צרו איתנו קשר!




    יותר שירות ויותר הכנסות בפחות כסף

    אז למה מיקור חוץ (אאוטסורסינג)?

    קשרי לקוחות הם הנכס היקר ביותר של העסק; הם חשובים יותר מכל שאר הדברים ביחד, מכיוון שאם אין לך לקוחות – אין לך עסק. 

    (קרא את הבלוג שלנו על חשיבות הלקוחות לעסק שלך)

    לעומת זאת, אם הלקוחות נאמנים לעסק שלך, סביר יותר שיבחרו בך על פני המתחרים שלך, ישתפו את חבריהם בנוגע אליך, יקנו יותר ואף יביאו איתם לקוחות חדשים בעלי ערך רב יותר לעסק שלך מאשר לקוחות חדשים רגילים.

    מחקרים הראו ש5% גידול בלקוחות חוזרים יכולים להסתכם בגידול של 25%-95% ברווחים

    אז איך הופכים לקוחות לנאמנים? הכל עניין של שירות…

    "מחקר של אמריקן אקספרס גילה ש-78% מהוויתורים על עסקאות נעשו בגלל נושאים שנוגעים לשירות הלקוחות"

    אז עם נתונים ברורים כאלו על החשיבות של השירות, השאלה הנשאלת היא: למה לא כל העסקים נותנים את הדגש העיקרי לעניין הזה? ובכן, אני שמח להגיד שהיום הרוב הגדול של העסקים מבינים את זה, אבל לא מודעים למגוון הפתרונות שיש לשוק להציע להם בנדון, ובד"כ הם בוחרים לעשות את זה בעצמם.

    אבל, כמו שאנחנו לא נותנים לעובדים שלנו לנהל את ספר החשבונות של החברה רק כי הם יודעים חשבון טוב, אלא אנחנו נותנים לאנשי מקצוע לטפל בכך, ככה אנחנו צריכים להתייחס גם לשירות הלקוחות של החברה; במיוחד לנוכח העובדה שהאלטרנטיבות יכולות להיות זולות וטובות יותר.

    רוצים לדעת כמה זה יעלה לכם? לחצו כאן, ומלאו את הפרטים, לקביעת פגישה או שיחת טלפון

    9 הסיבות מדוע מיקור חוץ של שירות הלקוחות הוא הבחירה הנכונה עבור הלקוח והעסק שלך

    1 – חסכון כספי

    למרות כל היתרונות הנוספים שאפרט בהמשך, עדיין מיקור חוץ של שירות הלקוחות יעלה פחות מאשר לנהל אחד בתוך החברה. בנוסף, חברות מיקור חוץ יכולות להציע חבילות גמישות ומשתלמות יותר שמחייבות עבור שיחה\תוצאה, ומאפשרות להפחית אפילו יותר את העלויות בכך שאתה משלם רק עבור הצרכים האמיתיים שלך, ולפנות לך תקציבים לדברים אחרים חשובים בחברה שלך.

    2 – הלקוח במרכז

    כולנו עדים למהפכה שאמזון מובילה בעולם הקמעונאות, כשהיא יוצרת סטנדרטים חדשים של שירות ללקוח שלהם. לאט לאט, חברות נוספות מבינות שאין להן ברירה, והדרך היחידה להצליח באמת, היא לדאוג לאדם שמפרנס ומכלכל את כל המערכת הזאת, הלקוח. כשאתם בוחרים במיקור חוץ, אתם בוחרים לתת ללקוח שלכם את החוויה הנכונה, המקצועית והאיכותית ביותר.

    3 – להעפיל על המתחרים שלך בעזרת כיסוי רחב יותר

    לתת מענה של 24/7, סופי שבוע, ומענה בשפות נוספות מלבד עברית הינו שירות ברמה גבוהה.

    אבל, זה דורש להחזיק מערך גדול ויקר של עובדים, מחשבים, טלפונים, שטח, ועוד דברים שרק חברות גדולות יכולות להרשות לעצמן.

    בעזרת חברות אאוטסורסינג אתה יכול לספק כיסוי שירותי רחב יותר מאשר המתחרים שלך, גם אם אתה לא שופרסל או פלאפון. (שאגב, גם להן היה משתלם ונכון יותר לייצא את שירות הלקוחות שלהן)

    4 – פחות כאבי ראש. הרבה פחות

    גיוס, הכשרה, שיבוץ, וניהול צוות הן משימות מורכבות, אשר דורשות ניהול קבוע ואיכותי בכדי לבנות עובדים מקצועיים, אמינים ואחראיים. לא רק שכל המשימות האלו יורדות מאחריות החברה, הן מנוהלות מעכשיו ע"י חברה שמתעסקת רק בזה מעל לעשור, ומתמחה בכל האספקטים של המשימות הללו.

    5 – אפשרות להגדיל את המערך באופן מיידי וחלק

    הדברים הולכים טוב משציפיתם, ואתם צריכים עוד אנשים. לגייס אנשים, ולהכשיר אותם לוקח זמן, ולא מעט. אצלנו, יש כבר נציגים שעברו את ההכשרה, ויש לנו מתמודדים נוספים רבים שמוכנים להתחיל את ההכשרה במידת הצורך. בנוסף, אנחנו עובדים בהכשרת אנשים כבר מעל לעשור, אנחנו יודעים לעשות את זה טוב, ומהר.

    6 – שירות מקצועי, מתקדם, ונכון

    ציינתי שאנחנו עושים את זה כבר מעל לעשור? רק את זה! שנים של ניסיון לימדו אותנו את הדרכים להתנהל מול לקוחות בצורה הטובה והמקצועית ביותר.

    אנחנו דואגים לאמן ולהדריך כל עובד במערך שלנו, בכדי שיוכל לספק את השירות הטוב ביותר שניתן; כל הזמן.

    7 – ניהול, הכשרות והדרכות קבועות

    סופסוף, אחרי שבועיים של ניסיונות חוזרים ונשנים, הצלחת למצוא זמן שמתאים לכל הצוות, בכדי להדריך אותו איך נותנים שירות נכון וטוב.

    אתם נכנסים אל חדר הישיבות, שהיית צריך להילחם בשביל לקבל בשעה הזאת, ומגלים שהמחשב לא מחובר לטלוויזיה ואי אפשר להקרין את המצגת. מתסכל, נכון?

    לנו יש חדרים יעודיים עבור הדרכה, ואנחנו מעבירים את הטלפנים שלנו הכשרות וסדנאות על בסיס קבוע, על חשבוננו.

    8 – נסיון רב בעבודה מול חברות ומערכי שירות גדולים וקטנים כאחד

    גם אם אתם סלקום, הראל, או מגדל; שמעסיקים עשרות טלפנים במקביל, או 'מחשבי חיים', שצריכים רק חמישה, יש לנו פתרון בשבילכם.

    שנים של ניסיון והתעסקות עם חברות ועסקים מכל התחומים והגדלים לימדו אותנו לתפור פתרונות מדויקים עבור כל חברה; לא משנה איזו, כמה גדולה, או באיזה ענף היא פועלת.

    9 – מתן שירות מלא גם באתרים וברשתות החברתיות

    בימינו שירות הלקוחות לא מסתכם רק בשיחת טלפון. הודעות שמתקבלות בפייסבוק, אינסטגרם, או צ'אטים עם נציגים באתרי אינטרנט, כולם כבר חלק מקובל משירות לקוחות נכון וטוב. לכן, ב'יש לי תקשורת' למדו את הנושא על מנת לספק ללקוחות שלכם את אותו השירות האיכותי, בכל הערוצים בהם הלקוחות שלכם מחפשים מענה או פתרונות

    רוצים לשמוע עוד? לחצו כאן ומלאו את הפרטים לתיאום פגישה או שיחת טלפון

    צרו איתנו קשר!

    ותתחילו להנות משירות מענה אנושי מקצועי ואיכותי!

      יותר שירות בפחות כסף

      רוצה שהלקוחות שלך יקבלו שירות מקצועי מצוות מיומן שחי, עובד, ונושם שירות? רוצה להוזיל את עלויות השירות שלך בתהליך? אז למה אתם מחכים? מלאו את הפרטים, וניצור אתכם קשר היום להראות לכם איך.

      שירות טלפוני

      שירות טלפוני הוא חשוב מאוד בכל עסק. לקוחות פוטנציאליים וקיימים, זקוקים למענה טלפוני אנושי על מנת לבנות אמון עם העסק, וכדי לדעת שיש להם למי לפנות במידת הצורך. כאשר לקוח עושה קו אינטרנט בבית למשל, במקרה של תקלה הוא רוצה שיהיה לו מענה מקצועי טכני שידע להעניק לו את העזרה הטלפונית והטיפול המיידי בבעיה. זה תקף כמובן לאינספור תחומים ושירותים. חברת יש לי תקשורת, מעניקה שירותי טלפוניה לעסקים במיקור חוץ, כך שגם אם התקציב שלכם אינו מאפשר לכם להחזיק מוקדנים במשרד או שכמות הפניות שאתם מקבלים היא מעבר למה שהמוקדנים שלכם יכולה לטפל – אנו נשמח לעמוד לשירותכם ולספק מענה מקצועי וזמין ללקוחות שלכם.

      שירות טלפוני לעסקים

      שירות לקוחות במיקור חוץ? חברות בכל סדר גודל, נדרשות במתן מענה טלפוני ללקוחות. גם אם מדובר באדם עצמאי שהוא העובד היחיד בעסק והוא גם זה שמספק את השירות ובטח יענה לטלפונים לכל צורך, כאשר מדובר בעסק מעט יותר גדול, נניח כמה עובדים ומעלה, סביר להניח שאותם עובדים אחראים על עבודות שונות בחברה ולכן לא יוכלו גם לתת מענה טלפוני ללקוחות שרוצים לשאול שאלות, לברר פרטים וכד'. כאן יש הצורך לדאוג למוקדן מקצועי שיעניק שירות לקוחות סבלני ואדיב, אולם לא תמיד משתלם להחזיק אחד כזה בתוך המשרד. על כן עושים שימוש במיקור חוץ שיספק את שירות הלקוחות.

      מוקד שירות טלפוני

      שירותי טלפוני לעסקים:

      חברת יש לי תקשורת מספקת שירות טלפוני לעסקים. בין אם מדובר בעסקים שלא משתלם להם להחזיק מוקדנים במשרד ובין אם מדובר בחברות גדולות שכמות הפניות הגדולה אינה מאפשרת להם להעניק שירות מספיק מהיר וזמין ללקוחותיהן והן מעדיפות לייצא החוצה חלק מהעבודה. בין שירותיה של יש לי תקשורת: מוקדי שירות לקוחות, מוקדי טלמרקטינג, מוקדי טלמיטינג, שירות קבלת הודעות ועוד.

      חברות שירות טלפוני

      שירות טלמרקטינג ומכירות:

      שירותי טלמרקטינג יהיו מהשירותים הנפוצים ביותר. בעלי עסקים רבים מעדיפים לתת למישהו אחר, המבין היטב במכירות טלפוניות, לענות במקומו ללקוחות ולהגיע למכירה. כמו כן בעסקים גדולים יותר צריך כמה וכמה עובדים המספקים מענה טלפוני ללקוחות קיימים וחדשים, סוגרים מכירות באמצעות הטלפון וכן מבצעים גם גביית תשלומים מהלקוחות באמצעות מערכת סליקה ממוחשבת.

      מוקד רב ערוצי

       

      מוקדים טלפוניים הם החלק החשוב ביותר בכל עסק. הם מדברים באופן ישיר עם לקוחות החברה, מספקים מענה ללקוחות שמתלבטים אם להזמין את השירות או אפילו ללקוחות חדשים המעוניינים לרכוש את השירות או המוצר דרך הטלפון. מוקד רב ערוצי יהיה פתרון נהדר עבור בתי עסק רבים, בכל סדר גודל, המעוניינים להעניק מענה מקצועי ואיכותי ללקוחותיהם. יש לי תקשורת בעלת ניסיון רב שנים בתחום ומתחזקת 10 מוקדים ומאות מוקדנים ברחבי הארץ על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותיה.

      מהו מוקד רב ערוצי ולמי זה מתאים?

      מוקד רב ערוצי, הוא מוקד טלפוני המעניק מגוון שירותים (מגוון ערוצים אם תרצו) לעסקים. ניתן להעניק כמה שירותים במקום אחד בהתאם לצרכי העסק ולהכשיר עובדים שונים לצרכים שונים בהתאם לשירות המבוקש. במוקד יש מחלקות שונות: עובדים בעלי תודעת שירות גבוהה המעניקים שירות לקוחות סבלני, מחלקה אחרת של מוקדנים המתמחים בתחום המכירות הטלפוניות ומספקים שירותי טלמרקטינג ומכירות, מוקדנים אסרטיביים ומנוסים הפועלים בקביעת פגישות או גביית תשלומים וקבלת הזמנות ועוד. מוקד מסוג זה המעניק כמה שירותים במקום אחד, יכול לסייע לעסקים רבים בכל סדר גודל, החל מעסקים קטנים המעוניינים להעניק שירותים כמו עסקים גדולים רק בתקציב נמוך יותר וללא צורך החזקת עובד בשכר שעתי בתוך החברה ועד לעסקים גדולים המעוניינים לחסוך בעלויות של מוקד השירות ולייצא את העבודה החוצה.

      מוקד טלפוני חיצוני

      היתרונות של מוקד במיקור חוץ:

      • חיסכון משמעותי בעלויות.
      • מענה מקצועי לעתים לא פחות מאשר המוקדים בתוך החברה.
      • זמינות מלאה ללקוחות שלכם וגם עבורכם.
      • חיסכון של מקום במשרדי החברה להקמה ותפעול שוטף של עמדות מוקדנים.
      • חיסכון בעלויות של ריהוט וציוד שלאורך זמן צוברים בלאי.

      מוקד רב ערוצי לעסקים

      אנחנו נשמח להעניק שירות ללקוחותיכם חברת יש לי תקשורת, מעניקה שירותיה לעסקים רבים בכל רחבי הארץ, כולל החברות המובילות בישראל בתחומי התקשורת, הרפואה, הביטוח ועוד. החברה מספקת שירות מוקד רב ערוצי למגוון שירותי טלפוניה ומכירות ישירות דרך המוקד ומכשירה בצורה מקצועית את עובדיה בהתאם לתפקידם בכוח. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים ונשמח להעניק לכם שירות!

      יש לכם שאלה? אנחנו כאן לענות על הכל!

      מה סוג התפקידים המוצעים בחברה?

      חברת יש לי תקשורת מציעה מגוון תפקידים : מכירות, שירות לקוחות, תמיכה טכנית, מענה קולי לקבלת הודעות, שימור לקוחות ועוד.

      האם יש אפשרויות קידום?

      קיימות אפשרויות קידום מגוונות, למי שמוכיח יכולות וכישורים מקצועיים ובינאישיים, המוצעות לעובדים בצורת מכרזים פנימיים שנפתחים מעת לעת.

      כמה עובדים יש בחברה?

      נכון להיום בחברה מעל ל-400 עובדים.

      האם יש הגבלת גילאים?

      אנו מגייסים עובדים/ות החל מגיל 18 וללא הגבלת גיל.