מאז שהאינטרנט הפך למרכיב מרכזי בחיינו, ואפשר בעזרת כמה מילים ושיתוף להפיל או להרים עסקים, דירוגים וחוות דעת הפכו למרכיב חשוב ואפילו למנוע צמיחה של חברות ועסקים רבים.
לא בכדי כל פלטפורמות המכירה, החיפוש ומתן השירותים הגדולות הוסיפו את האופציה למערכות שלהם. אם זה אמזון, גוגל, פייסבוק, אטסי, מידרג, זאפ והרשימה עוד ארוכה.
לכן, הדבר החשוב ביותר לבעלי עסקים הוא שביעות הרצון של הלקוחות מהשירותים או המוצרים שהם מספקים. לקוח מרוצה ימליץ על השירותים של החברה ברשתות חברתיות, בשיחות בבית ובעבודה, והוא יכול להוות יחידת פרסום עצמאית שמקדמת את העסק. בחינם.
מתוך ההבנה הזאת, אנחנו ב’יש לי תקשורת’ משקיעים זמן וכסף רב בהדרכה ובבחינה של העובדים שלנו, על מנת לוודא שהם עושים כל שביכולתם להפוך כל לקוח – ללקוח מרוצה.
ההשקעה הזו משתלמת…
הלקוחות שלנו מקבלים מאות מכתבי תודה והערכה על השירותים שאנחנו מספקים עבורם, ובכך אנחנו יוצרים עבורם יחידות פרסום וקידום עצמאיות שדואגות לכך שהם יקבלו עוד ועוד עבודה.
אספנו בשבילכם כמה מהמכתבים הנ”ל, לא על מנת להשוויץ, למרות שבהחלט יש במה, אלא כדי שתוכלו לראות את השינוי שלקוח יכול לעבור מלהיות מתוסכל למרוצה, וכל זאת בעזרת מתן תשומת לב, יחס אישי, ואמפתיה לתחושות ולרצונות שלו.