צרו איתנו קשר!




    אאוטסורסינג

    בעקבות התפתחות הטכנולוגיה, התפתח מאוד תחום מיקור החוץ המכונה אאוטסורסינג. האאוטסורסינג הוא שיטת ניהול הגורסת הפרדה בין החטיבות הקשורות באופן ישיר לבסיסו של העסק, לבין פעילות טכנית כמו שירות לקוחות ומכירות שאותם ניתן לעשות באמצעות חברת קבלן. אחת החברות הגדולות בתחום מיקור החוץ בישראל, היא חברת יש לי תקשורת, הפועלת מהצפון ומפעילה מוקדים רבים של שירות במגוון רחב של נושאים. 

    מיקור חוץ הפך לפרקטיקה עסקית פופולרית עבור חברות רבות. ישנן מספר סיבות מדוע חברות בוחרות לבצע מיקור חוץ של היבטים מסוימים של פעילותן. אחת הסיבות העיקריות היא שהיא מאפשרת לבעלי חברות להתמקד בתחומי הליבה של העסק שלהם מבלי להתמודד עם משימות שאולי יש להם מעט ידע או ניסיון בהן, כמו שירות לקוחות. על ידי מיקור חוץ של שירות לקוחות לחברה מתמחה, כמו יש לי תקשורת, בעלי חברות יכולים במקום זאת להקדיש את זמנם ומשאביהם לקידום המוצרים שלהם ולניהול אסטרטגי של העסק. זה מאפשר להם לרתום את המומחיות שלהם בתחומים שבהם הם יכולים להוסיף את הערך הרב ביותר ולהיות בעל ההשפעה הגדולה ביותר. יתרון נוסף של מיקור חוץ הוא פוטנציאל החיסכון בעלויות שהוא מציע. עם מיקור חוץ, חברות יכולות לעיתים קרובות להימנע מההוצאות הכרוכות בהעסקת עובדים והכשרתם למשימות מסוימות. זה כולל את עלויות הגיוס, ההשתלבות ומתן הכשרה שוטפת. על ידי מיקור חוץ, חברות יכולות במקום זאת להסתמך על אנשי מקצוע מבוססים ומנוסים שכבר מצוידים במיומנויות ובידע הדרושים. יתרה מכך, מיקור חוץ יכול לספק לחברות גישה למומחיות וטכנולוגיה מתמחים, שאולי לא יהיו זמינים בבית. לדוגמה, על ידי שיתוף פעולה עם חברה חיצונית, חברה יכולה למנף את המומחיות שלה ולהישאר מעודכנת בהתקדמות הטכנולוגית העדכנית ביותר מבלי להשקיע רבות בבניית תשתית פנימית. מיקור חוץ יכול לספק לחברות מגוון יתרונות לרבות התמקדות מוגברת בתחומי הליבה של העסק, חיסכון בעלויות, גישה למומחיות מיוחדת וטכנולוגיה מתקדמת

     

    שירותי אאוטסורסינג 

     

    מה השירותים הפופולריים הנעשים על ידי אאוטסורסינג ? אאוטסורסינג יכול להיות במגוון של תחומים וחטיבות בחברה, זה מתחיל משלב המכירות על ידי מוקד מכירות מקצועי שיקדם ויזניק את המכירות של החברה, שירות לקוחות עבור מי שרכש ממוצרי החברה או משתמש בשירותיה, וכן מוקדים נוספים אשר חברות מסוימות מוצאות בהם צורך כמו מוקד להשארת הודעות או מוקד לשימור הלקוחות.

     

    שירותי אאוטסורסינג לחברות

    למה שחברות ירצו דווקא מיקור חוץ? אאוטסורסינג מאפשר לבעלי חברות ניהול נכון של החברה ללא צורך להתעסק בדברים כמו שירות לקוחות בהם פעמים רבות אין להם ידע וניסיון, פנייה לחברת מיקור חוץ כמו יש לי תקשורת, מאפשרת לבעלי החברה להתעסק בקידום המוצר ובניהול אסטרטגי שלה ולא בהכשרה של עובדים עבור שירות לקוחות והקמת מטות. בנוסף, הזמינות הגבוהה הנובעת ממצבת כוח האדם הגדולה, נותנת להם אפשרות להעניק ללקוחות מענה זמין לאורך כל השבוע ואם נדרש גם 24/7 על ידי נציגים מנוסים וטובים.

     

    חברות אאוטסורסינג

     

    לאור זיהוי הצורך ההולך וגובר במוקדים שינהלו עבור חברות מוקד שירות לקוחות, הוקמה בשנת 2000 חברת יש לי תקשורת, המעסיקה למעלה מ – 400 עובדים, אשר הוכשרו באופן מקצועי וממוקד לעסוק בתחומי השירות בכדי לתת עבורכם ועבור הלקוחות שלכם את המענה הטוב ביותר והמקצועי ביותר. החברה עובדת עם לקוחות גדולים וחברות מוכרות כמו “סלקום” ו”כלל חברה לביטוח”, מה שמעניק לה יציבות וביטחון כלכלי כדי לשרת את הלקוחות נאמנה. אז אם יש לכם ספק לאן לפנות – אין ספק! פנו לחברת יש לי תקשורת כדי שתנהל עבורכם את מערך שירות הלקוחות והמכירות ותוכלו להיות שקטים שהעבודה תעשה בצורה הטובה ביותר.

     

    צרו איתנו קשר!

    ותתחילו להנות משירות מענה אנושי מקצועי ואיכותי!

      יותר שירות בפחות כסף

      רוצה שהלקוחות שלך יקבלו שירות מקצועי מצוות מיומן שחי, עובד, ונושם שירות? רוצה להוזיל את עלויות השירות שלך בתהליך? אז למה אתם מחכים? מלאו את הפרטים, וניצור אתכם קשר היום להראות לכם איך.

      שירות טלפוני

      שירות טלפוני הוא חשוב מאוד בכל עסק. לקוחות פוטנציאליים וקיימים, זקוקים למענה טלפוני אנושי על מנת לבנות אמון עם העסק, וכדי לדעת שיש להם למי לפנות במידת הצורך. כאשר לקוח עושה קו אינטרנט בבית למשל, במקרה של תקלה הוא רוצה שיהיה לו מענה מקצועי טכני שידע להעניק לו את העזרה הטלפונית והטיפול המיידי בבעיה. זה תקף כמובן לאינספור תחומים ושירותים. חברת יש לי תקשורת, מעניקה שירותי טלפוניה לעסקים במיקור חוץ, כך שגם אם התקציב שלכם אינו מאפשר לכם להחזיק מוקדנים במשרד או שכמות הפניות שאתם מקבלים היא מעבר למה שהמוקדנים שלכם יכולה לטפל – אנו נשמח לעמוד לשירותכם ולספק מענה מקצועי וזמין ללקוחות שלכם.

      שירות טלפוני לעסקים

      שירות לקוחות במיקור חוץ? חברות בכל סדר גודל, נדרשות במתן מענה טלפוני ללקוחות. גם אם מדובר באדם עצמאי שהוא העובד היחיד בעסק והוא גם זה שמספק את השירות ובטח יענה לטלפונים לכל צורך, כאשר מדובר בעסק מעט יותר גדול, נניח כמה עובדים ומעלה, סביר להניח שאותם עובדים אחראים על עבודות שונות בחברה ולכן לא יוכלו גם לתת מענה טלפוני ללקוחות שרוצים לשאול שאלות, לברר פרטים וכד’. כאן יש הצורך לדאוג למוקדן מקצועי שיעניק שירות לקוחות סבלני ואדיב, אולם לא תמיד משתלם להחזיק אחד כזה בתוך המשרד. על כן עושים שימוש במיקור חוץ שיספק את שירות הלקוחות.

      מוקד שירות טלפוני

      שירותי טלפוני לעסקים:

      חברת יש לי תקשורת מספקת שירות טלפוני לעסקים. בין אם מדובר בעסקים שלא משתלם להם להחזיק מוקדנים במשרד ובין אם מדובר בחברות גדולות שכמות הפניות הגדולה אינה מאפשרת להם להעניק שירות מספיק מהיר וזמין ללקוחותיהן והן מעדיפות לייצא החוצה חלק מהעבודה. בין שירותיה של יש לי תקשורת: מוקדי שירות לקוחות, מוקדי טלמרקטינג, מוקדי טלמיטינג, שירות קבלת הודעות ועוד.

      חברות שירות טלפוני

      שירות טלמרקטינג ומכירות:

      שירותי טלמרקטינג יהיו מהשירותים הנפוצים ביותר. בעלי עסקים רבים מעדיפים לתת למישהו אחר, המבין היטב במכירות טלפוניות, לענות במקומו ללקוחות ולהגיע למכירה. כמו כן בעסקים גדולים יותר צריך כמה וכמה עובדים המספקים מענה טלפוני ללקוחות קיימים וחדשים, סוגרים מכירות באמצעות הטלפון וכן מבצעים גם גביית תשלומים מהלקוחות באמצעות מערכת סליקה ממוחשבת.

      מוקד רב ערוצי

       

      מוקדים טלפוניים הם החלק החשוב ביותר בכל עסק. הם מדברים באופן ישיר עם לקוחות החברה, מספקים מענה ללקוחות שמתלבטים אם להזמין את השירות או אפילו ללקוחות חדשים המעוניינים לרכוש את השירות או המוצר דרך הטלפון. מוקד רב ערוצי יהיה פתרון נהדר עבור בתי עסק רבים, בכל סדר גודל, המעוניינים להעניק מענה מקצועי ואיכותי ללקוחותיהם. יש לי תקשורת בעלת ניסיון רב שנים בתחום ומתחזקת 10 מוקדים ומאות מוקדנים ברחבי הארץ על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותיה.

      מהו מוקד רב ערוצי ולמי זה מתאים?

      מוקד רב ערוצי, הוא מוקד טלפוני המעניק מגוון שירותים (מגוון ערוצים אם תרצו) לעסקים. ניתן להעניק כמה שירותים במקום אחד בהתאם לצרכי העסק ולהכשיר עובדים שונים לצרכים שונים בהתאם לשירות המבוקש. במוקד יש מחלקות שונות: עובדים בעלי תודעת שירות גבוהה המעניקים שירות לקוחות סבלני, מחלקה אחרת של מוקדנים המתמחים בתחום המכירות הטלפוניות ומספקים שירותי טלמרקטינג ומכירות, מוקדנים אסרטיביים ומנוסים הפועלים בקביעת פגישות או גביית תשלומים וקבלת הזמנות ועוד. מוקד מסוג זה המעניק כמה שירותים במקום אחד, יכול לסייע לעסקים רבים בכל סדר גודל, החל מעסקים קטנים המעוניינים להעניק שירותים כמו עסקים גדולים רק בתקציב נמוך יותר וללא צורך החזקת עובד בשכר שעתי בתוך החברה ועד לעסקים גדולים המעוניינים לחסוך בעלויות של מוקד השירות ולייצא את העבודה החוצה.

      מוקד טלפוני חיצוני

      היתרונות של מוקד במיקור חוץ:

      • חיסכון משמעותי בעלויות.
      • מענה מקצועי לעתים לא פחות מאשר המוקדים בתוך החברה.
      • זמינות מלאה ללקוחות שלכם וגם עבורכם.
      • חיסכון של מקום במשרדי החברה להקמה ותפעול שוטף של עמדות מוקדנים.
      • חיסכון בעלויות של ריהוט וציוד שלאורך זמן צוברים בלאי.

      מוקד רב ערוצי לעסקים

      אנחנו נשמח להעניק שירות ללקוחותיכם חברת יש לי תקשורת, מעניקה שירותיה לעסקים רבים בכל רחבי הארץ, כולל החברות המובילות בישראל בתחומי התקשורת, הרפואה, הביטוח ועוד. החברה מספקת שירות מוקד רב ערוצי למגוון שירותי טלפוניה ומכירות ישירות דרך המוקד ומכשירה בצורה מקצועית את עובדיה בהתאם לתפקידם בכוח. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים ונשמח להעניק לכם שירות!

      יש לכם שאלה? אנחנו כאן לענות על הכל!

      מה סוג התפקידים המוצעים בחברה?

      חברת יש לי תקשורת מציעה מגוון תפקידים : מכירות, שירות לקוחות, תמיכה טכנית, מענה קולי לקבלת הודעות, שימור לקוחות ועוד.

      האם יש אפשרויות קידום?

      קיימות אפשרויות קידום מגוונות, למי שמוכיח יכולות וכישורים מקצועיים ובינאישיים, המוצעות לעובדים בצורת מכרזים פנימיים שנפתחים מעת לעת.

      כמה עובדים יש בחברה?

      נכון להיום בחברה מעל ל-400 עובדים.

      האם יש הגבלת גילאים?

      אנו מגייסים עובדים/ות החל מגיל 18 וללא הגבלת גיל.