בעקבות התפתחות הטכנולוגיה, התפתח מאוד תחום מיקור החוץ המכונה אאוטסורסינג. האאוטסורסינג הוא שיטת ניהול הגורסת הפרדה בין החטיבות הקשורות באופן ישיר לבסיסו של העסק, לבין פעילות טכנית כמו שירות לקוחות ומכירות שאותם ניתן לעשות באמצעות חברת קבלן. אחת החברות הגדולות בתחום מיקור החוץ בישראל, היא חברת יש לי תקשורת, הפועלת מהצפון ומפעילה מוקדים רבים של שירות במגוון רחב של נושאים.
מיקור חוץ הפך לפרקטיקה עסקית פופולרית עבור חברות רבות. ישנן מספר סיבות מדוע חברות בוחרות לבצע מיקור חוץ של היבטים מסוימים של פעילותן. אחת הסיבות העיקריות היא שהיא מאפשרת לבעלי חברות להתמקד בתחומי הליבה של העסק שלהם מבלי להתמודד עם משימות שאולי יש להם מעט ידע או ניסיון בהן, כמו שירות לקוחות. על ידי מיקור חוץ של שירות לקוחות לחברה מתמחה, כמו יש לי תקשורת, בעלי חברות יכולים במקום זאת להקדיש את זמנם ומשאביהם לקידום המוצרים שלהם ולניהול אסטרטגי של העסק. זה מאפשר להם לרתום את המומחיות שלהם בתחומים שבהם הם יכולים להוסיף את הערך הרב ביותר ולהיות בעל ההשפעה הגדולה ביותר. יתרון נוסף של מיקור חוץ הוא פוטנציאל החיסכון בעלויות שהוא מציע. עם מיקור חוץ, חברות יכולות לעיתים קרובות להימנע מההוצאות הכרוכות בהעסקת עובדים והכשרתם למשימות מסוימות. זה כולל את עלויות הגיוס, ההשתלבות ומתן הכשרה שוטפת. על ידי מיקור חוץ, חברות יכולות במקום זאת להסתמך על אנשי מקצוע מבוססים ומנוסים שכבר מצוידים במיומנויות ובידע הדרושים. יתרה מכך, מיקור חוץ יכול לספק לחברות גישה למומחיות וטכנולוגיה מתמחים, שאולי לא יהיו זמינים בבית. לדוגמה, על ידי שיתוף פעולה עם חברה חיצונית, חברה יכולה למנף את המומחיות שלה ולהישאר מעודכנת בהתקדמות הטכנולוגית העדכנית ביותר מבלי להשקיע רבות בבניית תשתית פנימית. מיקור חוץ יכול לספק לחברות מגוון יתרונות לרבות התמקדות מוגברת בתחומי הליבה של העסק, חיסכון בעלויות, גישה למומחיות מיוחדת וטכנולוגיה מתקדמת
שירותי אאוטסורסינג
מה השירותים הפופולריים הנעשים על ידי אאוטסורסינג ? אאוטסורסינג יכול להיות במגוון של תחומים וחטיבות בחברה, זה מתחיל משלב המכירות על ידי מוקד מכירות מקצועי שיקדם ויזניק את המכירות של החברה, שירות לקוחות עבור מי שרכש ממוצרי החברה או משתמש בשירותיה, וכן מוקדים נוספים אשר חברות מסוימות מוצאות בהם צורך כמו מוקד להשארת הודעות או מוקד לשימור הלקוחות.
שירותי אאוטסורסינג לחברות
למה שחברות ירצו דווקא מיקור חוץ? אאוטסורסינג מאפשר לבעלי חברות ניהול נכון של החברה ללא צורך להתעסק בדברים כמו שירות לקוחות בהם פעמים רבות אין להם ידע וניסיון, פנייה לחברת מיקור חוץ כמו יש לי תקשורת, מאפשרת לבעלי החברה להתעסק בקידום המוצר ובניהול אסטרטגי שלה ולא בהכשרה של עובדים עבור שירות לקוחות והקמת מטות. בנוסף, הזמינות הגבוהה הנובעת ממצבת כוח האדם הגדולה, נותנת להם אפשרות להעניק ללקוחות מענה זמין לאורך כל השבוע ואם נדרש גם 24/7 על ידי נציגים מנוסים וטובים.
חברות אאוטסורסינג
לאור זיהוי הצורך ההולך וגובר במוקדים שינהלו עבור חברות מוקד שירות לקוחות, הוקמה בשנת 2000 חברת יש לי תקשורת, המעסיקה למעלה מ – 400 עובדים, אשר הוכשרו באופן מקצועי וממוקד לעסוק בתחומי השירות בכדי לתת עבורכם ועבור הלקוחות שלכם את המענה הטוב ביותר והמקצועי ביותר. החברה עובדת עם לקוחות גדולים וחברות מוכרות כמו “סלקום” ו”כלל חברה לביטוח”, מה שמעניק לה יציבות וביטחון כלכלי כדי לשרת את הלקוחות נאמנה. אז אם יש לכם ספק לאן לפנות – אין ספק! פנו לחברת יש לי תקשורת כדי שתנהל עבורכם את מערך שירות הלקוחות והמכירות ותוכלו להיות שקטים שהעבודה תעשה בצורה הטובה ביותר.