ממוחשבת.

      מוקד רב ערוצי

       

      מוקדים טלפוניים הם החלק החשוב ביותר בכל עסק. הם מדברים באופן ישיר עם לקוחות החברה, מספקים מענה ללקוחות שמתלבטים אם להזמין את השירות או אפילו ללקוחות חדשים המעוניינים לרכוש את השירות או המוצר דרך הטלפון. מוקד רב ערוצי יהיה פתרון נהדר עבור בתי עסק רבים, בכל סדר גודל, המעוניינים להעניק מענה מקצועי ואיכותי ללקוחותיהם. יש לי תקשורת בעלת ניסיון רב שנים בתחום ומתחזקת 10 מוקדים ומאות מוקדנים ברחבי הארץ על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותיה.

      מהו מוקד רב ערוצי ולמי זה מתאים?

      מוקד רב ערוצי, הוא מוקד טלפוני המעניק מגוון שירותים (מגוון ערוצים אם תרצו) לעסקים. ניתן להעניק כמה שירותים במקום אחד בהתאם לצרכי העסק ולהכשיר עובדים שונים לצרכים שונים בהתאם לשירות המבוקש. במוקד יש מחלקות שונות: עובדים בעלי תודעת שירות גבוהה המעניקים שירות לקוחות סבלני, מחלקה אחרת של מוקדנים המתמחים בתחום המכירות הטלפוניות ומספקים שירותי טלמרקטינג ומכירות, מוקדנים אסרטיביים ומנוסים הפועלים בקביעת פגישות או גביית תשלומים וקבלת הזמנות ועוד. מוקד מסוג זה המעניק כמה שירותים במקום אחד, יכול לסייע לעסקים רבים בכל סדר גודל, החל מעסקים קטנים המעוניינים להעניק שירותים כמו עסקים גדולים רק בתקציב נמוך יותר וללא צורך החזקת עובד בשכר שעתי בתוך החברה ועד לעסקים גדולים המעוניינים לחסוך בעלויות של מוקד השירות ולייצא את העבודה החוצה.

      מוקד טלפוני חיצוני

      היתרונות של מוקד במיקור חוץ:

      • חיסכון משמעותי בעלויות.
      • מענה מקצועי לעתים לא פחות מאשר המוקדים בתוך החברה.
      • זמינות מלאה ללקוחות שלכם וגם עבורכם.
      • חיסכון של מקום במשרדי החברה להקמה ותפעול שוטף של עמדות מוקדנים.
      • חיסכון בעלויות של ריהוט וציוד שלאורך זמן צוברים בלאי.

      מוקד רב ערוצי לעסקים

      אנחנו נשמח להעניק שירות ללקוחותיכם חברת יש לי תקשורת, מעניקה שירותיה לעסקים רבים בכל רחבי הארץ, כולל החברות המובילות בישראל בתחומי התקשורת, הרפואה, הביטוח ועוד. החברה מספקת שירות מוקד רב ערוצי למגוון שירותי טלפוניה ומכירות ישירות דרך המוקד ומכשירה בצורה מקצועית את עובדיה בהתאם לתפקידם בכוח. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים ונשמח להעניק לכם שירות!

      יש לכם שאלה? אנחנו כאן לענות על הכל!

      מה סוג התפקידים המוצעים בחברה?

      חברת יש לי תקשורת מציעה מגוון תפקידים : מכירות, שירות לקוחות, תמיכה טכנית, מענה קולי לקבלת הודעות, שימור לקוחות ועוד.

      האם יש אפשרויות קידום?

      קיימות אפשרויות קידום מגוונות, למי שמוכיח יכולות וכישורים מקצועיים ובינאישיים, המוצעות לעובדים בצורת מכרזים פנימיים שנפתחים מעת לעת.

      כמה עובדים יש בחברה?

      נכון להיום בחברה מעל ל-400 עובדים.

      האם יש הגבלת גילאים?

      אנו מגייסים עובדים/ות החל מגיל 18 וללא הגבלת גיל.