פרופיל עסקי
חברת “יש לי תקשורת בע”מ” הינה החברה המובילה והגדולה בצפון בתחום מענה ושירות לקוחות טלפוני “Call Center”.
החברה הוקמה לתת מענה לצורך הגדול הקיים בחברות רבות במציאת שותף שיגייס, יכשיר וינהל עבורם אנשי מקצוע, נציגי/ות שירות ומכירה מעולים, שישרתו לאורך זמן את צרכיהם לא פחות טוב מעובדי החברה עצמה.
יש לי תקשורת מונה כיום מעל 400 נציגי שירות הפועלים ב10 מוקדי שירות / מכירה / תמיכה טכנית הפרוסים ברחבי הארץ והנותנים מענה טלפוני אנושי מהגדולים והמשוכללים בארץ.
מרכזי המצויינות של יש לי תקשורת call centers ממוקמים בצמוד לריכוזים גדולים בפריפריות, בהם חיים תושבים משכילים ואיכותיים, המעוניינים לפתח קריירה קרוב לביתם.
הזמינות הגבוהה של כח אדם איכותי שכזה מאפשרת לנו גמישות תפעולית, יכולת תגובה מהירה לצרכים המשתנים של לקוחותינו, ויכולת גיוס עובדים שנבחרים בקפידה בלתי מתפשרת בתהליך הגיוס ובמרכזי ההערכה הנערכים אצלנו.
החברה מעסיקה עובדים מאזורים שונים בפריפריה (חצור הגלילית, נהריה, ראש פינה ועוד ) וממגזרים שונים ומגוונים (יהודי / ערבי / רוסי / חרדי וכדומה).
לחברתנו מערך טכנולוגי מתקדם וצוותים מיומנים, אמינים ועתירי ניסיון המאיישים את מוקדי הפעילות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
החל משלב איפיון הצרכים, ביצוע סקר אסטרטגי, תכנון ופיתוח השירות באופן המבטיח שירות תואם למטרות וליעדים של הלקוח ויישום מקצועי ומהיר, תוך הקפדה על התאמת המוצר לצרכי הלקוח וקהל היעד שלו.