אז למה מיקור חוץ (אאוטסורסינג)?
קשרי לקוחות הם הנכס היקר ביותר של העסק; הם חשובים יותר מכל שאר הדברים ביחד, מכיוון שאם אין לך לקוחות – אין לך עסק.
(קרא את הבלוג שלנו על חשיבות הלקוחות לעסק שלך)
לעומת זאת, אם הלקוחות נאמנים לעסק שלך, סביר יותר שיבחרו בך על פני המתחרים שלך, ישתפו את חבריהם בנוגע אליך, יקנו יותר ואף יביאו איתם לקוחות חדשים בעלי ערך רב יותר לעסק שלך מאשר לקוחות חדשים רגילים.
מחקרים הראו ש5% גידול בלקוחות חוזרים יכולים להסתכם בגידול של 25%-95% ברווחים
אז איך הופכים לקוחות לנאמנים? הכל עניין של שירות…
“מחקר של אמריקן אקספרס גילה ש-78% מהוויתורים על עסקאות נעשו בגלל נושאים שנוגעים לשירות הלקוחות”
אז עם נתונים ברורים כאלו על החשיבות של השירות, השאלה הנשאלת היא: למה לא כל העסקים נותנים את הדגש העיקרי לעניין הזה? ובכן, אני שמח להגיד שהיום הרוב הגדול של העסקים מבינים את זה, אבל לא מודעים למגוון הפתרונות שיש לשוק להציע להם בנדון, ובד”כ הם בוחרים לעשות את זה בעצמם.
אבל, כמו שאנחנו לא נותנים לעובדים שלנו לנהל את ספר החשבונות של החברה רק כי הם יודעים חשבון טוב, אלא אנחנו נותנים לאנשי מקצוע לטפל בכך, ככה אנחנו צריכים להתייחס גם לשירות הלקוחות של החברה; במיוחד לנוכח העובדה שהאלטרנטיבות יכולות להיות זולות וטובות יותר.
רוצים לדעת כמה זה יעלה לכם? לחצו כאן, ומלאו את הפרטים, לקביעת פגישה או שיחת טלפון
9 הסיבות מדוע מיקור חוץ של שירות הלקוחות הוא הבחירה הנכונה עבור הלקוח והעסק שלך
1 – חסכון כספי
למרות כל היתרונות הנוספים שאפרט בהמשך, עדיין מיקור חוץ של שירות הלקוחות יעלה פחות מאשר לנהל אחד בתוך החברה. בנוסף, חברות מיקור חוץ יכולות להציע חבילות גמישות ומשתלמות יותר שמחייבות עבור שיחה\תוצאה, ומאפשרות להפחית אפילו יותר את העלויות בכך שאתה משלם רק עבור הצרכים האמיתיים שלך, ולפנות לך תקציבים לדברים אחרים חשובים בחברה שלך.
2 – הלקוח במרכז
כולנו עדים למהפכה שאמזון מובילה בעולם הקמעונאות, כשהיא יוצרת סטנדרטים חדשים של שירות ללקוח שלהם. לאט לאט, חברות נוספות מבינות שאין להן ברירה, והדרך היחידה להצליח באמת, היא לדאוג לאדם שמפרנס ומכלכל את כל המערכת הזאת, הלקוח. כשאתם בוחרים במיקור חוץ, אתם בוחרים לתת ללקוח שלכם את החוויה הנכונה, המקצועית והאיכותית ביותר.
3 – להעפיל על המתחרים שלך בעזרת כיסוי רחב יותר
לתת מענה של 24/7, סופי שבוע, ומענה בשפות נוספות מלבד עברית הינו שירות ברמה גבוהה.
אבל, זה דורש להחזיק מערך גדול ויקר של עובדים, מחשבים, טלפונים, שטח, ועוד דברים שרק חברות גדולות יכולות להרשות לעצמן.
בעזרת חברות אאוטסורסינג אתה יכול לספק כיסוי שירותי רחב יותר מאשר המתחרים שלך, גם אם אתה לא שופרסל או פלאפון. (שאגב, גם להן היה משתלם ונכון יותר לייצא את שירות הלקוחות שלהן)
4 – פחות כאבי ראש. הרבה פחות
גיוס, הכשרה, שיבוץ, וניהול צוות הן משימות מורכבות, אשר דורשות ניהול קבוע ואיכותי בכדי לבנות עובדים מקצועיים, אמינים ואחראיים. לא רק שכל המשימות האלו יורדות מאחריות החברה, הן מנוהלות מעכשיו ע”י חברה שמתעסקת רק בזה מעל לעשור, ומתמחה בכל האספקטים של המשימות הללו.
5 – אפשרות להגדיל את המערך באופן מיידי וחלק
הדברים הולכים טוב משציפיתם, ואתם צריכים עוד אנשים. לגייס אנשים, ולהכשיר אותם לוקח זמן, ולא מעט. אצלנו, יש כבר נציגים שעברו את ההכשרה, ויש לנו מתמודדים נוספים רבים שמוכנים להתחיל את ההכשרה במידת הצורך. בנוסף, אנחנו עובדים בהכשרת אנשים כבר מעל לעשור, אנחנו יודעים לעשות את זה טוב, ומהר.
6 – שירות מקצועי, מתקדם, ונכון
ציינתי שאנחנו עושים את זה כבר מעל לעשור? רק את זה! שנים של ניסיון לימדו אותנו את הדרכים להתנהל מול לקוחות בצורה הטובה והמקצועית ביותר.
אנחנו דואגים לאמן ולהדריך כל עובד במערך שלנו, בכדי שיוכל לספק את השירות הטוב ביותר שניתן; כל הזמן.
7 – ניהול, הכשרות והדרכות קבועות
סופסוף, אחרי שבועיים של ניסיונות חוזרים ונשנים, הצלחת למצוא זמן שמתאים לכל הצוות, בכדי להדריך אותו איך נותנים שירות נכון וטוב.
אתם נכנסים אל חדר הישיבות, שהיית צריך להילחם בשביל לקבל בשעה הזאת, ומגלים שהמחשב לא מחובר לטלוויזיה ואי אפשר להקרין את המצגת. מתסכל, נכון?
לנו יש חדרים יעודיים עבור הדרכה, ואנחנו מעבירים את הטלפנים שלנו הכשרות וסדנאות על בסיס קבוע, על חשבוננו.
8 – נסיון רב בעבודה מול חברות ומערכי שירות גדולים וקטנים כאחד
גם אם אתם סלקום, הראל, או מגדל; שמעסיקים עשרות טלפנים במקביל, או ‘מחשבי חיים’, שצריכים רק חמישה, יש לנו פתרון בשבילכם.
שנים של ניסיון והתעסקות עם חברות ועסקים מכל התחומים והגדלים לימדו אותנו לתפור פתרונות מדויקים עבור כל חברה; לא משנה איזו, כמה גדולה, או באיזה ענף היא פועלת.
9 – מתן שירות מלא גם באתרים וברשתות החברתיות
בימינו שירות הלקוחות לא מסתכם רק בשיחת טלפון. הודעות שמתקבלות בפייסבוק, אינסטגרם, או צ’אטים עם נציגים באתרי אינטרנט, כולם כבר חלק מקובל משירות לקוחות נכון וטוב. לכן, ב’יש לי תקשורת’ למדו את הנושא על מנת לספק ללקוחות שלכם את אותו השירות האיכותי, בכל הערוצים בהם הלקוחות שלכם מחפשים מענה או פתרונות