fbpx

מכתבי תודה והערכה למוקדנים שלנו

כשהעובדים מלומדים ומודרכים כראוי הלקוחות מרוצים

מאז שהאינטרנט הפך למרכיב מרכזי בחיינו, ואפשר בעזרת כמה מילים ושיתוף להפיל או להרים עסקים, דירוגים וחוות דעת הפכו למרכיב חשוב ואפילו למנוע צמיחה של חברות ועסקים רבים.
 
לא בכדי כל פלטפורמות המכירה, החיפוש ומתן השירותים הגדולות הוסיפו את האופציה למערכות שלהם. אם זה אמזון, גוגל, פייסבוק, אטסי, מידרג, זאפ והרשימה עוד ארוכה.
 
לכן, הדבר החשוב ביותר לבעלי עסקים הוא שביעות הרצון של הלקוחות מהשירותים או המוצרים שהם מספקים. לקוח מרוצה ימליץ על השירותים של החברה ברשתות חברתיות, בשיחות בבית ובעבודה, והוא יכול להוות יחידת פרסום עצמאית שמקדמת את העסק. בחינם.
 
מתוך ההבנה הזאת, אנחנו ב'יש לי תקשורת' משקיעים זמן וכסף רב בהדרכה ובבחינה של העובדים שלנו, על מנת לוודא שהם עושים כל שביכולתם להפוך כל לקוח – ללקוח מרוצה.
 
ההשקעה הזו משתלמת…
 
הלקוחות שלנו מקבלים מאות מכתבי תודה והערכה על השירותים שאנחנו מספקים עבורם, ובכך אנחנו יוצרים עבורם יחידות פרסום וקידום עצמאיות שדואגות לכך שהם יקבלו עוד ועוד עבודה.
 
אספנו בשבילכם כמה מהמכתבים הנ"ל, לא על מנת להשוויץ, למרות שבהחלט יש במה, אלא כדי שתוכלו לראות את השינוי שלקוח יכול לעבור מלהיות מתוסכל למרוצה, וכל זאת בעזרת מתן תשומת לב, יחס אישי, ואמפתיה לתחושות ולרצונות שלו.

מכתבי תודה והערכה

"אני מעריכה את זה בצורה לא רגילה. זכיתם באדם מיוחד"

היי, שלום. ברצוני להודות לבחור בשם אלן, שעזר לי ונתן לי תמיכה יוצאת דופן. רכשתי ממיר של אפל ולא ידעתי איך לחבר אותו. ניסינו במשך שעות עד מצב של ייאוש. התקשרתי וענה לי אלן, בחור מקסים. היה איתי על הקו במשך 40 דקות עם סבלנות כזו שלא ראיתי. תמך מההתחלה עד שהתחברתי, ואני מעריכה את זה בצורה לא רגילה. זכיתם באדם מיוחד. תודה רבה לכם, שירבו נציגים כמוהו. 

"אנשים המעניקים שירות מסור ואכפתי כזה, זה דבר שכלל לא מובן מאליו"

שלום

הערב פניתי לתמיכה טכנית בגלל תקלה באינטרנט.
קבלתי שירות משירי צוות – 4
ברצוני לציין כי שירי הייתה נפלאה, טיפלה בתקלה במשך 45 דקות, כשעשתה זאת במסירות ואיכפתיות רבות, ניסתה הרבה דברים על מנת לאתר את הבעיה ולפתור אותה.
מתן השירות היה ברמה מעולה, בנועם ונתנה כל הזמן הרגשה כאילו מטפלת בתקלה בבן משפחה.
אני מאוד רוצה להודות על כך, ולציין כי אנשים המעניקים שירות מסור ואכפתי כזה זה דבר שכלל לא מובן מאליו.

תודה רבה !!!

"בוריס היה אדיב, סבלני, וסופר מקצועי! הוא לא עזב אותנו עד שהאינטרנט חזר לעבוד"

שלום רב!

ברצוני לשבח את שירותו האדיב והמקצועי של בוריס יושבייב. היום לקראת הערב הבן שלי הקטן הגיעה הביתה וגילה שאין אינטרנט (אני לא צריכה לספר לך איך ילדים בגיל הבגרות מתייחסים שאין להם אינטרנט … זה כאילו חרב עליהם עולמם חחח) לפני כשנה קיבלתי ספק אינטרנט מהוט ובחרתי להשאיר גם את האינטרנט של נטוויז’ן , לא ידעתי שזה מנתק את הספק שלכם …..

את שיחתי קיבל בוריס , שמיד הבין את את מצוקתו של בני ופעל במהירות על מנת להחזיר את האינטרנט לפעולתו התקינה, בוריס היה אדיב וסבלני וסופר מקצועי ! הוא לא עזב אותנו עד שהאינטרנט חזר לעבוד , מה שדרש ממנו לדבר עם הוט כדי לסדר את הבעיה. יישר כוח ! תודה רבה על השירות הסופר מצויין

"בגלל שירות כזה אמשיך להמליץ על החברה"

שלום רב,

לפני כמה דקות דיברתי עם נציג בשם יריב. רציתי להגיד שלמרות שחיכיתי כמה דקות לנציג, היה לא מאוד נחמד וכיף לדבר עם יריב. הוא ישר עלה על הבעיה והצליח לפתור לי אותה. הגדיל ראש וממש הסביר עם סבלנות, במיוחד למישהי שלא מבינה כלום בנושא. אז יריב, תודה רבה לך. עזרת (בינתיים) מאוד ובגלל שירות כזה אמשיך להמליץ על החברה. תודה

"אני התייאשתי מכל התקלות ורק בזכות שחר הרגשתי שאני לא לבד"

אני מבקשת לציין את טיפולו המסור והיוצא מן הכלל של שחר מצוות 4 מוקד נהריה. לאורך כל השיחות, שחר גילה מקצועיות, אחריות, סבלנות, סובלנות ואנושיות. 

אני התייאשתי מכל התקלות ורק בזכות שחר הרגשתי שאני לא לבד והוא מלווה את התהליך. 

אין ספק, שחר הוא דוגמא ומופת לשירות. מי יתן וירבו כמותו.

אני מבקשת להביא לידיעת שחר ולידיעת הממונים עליו את תוכן מכתבי זה.

השארת הודעה מהירה
מלא את הפרטים:
דילוג לתוכן