צרו איתנו קשר!




    3 סיבות למה לקוח מרוצה חשוב כל כך לקידום העסק שלכם

    "אנו רואים את הלקוחות שלנו כמוזמנים למסיבה, ואנחנו המארחים. זה התפקיד שלנו בכל יום, להפוך כל היבט חשוב בחויית הלקוח לקצת יותר טוב" – ג'ף בזוס, מנכ"ל אמזון

    בעבר, אם היינו רוצים לרכוש מוצר או שירות, לרוב היו לנו את הספקים הקבועים שלנו. אלו היו חנויות או עסקים בסביבת המגורים שלנו: המכולת, חנות הירקות, אפילו סוכנות התיווך, כולם היו מהסביבה.

    המפגש היומיומי עם האנשים האלו, בנוסף לתחושת הערבות ההדדית החזקה, והמגוון הקטן של העסקים שהיו אז, יצרו נאמנות אמיתית בין הלקוח לעסק; עד כדי כך שלקוחות היו מרגישים לא בנוח לקנות מעסק אחר.

    בנוסף, גם אם לתחושתם של הלקוחות הם לא היו מרוצים מהשירות שקיבלו, לא היו להם מקורות להשוואה, ולא היה שווה להשקיע את הזמן הנדרש על מנת לחפש עסק אחר, כשהם לא בטוחים ששם יקבלו שירות אחר.

    היום, לעומת זאת, כשהאפשרויות רבות כל כך, הגישה למידע בלתי מוגבלת, וכשיש הרבה פחות סיבות להיות נאמן; הלקוחות מחפשים חווית שירות שתענה על כל צרכיהם. והתפקיד שלנו בתור העסק הוא לספק להם אותה, ויותר.

    האם זה שווה את זה? ובכן, רק אם אתם רוצים לקוחות…

    בואו ללמוד איך להגדיל את העסק שלכם בעזרת לקוחות חוזרים, ולחסוך כסף בתהליך.

    "הבעלים של העסק לא משלם משכורות לעובדים, הוא רק מטפל בכסף. הלקוח הוא זה שמשלם את המשכורות" – הנרי פורד

    לקוחות הם הדבר היחיד שמביא ערך לעסק שלנו. אני יודע שזה נשמע קיצוני, אבל אני אסביר: גם אם יש לנו מוצר מדליק, צוות יעיל, ומשרד יפהפה – בלי לקוחות, העסק שלנו לא ישרוד. משמע, כל היתרונות במוצרים או בשירותים שהעסק שלנו מספק, מקבלים את הערך שלהם מהלקוחות שמוכנים לשלם עבורם, נכון?

    במילים אחרות, המוצרים או השירותים שלנו שווים רק אם מוכנים לשלם עליהם. ומי משלם עליהם? נכון, הלקוחות שלנו.

    לחלקכם הגדול הדברים טריוויאליים, אבל היה חשוב לי לבסס את אותם כבר עכשיו לפני שאני מתחיל לדבר על לקוחות חוזרים והמשמעות שלהם לקידום העסק שלכם. כדי שיהיה לכם מקור להשוואה עד כמה חשוב שימור הלקוחות הקיימים לעסק שלך.

    3 סיבות למה לקוח חוזר חשוב לקידום העסק שלך:

    1 – הנעת לקוחות קיימים לרכישה חוזרת, זולה משמעותית מהשגת לקוחות חדשים.

    ראשית, בהרבה מהמקרים, לאחר שבוצעה הזמנה או עסקה, יש בידינו את פרטי ההתקשרות של הלקוח. בנקודה זו אנו יכולים לפרסם אליו בעלויות נמוכות משמעותית ואף בחינם.
    בנוסף, בהנחה ועמדתם בציפיות שלו ברכישה, בפעם הבאה שיפגוש בהצעה שלכם שתתאים לדרישות שלו, יהיה לו הרבה יותר קל לשקול אותה בחיוב; ובכך הוא יגדיל את אחוזי ההמרה למודעות, ויקטין את עלויות הפרסום והשיווק של העסק. עקפתם את הציפיות שלו? רכשתם לקוח נאמן שיחפש את ההצעות הבאות שלכם, באופן אקטיבי, על מנת לרכוש אותן. ללא כל עלויות פרסום או שיווק.

    2 – לקוחות חוזרים רוכשים ב67% (על פי Business.com) יותר מהלקוחות החדשים.

    הלקוח כבר נתן בכם מספיק אמון בכדי לשלוח את היד לכיס, להוציא את הארנק, ולמסור לכם פרטים מלאים שלו ושל כרטיס האשראי שלו. הצעד הזה הינו צעד לא פשוט, פסיכולוגית להרבה אנשים, ומהווה הבעת אמון. הלך הרוח של לקוח שבא לבחון עסק בפעם הראשונה הוא הרבה יותר זהיר ומחושב, מאשר לאחר שכבר היה מרוצה ממה שהעסק שלך מספק. לכן, בביקורים חוזרים הוא מרשה לעצמו "להשתחרר".

    3 – לקוחות חוזרים הם מקור ללקוחות חדשים. חמים.

    כמו שראינו, לקוחות חדשים עולים כסף, ולא מעט. לקוח מרוצה הינו שופר ומפרסם של העסק שלך, ובחינם. בכל הזדמנות שיבקשו ממנו המלצה למוצרים או שירותים שאתה מספק, הוא לא יחשוב פעמיים, וימליץ עליך. אבל, אם עקפת את הציפיות שלו, והפכת אותו ללקוח נאמן; הוא יחפש אנשים על מנת להמליץ להם עליכם, ולשתף אותם בחוויות הטובות שלו מהעסק שלכם ויעזור באופן פעיל לקידום העסק. בד"כ לקוחות חדשים שמגיעים מהמלצות כאלו, שווים לעסק הרבה יותר בטווח הארוך מלקוחות חדשים שהגיעו מהמקורות הרגילים, והרבה יותר קל להפוך אותם ללקוחות נאמנים.

    בואו לגלות איך הופכים את שירות הלקוחות שלכם לאיכותי ביותר שניתן לספק

    צרו איתנו קשר!

    ותתחילו להנות משירות מענה אנושי מקצועי ואיכותי!

      יותר שירות בפחות כסף

      רוצה שהלקוחות שלך יקבלו שירות מקצועי מצוות מיומן שחי, עובד, ונושם שירות? רוצה להוזיל את עלויות השירות שלך בתהליך? אז למה אתם מחכים? מלאו את הפרטים, וניצור אתכם קשר היום להראות לכם איך.

      שירות טלפוני

      שירות טלפוני הוא חשוב מאוד בכל עסק. לקוחות פוטנציאליים וקיימים, זקוקים למענה טלפוני אנושי על מנת לבנות אמון עם העסק, וכדי לדעת שיש להם למי לפנות במידת הצורך. כאשר לקוח עושה קו אינטרנט בבית למשל, במקרה של תקלה הוא רוצה שיהיה לו מענה מקצועי טכני שידע להעניק לו את העזרה הטלפונית והטיפול המיידי בבעיה. זה תקף כמובן לאינספור תחומים ושירותים. חברת יש לי תקשורת, מעניקה שירותי טלפוניה לעסקים במיקור חוץ, כך שגם אם התקציב שלכם אינו מאפשר לכם להחזיק מוקדנים במשרד או שכמות הפניות שאתם מקבלים היא מעבר למה שהמוקדנים שלכם יכולה לטפל – אנו נשמח לעמוד לשירותכם ולספק מענה מקצועי וזמין ללקוחות שלכם.

      שירות טלפוני לעסקים

      שירות לקוחות במיקור חוץ? חברות בכל סדר גודל, נדרשות במתן מענה טלפוני ללקוחות. גם אם מדובר באדם עצמאי שהוא העובד היחיד בעסק והוא גם זה שמספק את השירות ובטח יענה לטלפונים לכל צורך, כאשר מדובר בעסק מעט יותר גדול, נניח כמה עובדים ומעלה, סביר להניח שאותם עובדים אחראים על עבודות שונות בחברה ולכן לא יוכלו גם לתת מענה טלפוני ללקוחות שרוצים לשאול שאלות, לברר פרטים וכד'. כאן יש הצורך לדאוג למוקדן מקצועי שיעניק שירות לקוחות סבלני ואדיב, אולם לא תמיד משתלם להחזיק אחד כזה בתוך המשרד. על כן עושים שימוש במיקור חוץ שיספק את שירות הלקוחות.

      מוקד שירות טלפוני

      שירותי טלפוני לעסקים:

      חברת יש לי תקשורת מספקת שירות טלפוני לעסקים. בין אם מדובר בעסקים שלא משתלם להם להחזיק מוקדנים במשרד ובין אם מדובר בחברות גדולות שכמות הפניות הגדולה אינה מאפשרת להם להעניק שירות מספיק מהיר וזמין ללקוחותיהן והן מעדיפות לייצא החוצה חלק מהעבודה. בין שירותיה של יש לי תקשורת: מוקדי שירות לקוחות, מוקדי טלמרקטינג, מוקדי טלמיטינג, שירות קבלת הודעות ועוד.

      חברות שירות טלפוני

      שירות טלמרקטינג ומכירות:

      שירותי טלמרקטינג יהיו מהשירותים הנפוצים ביותר. בעלי עסקים רבים מעדיפים לתת למישהו אחר, המבין היטב במכירות טלפוניות, לענות במקומו ללקוחות ולהגיע למכירה. כמו כן בעסקים גדולים יותר צריך כמה וכמה עובדים המספקים מענה טלפוני ללקוחות קיימים וחדשים, סוגרים מכירות באמצעות הטלפון וכן מבצעים גם גביית תשלומים מהלקוחות באמצעות מערכת סליקה ממוחשבת.

      מוקד רב ערוצי

       

      מוקדים טלפוניים הם החלק החשוב ביותר בכל עסק. הם מדברים באופן ישיר עם לקוחות החברה, מספקים מענה ללקוחות שמתלבטים אם להזמין את השירות או אפילו ללקוחות חדשים המעוניינים לרכוש את השירות או המוצר דרך הטלפון. מוקד רב ערוצי יהיה פתרון נהדר עבור בתי עסק רבים, בכל סדר גודל, המעוניינים להעניק מענה מקצועי ואיכותי ללקוחותיהם. יש לי תקשורת בעלת ניסיון רב שנים בתחום ומתחזקת 10 מוקדים ומאות מוקדנים ברחבי הארץ על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותיה.

      מהו מוקד רב ערוצי ולמי זה מתאים?

      מוקד רב ערוצי, הוא מוקד טלפוני המעניק מגוון שירותים (מגוון ערוצים אם תרצו) לעסקים. ניתן להעניק כמה שירותים במקום אחד בהתאם לצרכי העסק ולהכשיר עובדים שונים לצרכים שונים בהתאם לשירות המבוקש. במוקד יש מחלקות שונות: עובדים בעלי תודעת שירות גבוהה המעניקים שירות לקוחות סבלני, מחלקה אחרת של מוקדנים המתמחים בתחום המכירות הטלפוניות ומספקים שירותי טלמרקטינג ומכירות, מוקדנים אסרטיביים ומנוסים הפועלים בקביעת פגישות או גביית תשלומים וקבלת הזמנות ועוד. מוקד מסוג זה המעניק כמה שירותים במקום אחד, יכול לסייע לעסקים רבים בכל סדר גודל, החל מעסקים קטנים המעוניינים להעניק שירותים כמו עסקים גדולים רק בתקציב נמוך יותר וללא צורך החזקת עובד בשכר שעתי בתוך החברה ועד לעסקים גדולים המעוניינים לחסוך בעלויות של מוקד השירות ולייצא את העבודה החוצה.

      מוקד טלפוני חיצוני

      היתרונות של מוקד במיקור חוץ:

      • חיסכון משמעותי בעלויות.
      • מענה מקצועי לעתים לא פחות מאשר המוקדים בתוך החברה.
      • זמינות מלאה ללקוחות שלכם וגם עבורכם.
      • חיסכון של מקום במשרדי החברה להקמה ותפעול שוטף של עמדות מוקדנים.
      • חיסכון בעלויות של ריהוט וציוד שלאורך זמן צוברים בלאי.

      מוקד רב ערוצי לעסקים

      אנחנו נשמח להעניק שירות ללקוחותיכם חברת יש לי תקשורת, מעניקה שירותיה לעסקים רבים בכל רחבי הארץ, כולל החברות המובילות בישראל בתחומי התקשורת, הרפואה, הביטוח ועוד. החברה מספקת שירות מוקד רב ערוצי למגוון שירותי טלפוניה ומכירות ישירות דרך המוקד ומכשירה בצורה מקצועית את עובדיה בהתאם לתפקידם בכוח. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים ונשמח להעניק לכם שירות!

      יש לכם שאלה? אנחנו כאן לענות על הכל!

      מה סוג התפקידים המוצעים בחברה?

      חברת יש לי תקשורת מציעה מגוון תפקידים : מכירות, שירות לקוחות, תמיכה טכנית, מענה קולי לקבלת הודעות, שימור לקוחות ועוד.

      האם יש אפשרויות קידום?

      קיימות אפשרויות קידום מגוונות, למי שמוכיח יכולות וכישורים מקצועיים ובינאישיים, המוצעות לעובדים בצורת מכרזים פנימיים שנפתחים מעת לעת.

      כמה עובדים יש בחברה?

      נכון להיום בחברה מעל ל-400 עובדים.

      האם יש הגבלת גילאים?

      אנו מגייסים עובדים/ות החל מגיל 18 וללא הגבלת גיל.