fbpx

דרושים

מקום עבודה שמתאים לך בול!

חזון החברה הוא שיש לטפח ולפתח את הנציגים, ועל כן אנו מתייחסים לעובדינו בכבוד ובמקצועיות שבה נצפה שיתייחסו ללקוחותינו.

  1. אווירה חמה ומשפחתית
  2. ערבי חברה וימי גיבוש לעובדים
  3. מתאים לאמהות, סטודנטים/ות, חיילים/ות משוחררים/ות
  4. תנאים מעולים למתאימים/ות
*
*
+ בחר קובץ

לא נבחר קובץ

רשימת המשרות:

אופי התפקיד:

  • ביצוע שיחות יזומות ללקוחות ומכירת קווים וחבילות סלולאר
  • טיפול בלקוחות על לביצוע סמ"ט (סגירת מעגל טיפול) מלא
  • סביבת עבודה משפחתית צעירה ומאתגרת.
  • ימים ושעות עבודה: א-ה ,
    09.30-15.30 , אפשרות לש"נ

 

הדרישות:

ניסיון במכירות- לא הכרחי, אך מהווה יתרון.

יכולת עבודה תחת לחץ
תודעת שירות גבוהה וסבלנות
כושר ביטוי גבוה חובה

כושר מכירה ושכנוע חובה

יכולת עבודה על מחשב

יציבות ועבודה לטווח ארוך

הכשרה מלאה על חשבון החברה

שלח קורות חיים

נציגי/ות מכירה

אופי התפקיד: ביצוע שיחות יזומות ללקוחות ומכירת קווים וחבילות סלולאר טיפול בלקוחות על לביצוע סמ"ט (סגירת...

אנו מציעים סביבת עבודה צעירה ודינאמית,
בחברה יציבה ומבוססת (מעל 400 עובדים כיום).
אפשרויות קידום למתאימים/ות.
תנאים סוציאליים מלאים על פי חוק.

אנו מציעים

אנו מציעים סביבת עבודה צעירה ודינאמית, בחברה יציבה ומבוססת (מעל 400 עובדים כיום). אפשרויות קידום...

חברת יש לי תקשורת בע"מ מפעילה מוקדי שירות לקוחות ומכירות של סלקום/ נטוויז'ן, הראל ועוד,  ומחפשים לגייס נציגי/ות תמיכה טכנית למוקד טלפוני בנהריה.  

פעילות המוקד היא בשיחות נכנסות בלבד, פנית לקוחות עם תקלות/בעיות כאלה ואחרות, ומטרת הנציגים היא לתת מענה וטיפול בכל לקוח, תוך הקפדה על שירות מקצועי תחת הנהלים והתקנות של סלקום/ נטויז'ן. 

קצת על המוקד:

שעות וימי פעילות המוקד-

7 ימים בשבוע: 07.30-24.00 במשמרות של 7.5 עד 9.5 שעות למשמרת.

יקום המוקד: נהריה.

שלח קורות חיים

תמיכה טכנית

חברת יש לי תקשורת בע"מ מפעילה מוקדי שירות לקוחות ומכירות של סלקום/ נטוויז'ן, הראל ועוד,...

אופי התפקיד:

  • פתיחת וסגירת קריאות שירות מול מוקד התמיכה של החברה
  • מענה טלפוני ובמיילים ללקוחות, עבודה שוטפת מול לקוחות החברה
  • גיבוי לצוות העובדים
  • טיפול בלקוחות על לביצוע סמ"ט (סגירת מעגל טיפול) מלא
  • עבודה במשמרות במוקד טלפוני

הדרישות:

ניסיון תעסוקתי בשירות לקוחות/ בק אופיס- ניתן גם מהצבא!
יכולת עבודה תחת לחץ
תודעת שירות גבוהה וסבלנות
התנהלות מול גופים חיצוניים
שליטה בתפעול מחשב ותוכנות כגון וורד ואקסל
זמינות מידית לעבודה ולטווח ארוך

שלח קורות חיים

נציגי/ות Back office

אופי התפקיד: פתיחת וסגירת קריאות שירות מול מוקד התמיכה של החברה מענה טלפוני ובמיילים ללקוחות, עבודה...

פעילות המוקד היא בשיחות נכנסות בלבד, פנית לקוחות עם תקלות/בעיות /בירורים על חשבונית ועוד,  ומטרת הנציגים היא לתת מענה וטיפול בכל לקוח, תוך הקפדה על שירות מקצועי תחת הנהלים והתקנים של סלקום/ נטויז'ן. 

קצת על המוקד:

שעות וימי פעילות המוקד-

6 ימים בשבוע: 07.30-21.00 במשמרות של 7 שעות למשמרת.

יקום המוקד: נהריה.

המוקד בנוי לכ120 נציגים/ות.

תחילת העבודה כרוכה בקורס בן חודש, במשרה מלאה בימים א-ה בשעות 09.00-17.00

הדרישות:

נציגי/ות שירות לקוחות- ניסיון לא הכרחי

עברית ברמת שפת אם חובה, שפות נוספות- יתרון (רוסית, ערבית)

גישה טובה לעבודה על מחשב.

ידע טכני במחשבים- יתרון משמעותי.

נכונות לעבודה במשמרות (5 משמרות בשבוע, ולפחות 3 משמרות ערב בשבוע, וימי ו' לסירוגין)

זמינות לקורס במשרה מלאה בן כחודש ימים .

תודעת שירות גבוהה, אוריינטציה מכירתית, וכושר ביטוי ברמה גבוהה  בשפה העברית חובה.

מתאים מאוד לחיילים/ות משוחררים/ות ולחסרי/ות ניסיון תעסוקתי קודם.

הקורסים נערכים בנהריה בהכשרה מלאה ע"י מדריכים של סלקום/נטויז'ן, ועל חשבון החברה , כולל תשלום שכר עבור תקופת ההכשרה.

 

שלח קורות חיים

שירות לקוחות

פעילות המוקד היא בשיחות נכנסות בלבד, פנית לקוחות עם תקלות/בעיות /בירורים על חשבונית ועוד,  ומטרת...
  • נציגי/ות מכירה
  • תמיכה טכנית
  • נציגי/ות Back office
  • שירות לקוחות
השארת הודעה מהירה
מלא את הפרטים:
דילוג לתוכן